Marin, Andersson, Ohisalo. Nämä meitä johdattavat uuteen tulevaisuuteen, jossa ei ole sijaa seimenlapselle.
Ateistiset huulipunatytöt
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko suhmurille löysät housuun?
- Anonyymi
Tämä kolmikko ei edusta millään tavoin suomalaisia. Suomalaisten suuren enemmistön arvot ja mielipiteet ovat aivan muunlaisa. Parasta olisi, että hallitus eroaisi mahdollisimman pian.
- Anonyymi
2000 vuotta sitten viisaus kumarsi viattomuutta. Tänään "viisaus" kumartaa rahaa, valtaa ja ideologiaansa.
- Anonyymi
Allah-ahokaan ei kuulu kirkkoon. Moni persu on myös vakaumuksellinen pakana.
- Anonyymi
Aika kova oletus, että olisi olemassa joku "tulevaisuus". Nälkäkuolemaa pukkaa 2021.
- Anonyymi
Kollektiivinen ideologiahan sekin on että jatkuvasti täytyy sotia kuka minkäkin aatteen takia. Viattomia siviilejä (lapsiakin)pommitetaan sumeilematta. Terroristien lapsia lennätetään "kotimaihinsa" veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Aloittakaamme jo hyvissä ajoin heinäsirkkojen kasvatus. Kun nälänhätä saapuu Suomeenkin niin tämä nykyinen hallitus lienee "tappanut" siihen mennessä viimeisenkin maataloustilan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittakaamme jo hyvissä ajoin heinäsirkkojen kasvatus. Kun nälänhätä saapuu Suomeenkin niin tämä nykyinen hallitus lienee "tappanut" siihen mennessä viimeisenkin maataloustilan.
Aivan ja Kekkonen sen jo aloitti 1970 luvulla jopa 400 000 maalaista lähti paremmille laitumille länsinaapuriin.
- Anonyymi
Ihmisvapaa tulevaisuus ainakin on varmasti tiedossa. Ajasta on vaikea sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ja Kekkonen sen jo aloitti 1970 luvulla jopa 400 000 maalaista lähti paremmille laitumille länsinaapuriin.
Talonpojan tappolinja aloitettiin 1970 luvun alussa. Pellot pakettiin ja ahkera maalaisten joukko töihin joko etelä Suomeen tai Ruotsiin. Mistä tunnistat nykyisin Hakaniemen torilla nuo "paratiisiin kutsutut"? Katkokävelystä ja Savo-Karjalan murteesta. Se oli alkusoittoa nykyhallituksen toimenpiteille. Kaikki lehmät Suomessa on lopetettava etteivät piereksi ilmakehää tuhonomaksi.
- Anonyymi
Huulipunatytöt? Monet hihhulilahkot ovat kovasti huulipunatyttöjen perään, mutta sinä olet jostain toisesta kultista sitten.
- Anonyymi
Olet oikeassa. En kuulu hihhuleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. En kuulu hihhuleihin.
Sä olet seimenlapsen ainoa omistaja! Pongot siitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet seimenlapsen ainoa omistaja! Pongot siitä!
En omista seimenlasta. Hän omistaa minut. Saatan olla ehkä viimeinen joka kumartaa seimenlasta jos riittävän kauan elän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En omista seimenlasta. Hän omistaa minut. Saatan olla ehkä viimeinen joka kumartaa seimenlasta jos riittävän kauan elän.
Te ainutlaatuisuusharhaiset olette söpöjä!
- Anonyymi
Seuraa hyvänen aika aikaasi. Huulipunat on jo kauan ollut täysin aataminaikaista.
Netissä on kuumin muoti anuksen valkaisu.
Kai niitä siihenkin liittyviä lahkoja on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ainutlaatuisuusharhaiset olette söpöjä!
Kuten sinäkin.
- Anonyymi
Ei oo kovin vaikeita asiat, kun nuoret naiset laitetaan Suomi-laivaa ohjaamaan. Yhdessäkään isossa tulosvastuussa olevassa firmassa, tällä kolmikolla ei matkaan lähdettäis.
- Anonyymi
Mistäkö johtuu että monella puolueella on kaunis ja nuori huulipunatyttö johdossa? En usko että he ovat puolueensa pätevimpiä/älykkäimpiä. Noiden puolueiden kannatus lähti jyrkkään laskuun. Jotain piti keksiä. Tämä aika kaipaa mediahuvia ja "kauniita ja rohkeita". Tällä tempauksella kuviteltiin saatavan lisää kannatusta puolueensa surkeaan tilaan. Aiemmin tämä temppu olisikin onnistunut. Suomen kansa alkaa vihdoinkin heräämään ruususenunesta. Silmät avautuvat ja oma maalaisjärki alkaa raksuttamaan. Kusetusten aika alkaa olla lopuillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäkö johtuu että monella puolueella on kaunis ja nuori huulipunatyttö johdossa? En usko että he ovat puolueensa pätevimpiä/älykkäimpiä. Noiden puolueiden kannatus lähti jyrkkään laskuun. Jotain piti keksiä. Tämä aika kaipaa mediahuvia ja "kauniita ja rohkeita". Tällä tempauksella kuviteltiin saatavan lisää kannatusta puolueensa surkeaan tilaan. Aiemmin tämä temppu olisikin onnistunut. Suomen kansa alkaa vihdoinkin heräämään ruususenunesta. Silmät avautuvat ja oma maalaisjärki alkaa raksuttamaan. Kusetusten aika alkaa olla lopuillaan.
”Suomen kansan maalaisjärjen” alkulähteet löytyvät aina nesteenbaarin keppanakerhoista. 🤣🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Suomen kansan maalaisjärjen” alkulähteet löytyvät aina nesteenbaarin keppanakerhoista. 🤣🤪🤪
Hallituksen järjenkäyttö on jo nähty ja vajakiksi todettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin kyllä kaksikin kertaa kumpaa sanaa käytän "järki" vaiko "maalaisjärki". Valitsin jälkimmäisen. Mitä minä käsitän maalaisjärjellä poikkeaa täysin sinun käsityksestäsi. Minulle sana "maalaisjärki" ei tarkoita landelaista, joka nesteenbaarissa juo nestemäistä alkoholia kaltaistensa älykääpiöiden seurassa. Ei myöskään tarkoita maaseudulla asuvaa. Minulle "maalaisjärki" tarkoittaa itse opittua/oivallettua tietoa, jota ei saa oppikirjoista eikä kollektiivisten ideologioiden manipuloinnista/aivopesusta. Se on vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tuotos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin kyllä kaksikin kertaa kumpaa sanaa käytän "järki" vaiko "maalaisjärki". Valitsin jälkimmäisen. Mitä minä käsitän maalaisjärjellä poikkeaa täysin sinun käsityksestäsi. Minulle sana "maalaisjärki" ei tarkoita landelaista, joka nesteenbaarissa juo nestemäistä alkoholia kaltaistensa älykääpiöiden seurassa. Ei myöskään tarkoita maaseudulla asuvaa. Minulle "maalaisjärki" tarkoittaa itse opittua/oivallettua tietoa, jota ei saa oppikirjoista eikä kollektiivisten ideologioiden manipuloinnista/aivopesusta. Se on vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tuotos.
Maalaisjärki = Vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tuotos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tulos” = mitä Ulla Appelsin paasasi viime viikolla Iltsikassa. 🤣🤪🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vapaan ihmisen vapaan mietiskelyn tulos” = mitä Ulla Appelsin paasasi viime viikolla Iltsikassa. 🤣🤪🤣
En ole lukenut. En tiedä kuka Ulla Appelsin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinsanoaksemme omaan tyhjään päähänsä vapaasti oppia imevät on aina näitä hellyttäviä höppänöitä, jotka paasaavat pölyisten ideologioiden latteuksiksi muuttuneita ”totuuksia” jne. ikiominaan. 🤣🤪🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mit nuorempi ja kauniimpi, sitä parempi politiikan osaaja, analysoija ja johtaja. Seuraavat puoluejohtajat suoraan juuri täysikäisyyden saavuttaneista kaunottarista.
Näin siirrymme kulta-aikaan.
- Anonyymi
Jep, se kauhuskenaari, että Suomea uhkaa aseellinen selkkaus tai Suomen pitäisi osallistua EUn aseelliseen toimintaan...
Niin mitä meidän tytöt päättäisi...jahkailisi..ensin tietenkin pitäisi kutsua kaikki avustajat koolle ( yli 80) tekemään tilanne katsaus. Eihän sitä nyt Supon/puolustusvoimain/ministeriöiden virkamiehiltä kysytä. Sitten käytäisiin läpi perustuslakia, ihmisoikeuksia, kansainvälisiä sopimuksia ja lopuksi kiisteltäisiin tehdäänkö päätös moraalin, pääministerin periaatteiden, puolueiden aatteiden, velvollisuuksien, kansainvälisten oikeuksien vai Suomen perustuslain mukaan.- Anonyymi
Luetko ajatuksiani kun noin hyvin kirjoitat :)
- Anonyymi
Aasialaiset menninkäiset on levinneet tännekin kaukaiseen Pohjolaan. Minä uskon enemmän paroni von Müchhausenin seikkailuihin kuin juutalaisten satuihin.
- Anonyymi
Uskotko näiden poissojen utopioihin?
- Anonyymi
Korjaus: Vanhassa raamatussa puhuttiin juutalaisten jutuista.
- Anonyymi
Mistä tiedät, että he ovat ateisteja? Mahtavaa jos ovat, niin on Halla-ahokin ateisti aiotko juoruta hänestäkin pahaa Kristuksen nimeä käyttäen...
- Anonyymi
Kuka on Halla-aho?
- Anonyymi
Kaikkihan ne (te) olette ateisteja. Olkaa minun puolestani. Mitä se minulle kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Halla-aho?
Joo, muistan nähneeni tyypin. Ilmeetön mies, joka ei armoa anele eikä sitä muillekaan jakele.
- Anonyymi
Politiikka on kovisten laji. Pitää olla riittävän paksu nahka ettei selkärankaa tarvita.
- Anonyymi
Olen lukuisissa viesteissäni saattanut kuulostaa järjettömältä. Ehkä sellaiseksi olen heittäytynytkin. Järjetöntä hallitusta ei voi käsittääkseni lähestyä muutoin kuin järjettömyydellä :)
- Anonyymi
Lue Erasmuksen "Tyhmyyden ylistys", niin ymmärrät nykyaikaa.
Platoniakin kannattaa lukea. Varsinkin näkemyksiä demokratian ajan loppuvaiheista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Erasmuksen "Tyhmyyden ylistys", niin ymmärrät nykyaikaa.
Platoniakin kannattaa lukea. Varsinkin näkemyksiä demokratian ajan loppuvaiheista.Kiitos kirjavinkeistäsi. Enköhän jo liene tarpeeksi tyhmyyttäni
ylistänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756