Nämä vuoden pahimmat päivät. Etukäteen ajattelin näitä hirveiksi, mutta paljon vielä pahempia ovat. Jatkossa en haluaisi viettää Joulua lainkaan, en kuulla tuttavien kertovan ihanista perhe/sukujouluista. Yhdessä. Ihmiset ovat hyvin ajattelemattomia. Kehuvat joulujaan yksinäisyydestä kärsivälle ihmiselle. Se tuntuu kuin puukolla haavaa kaivettaisi. Kuinkahan joulun voisi poistaa elämästään kokonaan?
Kohta se on ohi
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
Makusta ulkomaille pyhien ajaksi
- Anonyymi
Älä ahdistu hyvä ihminen ! Et ole ainoa yksin.
Olen kotona yksin ihan tavallisissa merkeissä kuin olisi mikä hyvänsä päivä,
koska en välitä joulusta. Löhöilen, luen ja syön mitä olen sattunut ostamaan,
tavallista ruokaa, en jouluruokia, en välittäisi niistä muinakaan vuoden päivinä,
miksi pakottaisin itseni syömään vain sen takia, että on joulu.
En stressaa joulusta, muuthan ne stressaavat itseään kun yrittävät tehdä
ns. täydellistä joulua - usein pikkulasten takia.
Puoli maailmaa ei vietä joulua ollenkaan eivätkä kärsi yhtään.
Ota rennosti !- Anonyymi
Totta, kunpa näistä päivistä saisi tavallisia. Itselleen rauhoittavia vapaapäiviä. Ehkä omaa ajatusmaailmaa vain työstämällä
Lähtisin toki pois vaikka ulkomaille, mutta juuri nyt ei ole rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, kunpa näistä päivistä saisi tavallisia. Itselleen rauhoittavia vapaapäiviä. Ehkä omaa ajatusmaailmaa vain työstämällä
Lähtisin toki pois vaikka ulkomaille, mutta juuri nyt ei ole rahaa.Vain tämä päivä enää...
- Anonyymi
Yksin paras olla. Minä ainakin nautin rauhasta kun saa olla yksin ei kirtiseviä huonostikasvatettuja kersoja tai ihmisiä jotka vain kehuvat kuinka ovat suuremmoisia matkoineen ja uusine autoineen vaikka kaikki on lainarahalla ostettu ja velkaa satoja tuhansia.Minulla velka anoll ahyvä eläke ja terveys loistava ja 55v vasta sekä elämä edessä kun toiset painaa 75 vuoteen pakkotöitä velkoineen jotta pääsevät eläkkeelle ja kuolevat siitä 5 vuoden sisällä yleensä.Hhahahahah Ei käy kateeksi.
- Anonyymi
Etkö kaipaa toista vierelle?
Läheisyyttä lohduksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760