Onko kaivattusi komee tai kaunis?

Anonyymi

Entä suosittu? Miten kuvittelet että juuri sinä olisit hänen ihastuksenkohde?

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kuvittele, toivon vaan koska tykkään hänestä niin paljon.

• Anonyymi

Hän on ylivertainen, hän on puolisoni ☺️

• Anonyymi

On komea ainakin minun silmissäni, ja suosittukin uskoisin. En kuvittele että olisi huomannut mua "siinä mielessä" saati ihastunut. Olen varmaan hänelle vain yksi ihminen jota tapaa harrastuksen merkeissä.

• Anonyymi

En tiedä millä tavalla suosittua tarkoitat.
      Mutta hän on tosi komea, muidenkin kuin minun mielestäni. En usko, että olen hänen ihastuksenkohteensa enää. Aiemmin hän oli ihastunut minuun, hän kertoi sen.

• Anonyymi

Kuka kaivattu Tapaniko?

• Anonyymi

Tuntuisi todella epätodennäköiseltä että voisi olla minunlaisestani kiinnostunut. On todella kaunis.

• Anonyymi

En ole ikinä välittänyt siitä kuka on enemmistön mielestä kaunis tai komea. Oon ehkä siksi vähän epätavallinen nainen.. :) kiinnostun persoonista. Kaivattu kohteeni ei kai ole mikään suosittu, mutta hän on hyvin miehekkään näköinen. Hän sai mut kosteaksi hetkessä ja niin nopeasti että muut eivät siinä ole onnistuneet.. hänen kanssaan oli myös ihana harrastaa seksiä ja uskaltauduinkin tekemään jälkikasvua.. harmi vain että pilasin suhteen omalla tyhmyydelläni.. uskoin ihmisiä, joita ei olisi pitänyt vaan omaa ääntäni. Olin myös mustasukkainen. Olemme kyllä harrastaneet seksiä kaiken jälkeen mutta harmittelen yhä sitä, että kaikki päättyi niin kuin päättyi. Tuntuu välillä etten enää usko rakkauteen sillä hän oli se kenet halusin ja ekaa kertaa myös mies jonka aikana en nähnyt muita miehiä. En tiedä hänen tunteista minua kohtaan.. hävettää se että mitähän hän minua kohtaan tuntee.. häneen liittyy niin paljon pelkoa myös että epäilen välillä että hänkin on paha.. mutta aina kun näen hänet niin sydämeni tahtoisi uskoa että hän olisi hyvä. Hard to explain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe