Tykkäsitkö Atrian viljaporsas kinkusta

Anonyymi

Minusta ei muuta kuin suolaista?

38

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sianliha on aina hyvää. Lappajärveläistä kestosuosikkia.

      • Anonyymi

        Parasta on uunissa paistettu hirvenliha perunamuusin kanssa, puolukoita ja suolakurkkuja, hedelmäistä punaviiniä juomaksi. Namm! Mutta grillattu ylämaakarjan liha on lähes yhtä hyvää, mutta vaatii paistettua sipulia lisukkeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta on uunissa paistettu hirvenliha perunamuusin kanssa, puolukoita ja suolakurkkuja, hedelmäistä punaviiniä juomaksi. Namm! Mutta grillattu ylämaakarjan liha on lähes yhtä hyvää, mutta vaatii paistettua sipulia lisukkeeksi.

        Juuri näin! 😊


    • Anonyymi

      Oli tosi suolainen ainakin tuplasti ellei peräti 5x normaali määrä meille ei enää ikinä atrialaista ennemmin vaikka tanskalaista meni kyllä fiilikset

    • Anonyymi

      Kun Atria muutti sikateurastamonsa Kuopiosta kai Nurmoon? niin sianlihaan on tullut jokin outo sivumaku joten siirryin Hookooseen.

    • Anonyymi

      minä siirryin jo kauan sitten kanaan

      • Anonyymi

        siirryin tanskalaiseen kinkkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siirryin tanskalaiseen kinkkuun

        Salmonellakinkkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salmonellakinkkuun.

        meillä ei syödä sianlihaa ,ainoastaan kyljyksiä


    • Anonyymi

      Meillä siirryttiin kananmuniin.

    • Anonyymi

      Kyllä, ilman muuta, suolaa vaan saisi olla hiukan vahemmä.
      Suosittelisin erikoisesti juutalaisillekin ja aivan jokapäiväiseksi perusruuaksikin koko perheelle. Hyvää ja ravitsevaa, terveellistä ruokaa, josta myös erikoisesi kiinalaiset hyvänruuan ystävät pitävät. Se korvaa nyt riisin ja vihanneksia.

      • Anonyymi

        Koska saa Lappajärven purkitettua muikkua ja särkeä kaupoista.Itämeren elohopea silakka ja suomalainen rehulla kasvatettu kirjolohi ei maistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska saa Lappajärven purkitettua muikkua ja särkeä kaupoista.Itämeren elohopea silakka ja suomalainen rehulla kasvatettu kirjolohi ei maistu.

        Mutta ketunbaskalla kasvatettu maistuu?


      • Anonyymi
        poishesasta kirjoitti:

        Mutta ketunbaskalla kasvatettu maistuu?

        Toki, se on lappajärven erikoisuus ja valtti!


    • Kyllä kebabbi on parasta jouluna ja matu akka jota jörniä

      • Anonyymi

        Ei ollu kebabbii Atrian päiväys makkaras helapääs jota ääskaupasta ostin.Taåis olla Keskisen Vesan makkararekasta ostettua hyvin huonoa makkaraa vaikka oli helapäätä.
        Halpuutus jatkuu mut mitäs tyhmä en katsonut päivämäärää ja vielä täydellä hinnalla.


    • Anonyymi

      Etelä-Pohjanmaalla syödään paljon lihaa.

      • Anonyymi

        Lihaa se on kepulainen makkaralenkkikin.
        Raswaaa ja jauhoja.Kunnon liha viedään Suomalaisten veronmaksajien tukiaisilla köyhille Kiinalaisille ja kansa maksaa.
        Maataloustukiaiset onkin tarkoitettu Kiinalaisten ruokkimiseen.ei oman kansan.
        Kepu ja MTK petti taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaa se on kepulainen makkaralenkkikin.
        Raswaaa ja jauhoja.Kunnon liha viedään Suomalaisten veronmaksajien tukiaisilla köyhille Kiinalaisille ja kansa maksaa.
        Maataloustukiaiset onkin tarkoitettu Kiinalaisten ruokkimiseen.ei oman kansan.
        Kepu ja MTK petti taas

        Höpö höpö,jos ei kelpaa,siirry kasviksiin,niin kuin aatetoverisi punavihreät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö,jos ei kelpaa,siirry kasviksiin,niin kuin aatetoverisi punavihreät.

        300 miljoonaa kiloa ylijäämäviljaakin viedään taas Viron Muugaan laivoilla.Suomi ruokkii Virolaisia köyhiä Suomen veronmaksajien kustantamilla maat 78aloustukiaisilla.
        40 prosenttia on ylituotantoa.
        Säästyisi 2000 miljoonaa euroa valtion rahoja jos tämä muiden rikkaiden maiden ruokkiminen ylituotannolla lopetettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaa se on kepulainen makkaralenkkikin.
        Raswaaa ja jauhoja.Kunnon liha viedään Suomalaisten veronmaksajien tukiaisilla köyhille Kiinalaisille ja kansa maksaa.
        Maataloustukiaiset onkin tarkoitettu Kiinalaisten ruokkimiseen.ei oman kansan.
        Kepu ja MTK petti taas

        Pitäähän köyhiäkin vähän auttaa. Mutta liha on aina hintansa väärti. Kun syö lihaa, pysyy hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän köyhiäkin vähän auttaa. Mutta liha on aina hintansa väärti. Kun syö lihaa, pysyy hyvässä kunnossa.

        Alajärvellä sikajuoksuus ollutta sikaa en syö.
        Sika siitä vallan stressaantuu kun pitää juosta kilpaa.Sika ei saa juosta se on eläänrääkkäystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaa se on kepulainen makkaralenkkikin.
        Raswaaa ja jauhoja.Kunnon liha viedään Suomalaisten veronmaksajien tukiaisilla köyhille Kiinalaisille ja kansa maksaa.
        Maataloustukiaiset onkin tarkoitettu Kiinalaisten ruokkimiseen.ei oman kansan.
        Kepu ja MTK petti taas

        Puolenmetrin tanko lauantaimakkaraa menee ainakin viikossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaa se on kepulainen makkaralenkkikin.
        Raswaaa ja jauhoja.Kunnon liha viedään Suomalaisten veronmaksajien tukiaisilla köyhille Kiinalaisille ja kansa maksaa.
        Maataloustukiaiset onkin tarkoitettu Kiinalaisten ruokkimiseen.ei oman kansan.
        Kepu ja MTK petti taas

        Mistäs sitä riisiä ostetaan, kun se ei Suomessa kasva. Riisi voitaisiin korvata kotimaisella ohralla tai perunalla. Terveellisempää ja pienempi "hiilijalajjäläki". Makukin on paree kuin riisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolenmetrin tanko lauantaimakkaraa menee ainakin viikossa

        Menee minne, pimpulooraasi vaiko aaanukseeen?


    • Anonyymi

      vitunlihaa nuoressa telineessä se on hyvää

    • Anonyymi

      Ainahan lihaa, kuten kinkkua voi maustaa. Myös itse voi tehdä maustamisen. Silloin pääsee vaikuttamaan lihan makuun henkilökohtaisella tasolla. Kullakin meillä on oma makunsa ja mieltymyksemme. Itse tykkään maustaa esimerkiksi lihapullat currylla.

    • Anonyymi

      Kaupasta sai ostettua joulun jälkeen kinkun puoleen hintaan

    • Kalkkunaa sen olla pitää! 🦃

      • Anonyymi

        En söisi kalkkunaa joulupöydässä. Kalkkunasta tulee mieleen feminismi ja vasemmistolaisuus.


      • Anonyymi

        Pää kii kalkkuna.


    • Anonyymi

      Vihervasemmistolle sianliha ja kaikki muukin liha on kauhistus. Onneksi Lappajärvellä ei ole vihervasemmistolaisuutta.

    • Anonyymi

      Mullikan liha on parasta, allelaskevan ja järveen pjaskovan. Suoraan tuottajilta itäkylästä!

    • Anonyymi

      sitä söisi vaikka joka aterialla

      • Anonyymi

        Näin on, mureaa ja vähärasvaista, kun niitä pidetään nälässä.


    • Anonyymi

      samanlaista kuin tavallinenkin nötkötti säilykepurkissa

    • Anonyymi

      Aivan loistavaa

    • Anonyymi

      Hyvää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe