Vilauta vähän vatsalihaksia. 👅
Jooko jooko
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ne viipyy?? 👅
Minäkin voisin nähdä vilautuksen🥰🥺
- Anonyymi
vähäku laittaa tääl viestii nii ruvetaa uhakielee minuu
ei oo visii mu apikka tää suomi24
mut e ise mu ihastus oo ees tääl
tos o s Anonyymi kirjoitti:
vähäku laittaa tääl viestii nii ruvetaa uhakielee minuu
ei oo visii mu apikka tää suomi24
mut e ise mu ihastus oo ees tääl
tos o sToi uhkailu palstalla tapahtumaa,on todella huonoa käytöstä.
Miksi ihmeessä sinua uhkaillaan?
- Anonyymi
Jollekin bodarille?
- Anonyymi
On päkki muillakin kuin bodareilla.. Kun terveellinen ravitsemus ja monipuolinen harjoittelu kuuluvat elintapoihin niin hyvä kunto näkyy vaikkei ole bodari. Bodareilla jotka nostelevat vain painoja ovat huonokuntoisia kun puhutaan kestävyyskunnosta ja bodareiden lihaksilla ole mitään käyttöä , ja tarkoitan tällä punttisalihirmuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On päkki muillakin kuin bodareilla.. Kun terveellinen ravitsemus ja monipuolinen harjoittelu kuuluvat elintapoihin niin hyvä kunto näkyy vaikkei ole bodari. Bodareilla jotka nostelevat vain painoja ovat huonokuntoisia kun puhutaan kestävyyskunnosta ja bodareiden lihaksilla ole mitään käyttöä , ja tarkoitan tällä punttisalihirmuja.
Voi olla ja siltikin vaikka kaljapäkki ois monille se tutumpi päkki. Silloin tulis punttipena ekana mieleen jos tollasta kysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla ja siltikin vaikka kaljapäkki ois monille se tutumpi päkki. Silloin tulis punttipena ekana mieleen jos tollasta kysytään.
Päkki on tiukka, läskimaha on vaan plösö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päkki on tiukka, läskimaha on vaan plösö.
Kyllähän ne kurvit on huomattavan paremman näköset naisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne kurvit on huomattavan paremman näköset naisilla.
No heterona miesten kurvikkuus on mulle täysin yhdentekevää kun ei mua kiinnosta edes nauraa löysille, omapa on asiansa kunhan elättävät itse itsensä eivätkä loju yhteiskunnan loisena.
- Anonyymi
Ei taida näkyä kunnolla. liian karvanen
- vanha mies- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68-vuotiaan miehen päkki https://cdn.acidcow.com/pics/20180316/elderly_sportsman_04.jpg
Hyvältä näyttää vaikka vaikka kaivattuni on huimasti nuorempi. 😉👅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä näyttää vaikka vaikka kaivattuni on huimasti nuorempi. 😉👅
Paljonko nuorempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko nuorempi
Minua jonkin verran nuorempi. 😉👅
- Anonyymi
Ai samperi kun sovitte hyvin yhteen kaks ulkonäkökeskeistä bimboo.
- Anonyymi
Ei meistä kumpikaan ole ulkonäkö keskeinen eikä bimbo. 😉👅 Voi vilauttaa tynnyriäkin.
- Anonyymi
Minulla tekisi kans mieli sujauttaa käsi naisen t-paidan alle ja silitellä mahaa.
- Anonyymi
Hehhe😉👅uskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328