sua enää yhtään. 🤞
En mä ikävöi
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä ikävöin sua lällällää
- Anonyymi
Sehän on hyvä asia. Ei se kenestäkään kivalle tunnu jos joku ei osaa kohtuullisessa ajassa päästää irti ja takertuu kii. Kaikkea hyvää elämääsi!
- Anonyymi
Onko palstalla kirjoittaminen takertumista? Minkäs sille voi, ettei pääse tunteistaan eroon...
- Anonyymi
Jatka samaan malliin niin päästään toisistamme kokonaan eroon.
- Anonyymi
Mäpä ikävöin sua AINA JA IKUISESTII. Tsippidii.
- Anonyymi
Ihan sama. Et ollut edes todellinen ihminen. Täys vale.
- Anonyymi
Kannattaisiko purkaa sitä pahaa oloa jossakin muualla kuin tällaisella palstalla tuntemattomaan kirjoittajaan, jonka viestiä et edes osaa tulkita oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko purkaa sitä pahaa oloa jossakin muualla kuin tällaisella palstalla tuntemattomaan kirjoittajaan, jonka viestiä et edes osaa tulkita oikein?
Niin, kukin ymmärtää toisten tekstit miten ymmärtää ja miten haluaa.
Näen tässä huikeaa parodiaa koko ikävä palstaa kohtaan, roastaamista. Kas kun ei keskisormea näyttänyt, mutta hän onkin selättänyt ikävä palstan.
Eikö muka? - Anonyymi
:( onko tämä naiselle, jonka estit?
- Anonyymi
Mulla on toinen lällälää
- Anonyymi
Se ei ole mikään yllätys, sähän kerroit ihastuneesi toiseen. Ei silti tarvii ilkkua. (Siis jos olet se mies, jota kaipaan).
En ikävöi, välillä ajattelen..😁
- Anonyymi
En ole siitä yhtään yllättynyt. Harmi, kun et itse pääse ikävästä eroon.
- Anonyymi
Siis harmi, kun en itse pääse ikävästä eroon.
- Anonyymi
Mä kyllä ikävöin yhtä miestä ja paljon. Ei tule muita.
- Anonyymi
0letko se tumma ja ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0letko se tumma ja ihana.
Kyllä, just se
- Anonyymi
Ens joulu ollaan yhdessä.
- Anonyymi
Vau, arvasin et oot mun. Tykätään samoista asioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä?
Kaupungissa ja sängyssä kahdestaan koko joulu herkutellen hyviä ruokia ja juomia ja nauttien kuin rooman juhlissa.
- Anonyymi
Vielä tänä jouluna kerettäisiin olla jo uusivuosi yhdessä ku pistetään töpinäks.... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tänä jouluna kerettäisiin olla jo uusivuosi yhdessä ku pistetään töpinäks.... ;)
Niinpä. Jos tuut tänne niin mietitään. oon kyllä selvinpäin jos sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kiva paikka kirjoitella :)
- Anonyymi
En minäkään jotakuta kenestä juuri kirjoitan tänne! Eiku.. 🎅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783