Että en ikinä kaipais sitä joka luulee mun kaipaavan höntä ja keuhkoaa mulle täällä. En todellakaan kaipaa sitä miestä enkä ole ikinä kaivannutkaan. Kauheeta jos joku luulis et oisin sitä kaivannu ennemmin vaikka kuolisin..
Ihan tiedoks vain
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Narsissi älä kuvittele itsestäsi liikoja.
- Anonyymi
Ai kuvittelen liikoja?!?! iTse kuvittelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kuvittelen liikoja?!?! iTse kuvittelet
en kaipaa sua sä oot iha hörhö ämmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot hörhö en kaipaa sua mene vittuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää ootki pelkkä mammanpoika ja munaton kusipää.
- Anonyymi
keksi joskus khelpotti ku a boy ei tullu vieeree istumaa ei enää
- Anonyymi
Mikähän mahtaa olla kyseisen miehen nimen kirjain?
- Anonyymi
Persekullivittupillu.
- Anonyymi
On teil koko jengil kovaLUULOTAUTI
Pelottaa varmaa et joku luulee jotai
Kirjotata kato nimimerkil ni ketää ei sotke et kenen juttui n - Anonyymi
No mutta eikös tuo ole tosi hyvä juttu? Kun kumpikaan ei kaipaa toisiaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750