Kiila

OceanChild

Ja sitten vain niille jotka sen on ostanut ja/tai muuten vain kuunnellut (esim.kaverilla).

Mitä pidit? Paras kappale?

Mun mielestä Kiila on hyvä. Tykkään sen synkästä sävystä, sopii hyvin siihen mitä mun elämä nyt on tällä hetkellä. Kappaleista "Syöpä", "Armo" ja "Laululintu" oli parhaimmat. Ketutti vaan et viimeinen kappale oli hidas. En ymmärrä sitä. Odotin jotain muuta. En tosin tiedä, mitä. Mutta noi kolme parasta oli siitä hyviä, että sanat ja sävel oli niin Apulantaa kuin mahdollista, ja niissä voi vieläpä laulaa mukana ;)

Teidän vuoro.

8

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luminettes

      mä pidin kyllä niistä kaikista ja myös siitä ettei se kesän sinkku ollut siinä. se oli loppuun kulutettu jos apulannan kappaleita voi ikinä loppuun kuluttaa. pidän jokaikisestä kappaleesta levyllä. Sanat käy hyvin tän hetkisiin tunnetiloihin minullakin. ens kesää innolla odottaen että pääsee taas näkemaan apulannan livenä :) ja ostin levyn vieläpä julkaisu päivänä aika harvinaista minulla..yleensä menee parin kuun viiveellä nuo levyn ostamiset mut tää oli pakko poisto

      • Cathi777

        Vasten mun kasvoja ei ollut sinkku vaan julkaistiin ep:llä joka siis kesällä julkaistiin. Ja silloinhan jo sanottiin, että siinä oleva materiaali ei tule uudelle albumille.

        Niin ja uudesta levystä sen verran, että on kyllä hyvä levy. On saatu jotenkin sellainen soittamisen riemu takaisin. Sen jotenkin kuule sen tuossa hieman uusitussa soundissa. Ja sävelkynä on jälleen ollut Tonilla terässä ja hienoja biisejä tullut. Tän hetken suosikki ehkä Valon juuri.


    • tekopaska

      Mistä kertoo "pahempi toistaan" -biisi?

      • hihhuli

        Tonin sanoin: Sanoituksellisesti tässä ruoditaan ihmissuhdetta, joka on ajautunut tilaan, jossa molempien defenssit ovat niin tapissa, ettei kummallekaan jää tilaa tai energiaa huomioida toisen näkökulmaa. Tiedätte varmaan semmoisen tilanteen, jossa toisen pitäisi antaa periksi, mutta jotenkin asiat ovat jo tulehtuneet liikaa, eikä enää pysty. Onko mikään suurempaa tuhlausta, kuin tuhota jotain kerran kaunista vain oman ylpeytensä takia?


        www.apulanta.fi


    • Juan Carlos

      On kyllä taas jälleen kerran apikselta loistava levy. Mielestäni, kuin myös Apulannankin mielestä paras levy.
      Mielestäni kaikki biisit levyllä on hyviä, mutta muiden yli kuitenkin nousee Armo ja Routa.
      Tosin siitä olen hieman eri mieltä, että biisi Armo olisi niin Apulantaa kuin mahdollista. Kovin usein ei Apulannan levyillä kuule viuluja ja muutenkin tuo biisi oli hieman erilaista apulantaa kuin ennen.
      Ainahan Apulannan levyillä viimeinen biisi on ollut hieman rauhallisempi kuin muut. Ja se on mielestäni ihan hyvä ratkaisu.

    • wakener

      ostin levyn melkeen heti kun se ilmestyi kauppoihin ja tykkään kyllä! paranee kerta kerralta. parhaita kappaleita on Armo, Valon juuri ja Kuollakseen elossa.

      • ......

        mä ostin levyn samana päivänä kun se tuli kauppoihin!


    • Henna.

      Syöpä,pala siitä,valon juuri,armo ja kuollakseen elossa.
      Kuollakseen elossa kappaleen vetävät livenä niin helvetin hyvin. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe