Meinaan vaan kun kuvittelet olevasi ihastuksesi seksifantasia.
Oletko kuinka kaunis tai komee?
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
hemaisevan seksikäs pörröpää
- Anonyymi
Mitä välii hypnoosi muuttaa ulkonäköä ja rikkaat tekopyhä Jeesus kyrvät saa etuja. Kusettamalla!
Täyttä lakien ja lain HALVEKSUNTAA!!
TÄYDELLISTÄ ORJUUTTA JA KUSETTAMISTA.
__
Ei tule sitä uskontoa. Enkä tunne ketään naista kohti mielenkiintoa. Olen alisteisessa asemassa parisuhteeseen ja oma elämä huonosti. Koditon. Ansiosidonnaisella sentään.
Ei kiinnosta leikkiä pulla tuoksuista kotia että joku saa luisvittonit. Kusetusta sekin.
Nämä asiat käsitellään oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös. Muu ei kelpaa. Vain oikeus oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin.
Jos en saa sitä niin se on OIKEUSMURHA JA OIKEA MURHA!! LISÄKSI!!
RANGAISTUSVAATIMUS KYLLÄ NÄILLE.
TTHHRRJJJJ - Anonyymi
Fantasioin itse ainakin ihan tavallisista, kun olen itsekin sellainen. Jos on liian näyttävä on yleensä enemmänkin turn off. Pienet virheet tekevät ihmisestä persoonallisen ja virheettömät näyttävät nukkemaisilta epäihmisiltä. Ihmismieli on jännä kun se virittäytyy tiettyyn muottiin.
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseen. Otaksun ettet ole mikään komee tai kaunis etkä kovin seksikäs mutta kuvittelet silti olevasi kaivattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen. Otaksun ettet ole mikään komee tai kaunis etkä kovin seksikäs mutta kuvittelet silti olevasi kaivattu
Pointti oli se etten itse edes kaipaisi kovin komeaa tai kaunista. Kysymyksesi oli yleistävä ja huonosti aseteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sinä mitään seksifantasioista, mitkä vaihtelevat ihmisillä eri ikäluokassa eri voimakkuuksilla? Siinä ei monesti pinnalliset tekijät vaikuta kun seksuaalisuus vie. Ihmisillä on vielä yleensä ns panofantasiat erikseen (mihin saattavat tarvita palomies kalentereita tai automainos kalenteria) erona tavallisempiin pääsisimmekö sänkyyn fantasioihin, missä luultavasti eivät itse akti kuvitelmilla itseään rasita. Ts osoittelevat kompetenssiaan suhteessa toiseen jonka asemoivat tietyllä tavalla.
Mikäs twisti teillä on menossa kun palsta on täyttä kitkerää luuletko sitä ja sitä olevasi suhteessa jonkun muun näkökulmasta?
Kamalaa noin avoimesti tuollaista näyttää, asettuen puolustamaan jotakin kuvitelmaansa, voi teitä.
- Anonyymi
Ihan ok näköinen, kai? 😂
- Anonyymi
Kuvitteletkohan nyt itse jonkun kuvittelevan jotakin? Itse en kuvittele mitään
- Anonyymi
Mikäli tämän S-naisen kaipaajan naismakuun on luottamista niin olen lähes hollywood ainesta. Oikeen suuren maailman kaunotar joka saisi kenet vaan.. mutta taisi liioitella kun yritti pöksyihini
- Anonyymi
Onkohan tää mulle? Ja enhän mä niin kuvittele, kyllä mun ympärillä miehiä on pyörinyt ja kerrottu kaikkea. Mut sillee voi sitten mitään jos joku ihminen vaan kolahtaa toisella tavalla kuin muut.
- Anonyymi
Entäs itse aloittaja? Täällä olet itsekin vai tulitko vaan tekemään jotain ihmiskoetta ?
- Anonyymi
Luuletsä olevas vittu diipadaapa ku kirjotat tänne. Hei etsä tiiä kuka mä oon??? 9
- Anonyymi
Mulla ainakin on sellainen tilanne, että ihastukseni on kehunut mua seksikkääksi, kertonut haluavansa mua ja hän on aiemmin kertonut, että on tunteita mua kohtaan.
Ja olen lisäksi kyllä kuullut paljon kehuja ulkonäöstäni. - Anonyymi
Olen! Asuntoni seinät olen tapetoinut peileillä että pystyn peilailla komeaa vartaloani ja itseäni ja hoen MINÄ!, MINÄ!, MINÄ!
- Anonyymi
Löytääkö joku tämän Lapinlahden Linnut -sketsin youtubesta? Itse en löydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytääkö joku tämän Lapinlahden Linnut -sketsin youtubesta? Itse en löydä.
Tässä yksi https://youtu.be/EIYSqp3OfZE?t=1680
- Anonyymi
En ole. En mitään sellaista. Ihan tavan tallaaja olen. Kuten luultavasti hänkin. Olen ihastunut. Se herättää intohimot ja pistää hormonit liikkeelle. Halua on itsellä aika paljon tällä hetkellä. Ihan sama kenen seksifantasia voisin olla, naapurin, hänen, jonkun muun. Täällähän kirjoitellaan ilman nimiä. Nimellä en samanlaisia kirjoittelisi missään.
- Anonyymi
En tällä hetkellä. Tarvitsen palata 8-10 vuoden takaisiin mittoihin, jonka jälkeen olen taas iskussa. Haluan olla itsestäni paras versio myös ulkoisesti, sitä en ole tällä hetkellä. Ilman hikeä ja kyyneleitä ei siitä kuntoremontista suoriudutakaan.
- Anonyymi
Kuka sellaista kuvittelee? Idioottimaisuus tulee joskus ikävästi esille.
- Anonyymi
En ole, mutta olen rikas. Se joskus kiihottaa kummasti vastapuolia..
- Anonyymi
Kannattaa vaan käskeä naisten menemään kouluun ja töihin ja ansaitsemaan omat rahansa. Miksi haluat jonkun, joka haluaa sinut vain rahan takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vaan käskeä naisten menemään kouluun ja töihin ja ansaitsemaan omat rahansa. Miksi haluat jonkun, joka haluaa sinut vain rahan takia?
Olen nainen itse. Kirjoitin noin koska en pidä aloituksen tyylistä. Kukaan ei voi tietää mistä joku fantasoi ja kuka on kenenkin seksifantasia. Aloitus perustuu siihen, että seksi on pelkästään ulkonäöstä riippuvaista, ja näihän asia ei ole. Maailma ei ole niin ulkonäkösuuntautunutta mitä parikymppinen finninaama luulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen itse. Kirjoitin noin koska en pidä aloituksen tyylistä. Kukaan ei voi tietää mistä joku fantasoi ja kuka on kenenkin seksifantasia. Aloitus perustuu siihen, että seksi on pelkästään ulkonäöstä riippuvaista, ja näihän asia ei ole. Maailma ei ole niin ulkonäkösuuntautunutta mitä parikymppinen finninaama luulee.
Totta. Maailman on liian ulkonäkökeskeinen nuorille aikuisille mutta muutakin kuin ulkonäkö tarvitaan rakkauteen ja hyvään parisuhteeseen. Komeus tai kauneus itsessään ei riitä, vaikka ne voivatkin olla alkusysäys kiinnostukselle ja vaikka niillä onkin vaikutusta. Kyllä ulkonäöllä on väliä mutta niin on muillakin asioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletus, että rikkaan pitää olla mies, on vanhanaikainen ja typerä. Tervemenoa ensi vuosikymmenelle ja nykytodellisuuteen, missä naiset tienaa siinä kuin miehetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletus, että rikkaan pitää olla mies, on vanhanaikainen ja typerä. Tervemenoa ensi vuosikymmenelle ja nykytodellisuuteen, missä naiset tienaa siinä kuin miehetkin.
Naiset ovat Suomessa keskimäärin enemmän kouluttautuneita kuin miehet mutta moni hakeutuu perinteisille matalapalkkaisille aloille. On Suomessa hyvätuloisia naisiakin mutta on paljon myös naisia, jotka elelee miesten siivellä ainakin osan elämästään, myös hyvin kouluttautuneet. Jos mies ansaitsee hyvin, jotkut korkeasti koulutetutkin jäävät mielellään kotiin tai työskentelevät korkeintaan osa-aikaisesti.
- Anonyymi
En kuvittele olevani kenenkään seksifantasia, ei mun näköset ole kenenkään fantasioita. En ole kaunis, eikä kroppakaan ole sellanen, ett kiinnostaisin ketään minkään vertaa. Mua ei ole olemassa kellekään.
- Anonyymi
Onko fantasiana olo tavoiteltavaa?
- Anonyymi
En ole tällä hetkellä, mutta kohta voin taas olla. Aloittaja toivon sulle henkistä kasvua ja paljon.
- Anonyymi
En ole aloittaja mutta vastaan sinulle. Vaikka kauneus ja komeus ovat aina lähtökohtaisesti hyviä, positiivisia ja toivottavia asioita (varsinkin kumppanilta), on aina niitä, jotka yrittävät päteä vain ulkonäön kautta, mikä vie väärään suuntaan. On totta, että kaikista ei saa kaunista tai komeaa tekemälläkään, ei edes laihduttamalla ja vartalon muokkauksella, sillä geenikauneus ja -komeus on harvinaista. Kannattaa silti panostaa itseensä edes terveytensä vuoksi. Jokainen joutuu myös hyväksymään ne raamit ja ulkonäkögeenit, jotka on saanut perintönä. Harvapa meistä ulkoisesti täydellinen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja mutta vastaan sinulle. Vaikka kauneus ja komeus ovat aina lähtökohtaisesti hyviä, positiivisia ja toivottavia asioita (varsinkin kumppanilta), on aina niitä, jotka yrittävät päteä vain ulkonäön kautta, mikä vie väärään suuntaan. On totta, että kaikista ei saa kaunista tai komeaa tekemälläkään, ei edes laihduttamalla ja vartalon muokkauksella, sillä geenikauneus ja -komeus on harvinaista. Kannattaa silti panostaa itseensä edes terveytensä vuoksi. Jokainen joutuu myös hyväksymään ne raamit ja ulkonäkögeenit, jotka on saanut perintönä. Harvapa meistä ulkoisesti täydellinen on.
Itse taas näen paljon täydellisiä ihmisiä. En tiedä miksi koet tarvetta vastata näin johdattelevasti kommenttiini. Ihminen voi näyttää täysin erilaiselta oikeilla elämäntavoilla. Hyvinvoiva ihminen on kaunis. Mitään yhtä kauneuden muottia ei ole enää olemassa.
- Anonyymi
Joo enpä ole minäkään minkään näköinen, mutta silti nyt vaan sitten ihastuksissani fantasioin ja toivon, että hänkin tekisi niin. Jopa ei voi fyysiselle ikävälle mitään. Enpä ole ennen mennyt edes niin pitkälle, että edes lukisin tällaista palstaa, mutta nyt on vaan pakko purkaa ikävää ja ajatusta johonkin. Sorry, mitätön minä nyt vaan fantasioin hänestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906