Itse edustan vanhaa kunnon suomalaisuutta. Meidän suvussa ei ole avioeroja. Käymme yhdessä Joulukirkossa monien sisarustan perheiden ja isovanhempien kanssa. Meillä on yhteinen Jouluateria. Pöydässä istuu yli 20 eri ikäistä ja kaikilla on ylpeä suomalainen joulumieli. En tiedä onko Perussuomalaisilla tällaista ollenkaan.
Onko kaikki Perussuomalaisten perheet rikkinäisiä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaiset miettivät joulun ajan, mistä joulussa voisi nostaa metelin. Mahtaisiko se tiernapoikien murjaani olla ainoa asia, jonka oikein tonkimalla löytäisivät? Ja noin montaa persua ei voi yhtäaikaa pöytään istua. Uudeksivuodeksi kehittäisivät kumminkin taas uuden salaliittoteorian, jolle muut saisivat sitten nauraa.
- Anonyymi
Niin teidänkös perheessä juodaan myös *snapseja* ja hoilataan heelan gååår :)
- Anonyymi
Vanhalta komuakalta uusi provo hhhe,sinulla on pari aikuista lasta ja mies on lähtenyt lätkimään aikoja sitten,korjaa jos olen väärässä?,eilisen aatto-ehtoon roikuit palstalla aamustaitaan ei siinä sukulaisia tapailla ,ja tuskin sinun sukulaisilla on sinulle mitään asiaa.
- Anonyymi
Eikä tunnu yhtään sairailta nämä aloituksesi, eihän 😏🙄🤣
- Anonyymi
Eihän älykkö-antipersusta sentään sellaiselta ! Kokee olevansa palstan älykkäin yksilö.
- Anonyymi
Trolli(t) eivät jätä likaisia ulostulojaan edes jouluna. Sivistys ei kuulu näköjään kaikille
- Anonyymi
Kopiopersun tunnistaa likaisista provoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopiopersun tunnistaa likaisista provoistaan.
Et vaan kestä perusteltua ja asiallista kritiikkiä oksennuksiisi ja valheisiisi Perussuomalaisista. Kunpitää kommentteja poistattaa jatkuvasti. Säälittävää.
- Anonyymi
Minäkin edustan vanhaa kunnon suomalaista
perhettä. En mollaa perussuomalaisia enkä muitakaan. Arvostan vanhoja perinteitä ja toivon, että jonain päivänä niin tekisi muutkin. Perussuomalaisilla on paljon hyviä ja kauniita arvoja. Miksi heitä moititaan? Vihreillä, demareilla ja vasemmistoliitolla ei nykyisin ole mitään perinteisiä arvoja ja he syyttävät aina muita epäonnistumisistaan.- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat kaksinaismoralisteja, kaksinaamaisia valehtelijoita. Todistat juuri tätä yrittäen esiintyä fiksuna. Kopiopersun haju ei niin vaan sinusta lähde!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat kaksinaismoralisteja, kaksinaamaisia valehtelijoita. Todistat juuri tätä yrittäen esiintyä fiksuna. Kopiopersun haju ei niin vaan sinusta lähde!
Elämässä sattuu kaikille, jonkunlaista kuvaa Perussuomalaisten moraalista antaa kuvan, että heidän puheenjohtajansa on avioliittonsa aikana tehnyt kaksi aviotonta lasta, molemmilla lapsilla eri äiti.
Avioliitto on edelleen voimassa, tosin ilmeisesti kulissiavioliitto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä sattuu kaikille, jonkunlaista kuvaa Perussuomalaisten moraalista antaa kuvan, että heidän puheenjohtajansa on avioliittonsa aikana tehnyt kaksi aviotonta lasta, molemmilla lapsilla eri äiti.
Avioliitto on edelleen voimassa, tosin ilmeisesti kulissiavioliitto.Useilla ihmisillä on poliittiseen vakaumuksensa katsomatta useampia avioliitto tai parisuhde takana. Esim. Antti Rinne ja Touko Aalto. Ovatko he Persuja?
Minä en ole. En ainakaan hyväksy kummanaan em. poliittista toimintaa. - Anonyymi
Turha persuja on mollata. Henkisesti jälkeenjääneet eivät parane haukkumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha persuja on mollata. Henkisesti jälkeenjääneet eivät parane haukkumalla.
Nykyinen hallitus on henkisesti jälkeen jäänyt. Ehkä he kehittyvät ikääntyessään.
Persu on ihan särki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340