Olen nähnyt Jeesuksen! Enne join paljon korvikealkoholia esim Lasol. juopottelin yhdessä autiotalossa. Olin miesporukan patjana ts olin juoppojen huora. Rakastelu maksoi lasillisen Lasolia. Metsästä kuuulin kaunista laulua. Lähdin äänen suuntaan. Jeesus oli puussa ja lauloi virsiä. Jätin juoppoelämän. Nyt minulla on oma yritys, aviomies, 3 lasta ja elämä on ihanaa. Olen uskossa ja käyn uskovaisten tilaisuuksissa. Jeesus pelasti minut.
Jeesus huomasi hätäni
Anonyymi
3
183
Vastaukset
Jeesus sanoo että Hän on tullut että hänen uskovalla on elämä ja yltäkylläisyys! Joh. 10:10. Varas on tullut vain tappamaan ja tuhoamaan! Siunausta elämääsi!
- Anonyymi
Miksi viitsiä ja nähdä vaivaa moisten aloitusten kanssa. Miksi viitsii kommentoida moiseen.
Onhan se huomattava Elämänmuutos, kun muuttuu alkoholistista vastuulliseksi yhteiskunnan jäseneksi, on työtä, aviopuoliso ja lapset. Kunnia Herralle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504