Sun pitäis tajuta jo lopettaa. Sä oot ylittäny jo aika vitusti kaikki rajat mitä tulee vainoamiseen.
Jätä mut rauhaan
30
1137
Vastaukset
- Anonyymi
mitään ei tule jäämään, paljastuit vain........
siunattua loppuelämää, Herra Jeesus Kristus elää
https://www.youtube.com/watch?v=stKoA4cOURw - Anonyymi
Näistä pääsee eroon eroamalla kirkosta ja olemalla rankasti uskonnoton.
Toteat vaan aina. VAIN LAKI KÄY! EI JEESUS!!
OIKEUDENKAARESSA AIKANAAN JA IHMISOIKEUSTUOMIOISTUIMESSA MYÖS.
TTHHRJJJJJJ - Anonyymi
kuka kenet? lähetteleekö skitsofreniset täällä viestiä toiselle persoonalleen vai mitä nämä on?
- Anonyymi
Yks mimmi spämminy palstoilla miten koko ajan joku takapiru järkkäilee salaliittoja, milloin joku mustasukkanen minttuviinakoukkunen sekakäyttäjä, milloin sen olematon juoppo miesystävä, milloin joku kaveri joka petti sen luottamuksen, milloin jotkut tyypit jostain asuntolasta, milloin jotkut huligaanit jostain tiiä-nyt-enää-vtu-mistä, milloin pankkiiritar Hyvinkäältä ja milloin joku mies jostain Raahesta tai Oulusta tai Lappeenrannasta tai Rovaniemeltä tai vtu mistä ny milloinkin tai milloin se mies onkin joku serbian tai kroatian hyypiö. Tai sit joku yhen yön juttu on pihkassa siihen ja se tajus että se on naimisissa.... tai jotain. Ota ny selvää mikä milloinkin vainooja.
Tai sitten väärät lääkkeet. Tai oikeet, mutta väärin käytetty. Emt.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks mimmi spämminy palstoilla miten koko ajan joku takapiru järkkäilee salaliittoja, milloin joku mustasukkanen minttuviinakoukkunen sekakäyttäjä, milloin sen olematon juoppo miesystävä, milloin joku kaveri joka petti sen luottamuksen, milloin jotkut tyypit jostain asuntolasta, milloin jotkut huligaanit jostain tiiä-nyt-enää-vtu-mistä, milloin pankkiiritar Hyvinkäältä ja milloin joku mies jostain Raahesta tai Oulusta tai Lappeenrannasta tai Rovaniemeltä tai vtu mistä ny milloinkin tai milloin se mies onkin joku serbian tai kroatian hyypiö. Tai sit joku yhen yön juttu on pihkassa siihen ja se tajus että se on naimisissa.... tai jotain. Ota ny selvää mikä milloinkin vainooja.
Tai sitten väärät lääkkeet. Tai oikeet, mutta väärin käytetty. Emt....Mutta miten hän pystyy vainoamaan tämän palstan kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten väärät lääkkeet. Tai oikeet, mutta väärin käytetty. Emt....Miksi koet tarvetta nostaa tämmöinen viesti ylös noin pitkän ajan jälkeen ? Miksi ihmeessä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet tarvetta nostaa tämmöinen viesti ylös noin pitkän ajan jälkeen ? Miksi ihmeessä ?
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Rauhoitu jo. Kukaan ei sua katkeroita.
- Anonyymi
Oot aika pahasti vainoharhainen.
- Anonyymi
Joo siinä taas kristitty! Oman navan rakkaus ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siinä taas kristitty! Oman navan rakkaus ensin.
En oo uskovainen
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan sanoa tuo siellä kanavassa missä hän sinua vainoaa.
- Anonyymi
Aijaa implantteja päässä ja miten vastaat ?? Joku ihminen leikkii demonia ja pappia vittu! Huutelee mikrofoniin orjalle käskyjä ja traumatisoi.
https://vigilantcitizen.com/latestnews/government-accidentally-sends-files-on-remote-mind-control-to-journalist/
Kusetusta koko Jeesus ja kepulesta puolue!
- Anonyymi
Sä voit lopettaa palstalla käymisen.
- Anonyymi
Nämä on ikäviä juttuja, jos toinen sen näin kokee, vaikka itse ei niitä samoin kokisi. Olettaen ilman puhumisia tilanteet voivat mennä vikaan tahtomattaan? Syitä voi olla monia. Puhumalla niiden yli pääsisi, jos toinen olisi vain halukas keskustelemaan rakentavasti, eikä lähtisi syytellen sotaan, jos kokee sen näinkin rankasti, kun ap antaa ymmärtää?
Tietämättä tämän tarinan taustoja, omakohtaisia kokemuksia on tällaisesta, joka omasta mielestä tuntui oudolta ja yllättävältä, mut hän ajatteli niinkuin ap. 😕 Turhautunut olin tilanteesta, ilmeisesti ainoa vaihtoehto olisi muuttaa toisaalle, koska aina minut nähdessään kokee sen vainoamisena häntä kohtaan? Näin itse koen, tätä vaihtoehtoa miettinyt mielessä jo 🙁- Anonyymi
Omakohtainen kokemus on etten ole pitänyt vastaavia tilanteita vainoamisena, mutta en silti pidä niistä. Siihen on monta syytä miksi näin on. Yksi syy on etten pidä lainkaan yllätyksistä ja en myöskään pidä toisenkäden tiedoista. Sellainen toiminta ei sovi minulle lainkaan.
- Anonyymi
Minäpä kerron jotain mitä on vainoaminen. Minuun oli aikoinaan kun olin teini niin ihastunut joku vanha äijä itse en sitä tiennyt . No tämä ukko tuli sitten meille kotiin kun olin yksin ja yritti makuuhuoneeseeni onneksi ehdin lyödä oven lukkoon. Myöhemmin vielä soitteli äidilleni että
käyn öisin hänen ikkunat takanaan. Äitini sanoi vain että kyllä se ihan kotona nukkuu öisin.Joutui sitten kuulemma hoitoon myöhemmin. Että tuskin palstalla kirjoittelu nimettömänä on vainoamista!- Anonyymi
Voi kuule, kyseinen vainoaja on IRL tehnyt mulle samat temput ja sata kertaa pahempaa.. se on kolkutellu mun ikkunan takana keskellä yötä ja tullu väkisin sisään ja raiskannu mut monesti. Oli myös väkivaltainen että hyvä ettei mun paksuista ja tuuheista hiuksista lähteny puolet ku se repi mua maata pitkin hiuksista ja raiskat mut pullollakin jne.
Että sä et tiedä mitään tosivainoajista! Ne vainoaa lopun elämää, ja liittää mukaan siihen tuttaviaan ja manipuloi heidät mukaan vainoamiseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, kyseinen vainoaja on IRL tehnyt mulle samat temput ja sata kertaa pahempaa.. se on kolkutellu mun ikkunan takana keskellä yötä ja tullu väkisin sisään ja raiskannu mut monesti. Oli myös väkivaltainen että hyvä ettei mun paksuista ja tuuheista hiuksista lähteny puolet ku se repi mua maata pitkin hiuksista ja raiskat mut pullollakin jne.
Että sä et tiedä mitään tosivainoajista! Ne vainoaa lopun elämää, ja liittää mukaan siihen tuttaviaan ja manipuloi heidät mukaan vainoamiseenOnpas ikävää.No kirjoitinkin niille jotka kokevat täällä kirjoittelun vainoamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas ikävää.No kirjoitinkin niille jotka kokevat täällä kirjoittelun vainoamiseksi.
Ja ukko jo kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sä et tiedä mitään tosivainoajista! Ne vainoaa lopun elämää, ja liittää mukaan siihen tuttaviaan ja manipuloi heidät mukaan vainoamiseenTällaisten takia näihin täytyy suhtautuakin vakavammin. Ongelmana on vain se, että toiset käyttää tätä keinona päästä eroon vähemmän mieleisistä ihmisistä, joiden ei halua olevan itsestään millään tavalla kiinnostuneita 🤔 🙁
- Anonyymi
Keneltä kenelle? mitäs muutit noin lähelle niin väkisinkin tulee törmättyy...
- Anonyymi
Kenelle, miehelle, naiselle? Mihin suuntaan APviesti on suunattu?
- Anonyymi
Laita nyt vähän enemmän tietoa asiasta. Missä nuo vainoamiset tapahtunut ja millä tavoin yms. Laita listalle ainakin viisi asiaa ja vähän selvitystä niistä. Minä vuonna tuo alkanut eli jatkunutko jo pitkään. Millä tavoin tuota tapahtuu ? Tuleeko hän ovellesi vai
- Anonyymi
Mitä sä tuntemattomille täällä huutelet?
- Anonyymi
Näetkö pikku-ukkoja, niitähän on useimmin enemmän kuin yksi? En ole itse nähnyt niitä, mutta olen kuullut, että jotkut humalaisena näkevät niitä.
- Anonyymi
Minua vainoaa sama henkilö, joka ei jätä minua rauhaan.Koettaa estää tänne tekstailun.Nimikin on tiedossa.
- Anonyymi
Vaino käy demokratialle. Välineeksi.
- Anonyymi
Miksi kukaan nostaa vanhoja aloituksia?
- Anonyymi
Omin tämän. Jätän sinut rauhaan. Anteeksi että olen. Minua ei oikeasti tarvitse kukaan. Ja helevetin kännissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760