Ateistiset huulipunatytöt

Anonyymi

Marin, Andersson, Ohisalo. Nämä meitä johdattavat uuteen tulevaisuuteen, jossa ei ole sijaa seimenlapselle.

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuliko suhmurille löysät housuun?

• Anonyymi

Tämä kolmikko ei edusta millään tavoin suomalaisia. Suomalaisten suuren enemmistön arvot ja mielipiteet ovat aivan muunlaisa. Parasta olisi, että hallitus eroaisi mahdollisimman pian.

• Anonyymi

2000 vuotta sitten viisaus kumarsi viattomuutta. Tänään "viisaus" kumartaa rahaa, valtaa ja ideologiaansa.

• Anonyymi

Allah-ahokaan ei kuulu kirkkoon. Moni persu on myös vakaumuksellinen pakana.

• Anonyymi

Aika kova oletus, että olisi olemassa joku "tulevaisuus". Nälkäkuolemaa pukkaa 2021.

• Anonyymi

Kollektiivinen ideologiahan sekin on että jatkuvasti täytyy sotia kuka minkäkin aatteen takia. Viattomia siviilejä (lapsiakin)pommitetaan sumeilematta. Terroristien lapsia lennätetään "kotimaihinsa" veronmaksajien rahoilla.

• Anonyymi

Aloittakaamme jo hyvissä ajoin heinäsirkkojen kasvatus. Kun nälänhätä saapuu Suomeenkin niin tämä nykyinen hallitus lienee "tappanut" siihen mennessä viimeisenkin maataloustilan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittakaamme jo hyvissä ajoin heinäsirkkojen kasvatus. Kun nälänhätä saapuu Suomeenkin niin tämä nykyinen hallitus lienee "tappanut" siihen mennessä viimeisenkin maataloustilan.

Aivan ja Kekkonen sen jo aloitti 1970 luvulla jopa 400 000 maalaista lähti paremmille laitumille länsinaapuriin.

• Anonyymi

Ihmisvapaa tulevaisuus ainakin on varmasti tiedossa. Ajasta on vaikea sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan ja Kekkonen sen jo aloitti 1970 luvulla jopa 400 000 maalaista lähti paremmille laitumille länsinaapuriin.

Talonpojan tappolinja aloitettiin 1970 luvun alussa. Pellot pakettiin ja ahkera maalaisten joukko töihin joko etelä Suomeen tai Ruotsiin. Mistä tunnistat nykyisin Hakaniemen torilla nuo "paratiisiin kutsutut"? Katkokävelystä ja Savo-Karjalan murteesta. Se oli alkusoittoa nykyhallituksen toimenpiteille. Kaikki lehmät Suomessa on lopetettava etteivät piereksi ilmakehää tuhonomaksi.

• Anonyymi

Huulipunatytöt? Monet hihhulilahkot ovat kovasti huulipunatyttöjen perään, mutta sinä olet jostain toisesta kultista sitten.

• Anonyymi

Olet oikeassa. En kuulu hihhuleihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. En kuulu hihhuleihin.

Sä olet seimenlapsen ainoa omistaja! Pongot siitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet seimenlapsen ainoa omistaja! Pongot siitä!

En omista seimenlasta. Hän omistaa minut. Saatan olla ehkä viimeinen joka kumartaa seimenlasta jos riittävän kauan elän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En omista seimenlasta. Hän omistaa minut. Saatan olla ehkä viimeinen joka kumartaa seimenlasta jos riittävän kauan elän.

Te ainutlaatuisuusharhaiset olette söpöjä!

• Anonyymi

Seuraa hyvänen aika aikaasi. Huulipunat on jo kauan ollut täysin aataminaikaista.
        Netissä on kuumin muoti anuksen valkaisu.
        Kai niitä siihenkin liittyviä lahkoja on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te ainutlaatuisuusharhaiset olette söpöjä!

Kuten sinäkin.

• Anonyymi

Ei oo kovin vaikeita asiat, kun nuoret naiset laitetaan Suomi-laivaa ohjaamaan. Yhdessäkään isossa tulosvastuussa olevassa firmassa, tällä kolmikolla ei matkaan lähdettäis.

• Anonyymi

Mistäkö johtuu että monella puolueella on kaunis ja nuori huulipunatyttö johdossa? En usko että he ovat puolueensa pätevimpiä/älykkäimpiä. Noiden puolueiden kannatus lähti jyrkkään laskuun. Jotain piti keksiä. Tämä aika kaipaa mediahuvia ja "kauniita ja rohkeita". Tällä tempauksella kuviteltiin saatavan lisää kannatusta puolueensa surkeaan tilaan. Aiemmin tämä temppu olisikin onnistunut. Suomen kansa alkaa vihdoinkin heräämään ruususenunesta. Silmät avautuvat ja oma maalaisjärki alkaa raksuttamaan. Kusetusten aika alkaa olla lopuillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäkö johtuu että monella puolueella on kaunis ja nuori huulipunatyttö johdossa? En usko että he ovat puolueensa pätevimpiä/älykkäimpiä. Noiden puolueiden kannatus lähti jyrkkään laskuun. Jotain piti keksiä. Tämä aika kaipaa mediahuvia ja "kauniita ja rohkeita". Tällä tempauksella kuviteltiin saatavan lisää kannatusta puolueensa surkeaan tilaan. Aiemmin tämä temppu olisikin onnistunut. Suomen kansa alkaa vihdoinkin heräämään ruususenunesta. Silmät avautuvat ja oma maalaisjärki alkaa raksuttamaan. Kusetusten aika alkaa olla lopuillaan.

”Suomen kansan maalaisjärjen” alkulähteet löytyvät aina nesteenbaarin keppanakerhoista. 🤣🤪🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Suomen kansan maalaisjärjen” alkulähteet löytyvät aina nesteenbaarin keppanakerhoista. 🤣🤪🤪

Hallituksen järjenkäyttö on jo nähty ja vajakiksi todettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin kyllä kaksikin kertaa kumpaa sanaa käytän "järki" vaiko "maalaisjärki". Valitsin jälkimmäisen. Mitä minä käsitän maalaisjärjellä poikkeaa täysin sinun käsityksestäsi. Minulle sana "maalaisjärki" ei tarkoita landelaista, joka nesteenbaarissa juo nestemäistä alkoholia kaltaistensa älykääpiöiden seurassa. Ei myöskään tarkoita maaseudulla asuvaa. Minulle "maalaisjärki" tarkoittaa itse opittua/oivallettua tietoa, jota ei saa oppikirjoista eikä kollektiivisten ideologioiden manipuloinnista/aivopesusta. Se on vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tuotos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin kyllä kaksikin kertaa kumpaa sanaa käytän "järki" vaiko "maalaisjärki". Valitsin jälkimmäisen. Mitä minä käsitän maalaisjärjellä poikkeaa täysin sinun käsityksestäsi. Minulle sana "maalaisjärki" ei tarkoita landelaista, joka nesteenbaarissa juo nestemäistä alkoholia kaltaistensa älykääpiöiden seurassa. Ei myöskään tarkoita maaseudulla asuvaa. Minulle "maalaisjärki" tarkoittaa itse opittua/oivallettua tietoa, jota ei saa oppikirjoista eikä kollektiivisten ideologioiden manipuloinnista/aivopesusta. Se on vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tuotos.

Maalaisjärki = Vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tuotos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tulos” = mitä Ulla Appelsin paasasi viime viikolla Iltsikassa. 🤣🤪🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tulos” = mitä Ulla Appelsin paasasi viime viikolla Iltsikassa. 🤣🤪🤣

En ole lukenut. En tiedä kuka Ulla Appelsin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinsanoaksemme omaan tyhjään päähänsä vapaasti oppia imevät on aina näitä hellyttäviä höppänöitä, jotka paasaavat pölyisten ideologioiden latteuksiksi muuttuneita ”totuuksia” jne. ikiominaan. 🤣🤪🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mit nuorempi ja kauniimpi, sitä parempi politiikan osaaja, analysoija ja johtaja. Seuraavat puoluejohtajat suoraan juuri täysikäisyyden saavuttaneista kaunottarista.
        Näin siirrymme kulta-aikaan.

• Anonyymi

Jep, se kauhuskenaari, että Suomea uhkaa aseellinen selkkaus tai Suomen pitäisi osallistua EUn aseelliseen toimintaan...
      Niin mitä meidän tytöt päättäisi...jahkailisi..ensin tietenkin pitäisi kutsua kaikki avustajat koolle ( yli 80) tekemään tilanne katsaus. Eihän sitä nyt Supon/puolustusvoimain/ministeriöiden virkamiehiltä kysytä. Sitten käytäisiin läpi perustuslakia, ihmisoikeuksia, kansainvälisiä sopimuksia ja lopuksi kiisteltäisiin tehdäänkö päätös moraalin, pääministerin periaatteiden, puolueiden aatteiden, velvollisuuksien, kansainvälisten oikeuksien vai Suomen perustuslain mukaan.

• Anonyymi

Luetko ajatuksiani kun noin hyvin kirjoitat :)

• Anonyymi

Aasialaiset menninkäiset on levinneet tännekin kaukaiseen Pohjolaan. Minä uskon enemmän paroni von Müchhausenin seikkailuihin kuin juutalaisten satuihin.

• Anonyymi

Uskotko näiden poissojen utopioihin?

• Anonyymi

Korjaus: Vanhassa raamatussa puhuttiin juutalaisten jutuista.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että he ovat ateisteja? Mahtavaa jos ovat, niin on Halla-ahokin ateisti aiotko juoruta hänestäkin pahaa Kristuksen nimeä käyttäen...

• Anonyymi

Kuka on Halla-aho?

• Anonyymi

Kaikkihan ne (te) olette ateisteja. Olkaa minun puolestani. Mitä se minulle kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on Halla-aho?

Joo, muistan nähneeni tyypin. Ilmeetön mies, joka ei armoa anele eikä sitä muillekaan jakele.

• Anonyymi

Politiikka on kovisten laji. Pitää olla riittävän paksu nahka ettei selkärankaa tarvita.

• Anonyymi

Olen lukuisissa viesteissäni saattanut kuulostaa järjettömältä. Ehkä sellaiseksi olen heittäytynytkin. Järjetöntä hallitusta ei voi käsittääkseni lähestyä muutoin kuin järjettömyydellä :)

• Anonyymi

Lue Erasmuksen "Tyhmyyden ylistys", niin ymmärrät nykyaikaa.
        Platoniakin kannattaa lukea. Varsinkin näkemyksiä demokratian ajan loppuvaiheista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue Erasmuksen "Tyhmyyden ylistys", niin ymmärrät nykyaikaa.
        Platoniakin kannattaa lukea. Varsinkin näkemyksiä demokratian ajan loppuvaiheista.

Kiitos kirjavinkeistäsi. Enköhän jo liene tarpeeksi tyhmyyttäni
        ylistänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe