oikein pännii?
Eipä haluta enää viestitellä sulle.
Jos tunnet että koko maailma on sua vastaan, niin ei tarvitse mulle kiukutella.
Mikä sua mies
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
huhuh ku tääl titäs kuka puhuu kelle mut ite haluisin sovun
- Anonyymi
Kenen kanssa haluaisit sovun? Sivusta.
- Anonyymi
Häh?
-M - Anonyymi
Toivoisin, että jättäisit minut jo rauhaan. Miksi haluat olla tekemisissä kanssani ?!!Minä en halua sinusta mitään. Jätä vaan jo rauhaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Meidän ei kuulu olla tekemisissä keskenämme. Tässä menee hermot ja terveys😡
- Anonyymi
Ja tässäkin oli toooooodella selvät tunnisteet.
Ei kai kukaan usko tätä palstapaskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässäkin oli toooooodella selvät tunnisteet.
Ei kai kukaan usko tätä palstapaskaa.Tänne tulee sairaat huutelemaan toisina väliin tai kirjoittamaan jotain sairasta paskaa. Yrittävät pilata muilta fiiliksen. Suodattimet oltava kunnossa jos näitä meinaa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne tulee sairaat huutelemaan toisina väliin tai kirjoittamaan jotain sairasta paskaa. Yrittävät pilata muilta fiiliksen. Suodattimet oltava kunnossa jos näitä meinaa lukea.
En tiedä, mitä haluat minulta. Emmekö vaan voisi unohtaa koko juttua ja jätttää taakse. Ei tästä kai ystävyyttäkään oikein saa...?
- Anonyymi
Jos olisit E- mies.. Kyllä me voimme jutella kuin ” ennen vanhaan”. Mikähän sillä E : llä oikein vaivaa?
- Anonyymi
Minustakin olisi kiva tietää kenelle viestisi tarkoitat?
Emmehän muutenkaan edes näe kovin usein mutta jos ajattelisi minusta noin..
Tuntuisi tietenkin pahalta mutta ymmärtäisin paremmin hänen käyttäytymisen irl:ssa minua kohtaan. Mielestäni en ole häntä pahemmin häirinnyt.
n>m
Ps. Sivusta vain. - Anonyymi
Voi pupu,siis mies.älä kiukuttele - ainakaan työpaikallamme..me naiset ei tykätä semmoisesta😀
- Anonyymi
Mies, mikäs sua riepoo?
Jos eräs E - mies tuumailisi noin niin toivoisin et hää lähettäisi mulle saman viestinä .. Vai ,sitäkö se nykyinen viestihiljaisuus tarkoittaakin? - Anonyymi
Keiden :(?
..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin olisi kiva tietää kenelle viestisi tarkoitat?
Emmehän muutenkaan edes näe kovin usein mutta jos ajattelisi minusta noin..
Tuntuisi tietenkin pahalta mutta ymmärtäisin paremmin hänen käyttäytymisen irl:ssa minua kohtaan. Mielestäni en ole häntä pahemmin häirinnyt.
n>m
Ps. Sivusta vain.Ei se ajattele sinusta noin vaan trollien hämmentämisyrityksiä kaikki negailut ja haukkumiset.
- Anonyymi
Jaa nyt on taas se aika kuusta kun palstarölli tukkii palstan!
- Anonyymi
Kuka mies missä ja mihin aikaoihin? Tää mies ei ole koko joulupävänä edes käynyt täällä ennen tätä hetkeä.
Jos jokin mua pännii, niin aiheettomat syytökset.- Anonyymi
Mitä haluat? Sovun, riitaa, rakkautta, rauhaa? Mitä oikein haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluat? Sovun, riitaa, rakkautta, rauhaa? Mitä oikein haluat?
Vain ja ainoastaan erään naisen, ei olla riidoissa eikä missään skismoissa ja haukkumaan ei tätä miestä saa mikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain ja ainoastaan erään naisen, ei olla riidoissa eikä missään skismoissa ja haukkumaan ei tätä miestä saa mikään.
ihana mies - sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihana mies - sivusta tämä
Vau. :) Olethan hän sydämessäni asusteleva..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau. :) Olethan hän sydämessäni asusteleva..
Ehkä olenkin :)
- Anonyymi
rauhaa_. https://youtu.be/h3pPwp0mkQE
& - Anonyymi
Annan sinulle rauhan minusta mutta sinä edelleen jotenkin pyörit ympärilläni. Miksi?
- Anonyymi
rakkaus ei milloinkaan ollut selitettävissä, siksi.
https://www.youtube.com/watch?v=_uCGaYK02Zk - Anonyymi
Etelä-Karjalaan meni tämä viesti miehelle, jolla ei ole edes käytöstapoja.
Ap- Anonyymi
ap en tienny et sie asut siel mut Miul ei oo kohteita etelä karjalas
ei toimivii matchei
pitäs hyökätä järvenpäähä siel o yks kiva poika
sit vallankumoukset epäonnistu oulussa ja kuusankoskel j kouvolas - Anonyymi
No kiitos tiedosta.
Olisitpa heti laittanut tiedon kelle ja mihin menee.
Melkein meni jo välit ihastuksen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos tiedosta.
Olisitpa heti laittanut tiedon kelle ja mihin menee.
Melkein meni jo välit ihastuksen kanssa.Voiko joku olla noin v:n tyhmä, että uskoo näitä kirjoituksia ja vieläpä kuvittelee niiden olevan juuri häneltä, juuri minulle!!!!!! Voi apuva!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko joku olla noin v:n tyhmä, että uskoo näitä kirjoituksia ja vieläpä kuvittelee niiden olevan juuri häneltä, juuri minulle!!!!!! Voi apuva!!
Ei voi, joten välit meni siis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475445Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612286Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181840Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171565
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301477Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5136881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se219989