Persulla on vaikeaa.
Kohta alkaa persujen kannatus laske akuin lehmän häntä kasvaa alaspäin, kun mamu asiat tulee parempaan kuntoon, vaikkakin Venäjä yhä pommittaa Syyriassa, tulee heotä lisää.
Venäjän ystävä persut tuskin edes myöntää kommunistein tavoin Venäjän pommituksia.
Täällä yksi pauhaa keskusta vihassaan
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää nuo Persut sotkea niihin päätöksiin ja toimiin mitä keskustalainen Pääministeri Sipilän hallitus teki?
- Anonyymi
Persu pauhaa tyhjää...sutii..kauhea räksyttään.
- Anonyymi
Juha-Lesta Sipilän hallitus oli Suomen poliittisessa historiassa aivan ainutlaatuinen parlamenttarismia halveeraava sinipiikahallitus, jossa persuilla ei ollut mitään tekemistä.
Yksikään Juha-Lesta Sipilän sinipiika ei ole enää edes eduskunnassa istumassa, miksiköhän..?
Niinpä. Anonyymi kirjoitti:
Juha-Lesta Sipilän hallitus oli Suomen poliittisessa historiassa aivan ainutlaatuinen parlamenttarismia halveeraava sinipiikahallitus, jossa persuilla ei ollut mitään tekemistä.
Yksikään Juha-Lesta Sipilän sinipiika ei ole enää edes eduskunnassa istumassa, miksiköhän..?
Niinpä.Valehtelulla ei ole näköjään mitään rajaa. Persut olivat 2015 hyväksymässä turvapaikkapolitiikkaa eikä mitään sinisiä silloin ollut
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Valehtelulla ei ole näköjään mitään rajaa. Persut olivat 2015 hyväksymässä turvapaikkapolitiikkaa eikä mitään sinisiä silloin ollut
Mutta kai sinäkin myönnät että Sipilä nuo tulijat kutsui. Ja kai senkin myönnät että Sipilän hallitus ryösti tavalliselta kansalta niin paljon kun ehti omilleen. Jokainen rehellinenhän tämän tajuaa ja myöntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kai sinäkin myönnät että Sipilä nuo tulijat kutsui. Ja kai senkin myönnät että Sipilän hallitus ryösti tavalliselta kansalta niin paljon kun ehti omilleen. Jokainen rehellinenhän tämän tajuaa ja myöntää.
Persut itse levittivät käsiään hallituksessa kun väkeä alkoi tulla. Pitkät piuhat :)
- Anonyymi
Jos vain kaikki persut tuollaisia kommunisteja suustaan HUH huh
- Anonyymi
Hyvä Venäjä!
Pommita kaikki Isis jihadistit ja niiden kannattajat hengiltä- Anonyymi
Lapsetkin kouluihin, kuten eilen/toissapäivänä tapahtui.
- Anonyymi
Mitä seuraavaksi? Pikku-Kalle vitsejä?
Koulussa oli sukupuolivalistustunti
Koulussa oli sukupuolivalistustunti. Opetteja jakoi luokkaa kahteen ryhmään. Ne jotka tietävät asiasta jotain vasemmalle puolelle ja ne jotka ei tiedä asiasta mitään oikealle puolelle. Pikku-Kalle jäi epätietoisen näköisenä seisomaan keskelle luokkaa. Opettaja alkoi hätistämään Kallea:
-Mene nyt jollekin puolelle, samat asiat tässä käydään lävitse niin, että on aivan sama kummalle puolelle menet. Kalle sanoi:
-Mutta kun minä olen päässyt jo nussimaan! Opettaja hermostui ja karjaisi Kallen ulos luokasta. Hetken kuluttua luokan ovi raottui ja Kalle huikkasi:
-Minä kyllä olen sitä mieltä, että siiten Liisakin kuuluu tänne ulkopuolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsetkin kouluihin, kuten eilen/toissapäivänä tapahtui.
Siitä vaan Putinille valittamaan.
Kyllä ne tietää ketkä terroristeja,niiden kannattajia ja alkuja - Anonyymi
Joko taas persu on murhanhimossaan listimässä kansanryhmiä?
- Anonyymi
Meneekös unkariin,viroon ja Puolaan mamuja ollenkaan?
- Anonyymi
Persu " räknää " omaa hyväänsä.
Jokin kylähullu. - Anonyymi
Persuille ei kannata olla vihaisia ja katkeria, äänestäjät ratkaisevat puolueiden kannatuksen. Valta Suomessa kuuluu kansalle, eikä äänestäjien tarvitse kysyä puolueilta lupaa miten äänestävät.
Persuja voi toki kritisoida vaikka Venäjän kustannuksella, mutta presidentti Kekkonen loi hyvät ja uskottavat suhteet Neuvostoliittoon tuskin oli haittaa Suomelle.
Ellei politiikassa muuhun kyetä kuin toisten pilkkaamiseen ja aliarvioimiseen, voi olla ettei sillä äänestäjien luottamusta kartuteta.Ja loi samalla rähmälläänolon ja nuoleskelun kulttuurin josta sivumennen sanoen oma sukupolveni irrottautui ja katsoi länteen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613