Nyt kertokaa oudoin paikka mihin oot lauvennut
Oudoin paikka mihin ootte lauvennut
16
1034
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkasalin kiipeilyköysi. xD Kerroinkin sen jo täällä tänään. En muista tuliko housuun mitään. Saattoi olla kuiva orkku mut luulen et se oli mun eka ja paras. xD
Mulla kanssa liikkasalin kiipeily köysi. Ekaksi ylös ja sitten hitaasti alas että köysi hankaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa lauveta?
- Anonyymi
Keittiössä kun muut katto elokuvaa olkkarissa niin keittiön pöydälle
- Anonyymi
Vesimelooniin.
- Anonyymi
Varmaan oudoin paikka laskettelukeskus mut oli aivan pakko koska niin kova kiima.
- Anonyymi
1. Oma seinä (Vahinko)
2. Miespuolisen kaverin suuhun (En itse ole homo :D)
3. Fleshlight - Anonyymi
Yleisin paikka johon laukean on löysät kollarit joita käytän session aikana.
- Anonyymi
Mökillä saunassa muovista vesisaavia vasten
- Anonyymi
uimahallin poreallas
Kesällä fillarilla ajaessa.
- Anonyymi
Hammaslääkärin odotushuoneessa ku jännityksessä levittelin sitä jalkaa jossa pippeli oli
- Anonyymi
Kaveri on tehny majan varastoon silleen et sinne pääsee tikkaita pitkin, mut siinä oli myös sellanen tanko jollasta pitkin palomiehet tulee alas. Kaveri ihmettelee aina et miks mä haluun kiivetä sitä tankoa ylöskin 🤫🤭
- Anonyymi
Jos se sun kaveri on tehny sen itselleen omakivaa varten eikä halua paljastaa sitä ja siksi kummastelee sun tekemistä vaikka tietää hyvin ja näkee et nautiskelet siinä.
- Anonyymi
Painitrikoissa sain orkun ku pitkän väännön jälkeen voitin vastustajan
- Anonyymi
Kaupan vihanneksille
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778