Moikka
Katselen varttuneempaa halukasta naista uudeltamaalta otsikon tapaamisiin
meili [email protected]
hellyyttä ja sexiä kun kummallekin (Mies ja iäkkäämpi Nainen )sopii Uusimaa
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
moikka...oon iällä.....mutta halut on tallella...nytkin ajattelen saavani...niin oon märkänä
laitan meiliä- Anonyymi
Kiinnostaako 25 v komea mies?
- Anonyymi
Mistäpäin oot
- Anonyymi
Minkäikäinen on mielestäsi "iäkkäämpi"?
- Anonyymi
mä vantaa ja iäkkäämmällä naisella tarkoitan yli 50 v , ettei aivan teinejä enäää
alussa meiliosoite laita viestiä- Anonyymi
Laitoin postia:)
- Anonyymi
kävisikö tällainen 64 v pulska tyttö
- Anonyymi
Mulle kyllä kävis.Mies 64v hki
- Anonyymi
Missä päin pulska 64v tyttö mahtaa olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kyllä kävis.Mies 64v hki
Minkäslainen tapaus Mies 64v Hki on? Ihanko sinkku? Leski? Laitas mittoja kanssa! Ei kai haittaa, jos nainen on nuorempi ja pullea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäslainen tapaus Mies 64v Hki on? Ihanko sinkku? Leski? Laitas mittoja kanssa! Ei kai haittaa, jos nainen on nuorempi ja pullea?
Naimisissa kylläkin olen,96kg 180cm 14cm.Harrastan punttii kuntpyörää ja soutuu 2-3krt viikossa.Mies hki 64v eläkkeellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa.Haittaako sua kun naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin pulska 64v tyttö mahtaa olla?
Pulska kiva tyttönen edelleen hakusessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulska kiva tyttönen edelleen hakusessa.
Eikö löydy Helsingistä kivaa pyöreää naista aikuisten leikkeihin.
- Anonyymi
Hups hei. Pehmoinen mimmukka.
- Anonyymi
Täällä 50v nainen , minkä ikäinen olet ??
- Anonyymi
moikka oon 55 v... laita aloitustekstissä olevaan sp osoitteeseen viestiä
- Anonyymi
Itsellä myös hakusessa noin 50 v nainen seksikumppaniksi.
185/85/20cm ja iältäni olen 25v ja osaan kyllä hommat eli opettajaa en ole hakemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä myös hakusessa noin 50 v nainen seksikumppaniksi.
185/85/20cm ja iältäni olen 25v ja osaan kyllä hommat eli opettajaa en ole hakemassa.Mistäpäin olet 25-vuotias? N50 kiinnostui☺️
- Anonyymi
tuotahan haluu kaikki
- Anonyymi
Täällä 46v erittäin kiimainen ja innokas kaikkeen kivaan..erityisesti rakastan saada suuseksiä..
Salaseuraasalaa kirjoitti:
Hei 46v, nainen? oletan
55v mies Porvoosta kiinnostui...
Nimimerkki = osoite :)Hei 46v, oletan että olet siis nainen. Täällä olisi luotettava 36v kumppani nuolijaksi ja kaikkeen muuhunkin kivaan, kokeillen ja yhdessä nautiskellen. Olisi kiva jutella kanssasi ja tutustua
- Anonyymi
SeikkailevaMies kirjoitti:
Hei 46v, oletan että olet siis nainen. Täällä olisi luotettava 36v kumppani nuolijaksi ja kaikkeen muuhunkin kivaan, kokeillen ja yhdessä nautiskellen. Olisi kiva jutella kanssasi ja tutustua
Olen tuo 46v nainen..miten saadan yhteys toisiimme..
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat minulle sähköpostia, nimimerkkini ja suomi24.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka nainen 46v...uudeltamaalta ?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1212209SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2631494En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341303Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v71107Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36985- 50916
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33844+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais254842It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen34810