kuuntelen onko hän täällä tänään. Mun muukalainen, missä oot?
shhhh kaikki hiljaa
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hän siis muukalainen avaruudesta vai? Vähän outo ja erilainenkö?
- Anonyymi
Ei mitenkään outo eikä erilainen, ei ainakaan negatiivisessa mielessä. Hän on muukalainen maan, ei taivaan.
- Anonyymi
Palstakuiskaaja, kuis panee
- Anonyymi
Nytt.. jotain kuuluu.. jotain.. Se taitaa oksentaa vessassa! Eikun se olikin naapurini.
- Anonyymi
Ihan vitun sama onko vai ei. Yksin paras olla. En tarvitse mitään paskaa elämääni just nyt. Olen yksin ja se on ihan oikein. Paska ihminen. Paska elämä. Kaikki on paskaa.
- Anonyymi
Niin. Ihmiset jotka haluavat vain hyvää toisille, he ovat piece of shit. Ei mitään uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ihmiset jotka haluavat vain hyvää toisille, he ovat piece of shit. Ei mitään uutta.
Eräs mies särki sydämeni lopulliseati. Mikään ei tunnu enää miltään. Thats it.
- Anonyymi
Oon mää täällä, kai sen nyt kuulet vaikka vähän hiljainen olenkin? ;) Mitä sulle kuuluu? :)
- Anonyymi
Ihan hyvää mulle. Vähän tuli vaan taas ikävä sua :) Miten sun päivä on mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvää mulle. Vähän tuli vaan taas ikävä sua :) Miten sun päivä on mennyt?
Koko päivän vaan olen miettinyt kuina ihana olisi olla kanssasi, eli aika rennoissa merkeissä on päivä mennyt :) Ihan todellinen ikävä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko päivän vaan olen miettinyt kuina ihana olisi olla kanssasi, eli aika rennoissa merkeissä on päivä mennyt :) Ihan todellinen ikävä on.
Ikävä on todellinen mullakin. Pelkään, etten löydäkään sun luo, tai sä mun. Ehkä mun pitää ruveta huutamaan kovaa kuiskailun sijaan, jotta pääsen sun lähelle:)
Menen tuonne ulos kadulle ja huudan muukalaista kunnes tuut. Tuutko sä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä on todellinen mullakin. Pelkään, etten löydäkään sun luo, tai sä mun. Ehkä mun pitää ruveta huutamaan kovaa kuiskailun sijaan, jotta pääsen sun lähelle:)
Menen tuonne ulos kadulle ja huudan muukalaista kunnes tuut. Tuutko sä?Taidan olla nyt turhan kaukana kuulemaan edes sitä. Huuto luuriini olisi parasta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan olla nyt turhan kaukana kuulemaan edes sitä. Huuto luuriini olisi parasta ;)
Mä nyt kuitenkin menen kadulle huutaan mun muukalaista. Laitoin jo kengätkin sitä varten jalkaan, :) Oon siellä ehkä loppuvuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä nyt kuitenkin menen kadulle huutaan mun muukalaista. Laitoin jo kengätkin sitä varten jalkaan, :) Oon siellä ehkä loppuvuoden.
Nyt kyllä narraat, mutta muista karvalakki jos menet ulos, se pukee sinua, etkä palellu ja ne tumput kanssa ;))
- Anonyymi
Minun anaalitappini missä olet? Et kai ole menossa perseeseen?????? 🤯
- Anonyymi
Monesko se jo oli minkä hävitit. Ei ne ilmaisia ole! :(
- Anonyymi
Kuuntelin sinuu nainen eilen omalla aaltopituudellasi. Hokasin etä snähän oletkin R O K C. Samaa kertoivat valokuvasikin. Tätä kaikki miehet eivät sinusta tiedä.
> alkumies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760