Oudoin paikka mihin ootte lauvennut

Anonyymi

Nyt kertokaa oudoin paikka mihin oot lauvennut

16

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liikkasalin kiipeilyköysi. xD Kerroinkin sen jo täällä tänään. En muista tuliko housuun mitään. Saattoi olla kuiva orkku mut luulen et se oli mun eka ja paras. xD

      • Mulla kanssa liikkasalin kiipeily köysi. Ekaksi ylös ja sitten hitaasti alas että köysi hankaa.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa lauveta?

    • Anonyymi

      Keittiössä kun muut katto elokuvaa olkkarissa niin keittiön pöydälle

    • Anonyymi

      Vesimelooniin.

    • Anonyymi

      Varmaan oudoin paikka laskettelukeskus mut oli aivan pakko koska niin kova kiima.

    • Anonyymi

      1. Oma seinä (Vahinko)
      2. Miespuolisen kaverin suuhun (En itse ole homo :D)
      3. Fleshlight

    • Anonyymi

      Yleisin paikka johon laukean on löysät kollarit joita käytän session aikana.

    • Anonyymi

      Mökillä saunassa muovista vesisaavia vasten

    • Anonyymi

      uimahallin poreallas

    • Kesällä fillarilla ajaessa.

    • Anonyymi

      Hammaslääkärin odotushuoneessa ku jännityksessä levittelin sitä jalkaa jossa pippeli oli

    • Anonyymi

      Kaveri on tehny majan varastoon silleen et sinne pääsee tikkaita pitkin, mut siinä oli myös sellanen tanko jollasta pitkin palomiehet tulee alas. Kaveri ihmettelee aina et miks mä haluun kiivetä sitä tankoa ylöskin 🤫🤭

      • Anonyymi

        Jos se sun kaveri on tehny sen itselleen omakivaa varten eikä halua paljastaa sitä ja siksi kummastelee sun tekemistä vaikka tietää hyvin ja näkee et nautiskelet siinä.


    • Anonyymi

      Painitrikoissa sain orkun ku pitkän väännön jälkeen voitin vastustajan

    • Anonyymi

      Kaupan vihanneksille

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe