shhhh kaikki hiljaa

Anonyymi

kuuntelen onko hän täällä tänään. Mun muukalainen, missä oot?

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hän siis muukalainen avaruudesta vai? Vähän outo ja erilainenkö?

• Anonyymi

Ei mitenkään outo eikä erilainen, ei ainakaan negatiivisessa mielessä. Hän on muukalainen maan, ei taivaan.

• Anonyymi

Palstakuiskaaja, kuis panee

• Anonyymi

Nytt.. jotain kuuluu.. jotain.. Se taitaa oksentaa vessassa! Eikun se olikin naapurini.

• Anonyymi

Ihan vitun sama onko vai ei. Yksin paras olla. En tarvitse mitään paskaa elämääni just nyt. Olen yksin ja se on ihan oikein. Paska ihminen. Paska elämä. Kaikki on paskaa.

• Anonyymi

Niin. Ihmiset jotka haluavat vain hyvää toisille, he ovat piece of shit. Ei mitään uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ihmiset jotka haluavat vain hyvää toisille, he ovat piece of shit. Ei mitään uutta.

Eräs mies särki sydämeni lopulliseati. Mikään ei tunnu enää miltään. Thats it.

• Anonyymi

Oon mää täällä, kai sen nyt kuulet vaikka vähän hiljainen olenkin? ;) Mitä sulle kuuluu? :)

• Anonyymi

Ihan hyvää mulle. Vähän tuli vaan taas ikävä sua :) Miten sun päivä on mennyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvää mulle. Vähän tuli vaan taas ikävä sua :) Miten sun päivä on mennyt?

Koko päivän vaan olen miettinyt kuina ihana olisi olla kanssasi, eli aika rennoissa merkeissä on päivä mennyt :) Ihan todellinen ikävä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko päivän vaan olen miettinyt kuina ihana olisi olla kanssasi, eli aika rennoissa merkeissä on päivä mennyt :) Ihan todellinen ikävä on.

Ikävä on todellinen mullakin. Pelkään, etten löydäkään sun luo, tai sä mun. Ehkä mun pitää ruveta huutamaan kovaa kuiskailun sijaan, jotta pääsen sun lähelle:)
        Menen tuonne ulos kadulle ja huudan muukalaista kunnes tuut. Tuutko sä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä on todellinen mullakin. Pelkään, etten löydäkään sun luo, tai sä mun. Ehkä mun pitää ruveta huutamaan kovaa kuiskailun sijaan, jotta pääsen sun lähelle:)
        Menen tuonne ulos kadulle ja huudan muukalaista kunnes tuut. Tuutko sä?

Taidan olla nyt turhan kaukana kuulemaan edes sitä. Huuto luuriini olisi parasta ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidan olla nyt turhan kaukana kuulemaan edes sitä. Huuto luuriini olisi parasta ;)

Mä nyt kuitenkin menen kadulle huutaan mun muukalaista. Laitoin jo kengätkin sitä varten jalkaan, :) Oon siellä ehkä loppuvuoden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä nyt kuitenkin menen kadulle huutaan mun muukalaista. Laitoin jo kengätkin sitä varten jalkaan, :) Oon siellä ehkä loppuvuoden.

Nyt kyllä narraat, mutta muista karvalakki jos menet ulos, se pukee sinua, etkä palellu ja ne tumput kanssa ;))

• Anonyymi

Minun anaalitappini missä olet? Et kai ole menossa perseeseen?????? 🤯

• Anonyymi

Monesko se jo oli minkä hävitit. Ei ne ilmaisia ole! :(

• Anonyymi

Kuuntelin sinuu nainen eilen omalla aaltopituudellasi. Hokasin etä snähän oletkin R O K C. Samaa kertoivat valokuvasikin. Tätä kaikki miehet eivät sinusta tiedä.
      > alkumies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe