Milloin olen whatsissa? Taisi siellä mennä kolme yötä sitten koko yö. Kiinnostiko niin paljon että kenen kanssa? Soittelit tuntemattomasta? Soita ensi kerralla omasta numerostasi, niin vastaan.😘
Sinun täytyy seurata?...
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdelle soitin tuntemattomasta hiukan ennen joulua, oisin halunnut hoitaa asiat fiksusti päätökseen.Muuten oon poistanut yhteystiedoista ja blokannut myös. Että täällä päin ainakin eletään ihan omaa, oikeaa elämää. Itse oot tainnu tyyppiäsi whatsissa stalkata ;)
- Anonyymi
Itse en kyllä tiedä mistä tietää, että joku tietty seuraa koska olen aktiivisena Whatsappissa? Voisiko ap tai joku muu kertoa?
- Anonyymi
Whatsappin asetuksista saa sulljettua sen ominaisuuden missä näkyy paikalla olo. Itsellä se on estetty eli mua ei pysty sitä kautta seurata olenko online.
Tietosuoja-asetuksien määrittäminen
Oletuksena WhatsAppin tietosuoja-asetukset on määritetty siten, että kuka tahansa WhatsAppin käyttäjä näkee lukukuittauksesi, viimeksi paikalla -aikasi, tietoja minusta -tekstisi sekä profiilikuvasi yhteystietosi näkevät tilapäivityksesi.
Voit muuttaa näitä asetuksia avaamalla WhatsAppin ja valitsemalla sitten Asetukset > Tili > Tietosuoja.
Huomautus:
Jos et jaa viimeksi paikalla -aikaasi, et näe sitä myöskään muilta.
Et voi kytkeä paikalla- tai kirjoittaa-tiloja pois.
Jos kytket lukukuittaukset pois, et näe niitä myöskään muilta. Lukukuittaukset lähetetään aina ryhmäkeskusteluissa.
Jos yhteystietosi poistaa lukukuittaukset käytöstä, et näe, onko hän nähnyt tilapäivityksesi.
https://faq.whatsapp.com/fi/iphone/28041111/?category=5245250
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/etko-halua-etta-whatsappin-kayttoasi-stalkataan-tee-nama-asetukset/5900114 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatsappin asetuksista saa sulljettua sen ominaisuuden missä näkyy paikalla olo. Itsellä se on estetty eli mua ei pysty sitä kautta seurata olenko online.
Tietosuoja-asetuksien määrittäminen
Oletuksena WhatsAppin tietosuoja-asetukset on määritetty siten, että kuka tahansa WhatsAppin käyttäjä näkee lukukuittauksesi, viimeksi paikalla -aikasi, tietoja minusta -tekstisi sekä profiilikuvasi yhteystietosi näkevät tilapäivityksesi.
Voit muuttaa näitä asetuksia avaamalla WhatsAppin ja valitsemalla sitten Asetukset > Tili > Tietosuoja.
Huomautus:
Jos et jaa viimeksi paikalla -aikaasi, et näe sitä myöskään muilta.
Et voi kytkeä paikalla- tai kirjoittaa-tiloja pois.
Jos kytket lukukuittaukset pois, et näe niitä myöskään muilta. Lukukuittaukset lähetetään aina ryhmäkeskusteluissa.
Jos yhteystietosi poistaa lukukuittaukset käytöstä, et näe, onko hän nähnyt tilapäivityksesi.
https://faq.whatsapp.com/fi/iphone/28041111/?category=5245250
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/etko-halua-etta-whatsappin-kayttoasi-stalkataan-tee-nama-asetukset/5900114Kysyinkin tuon aloituksen perusteella, että mistä tietää Whatsappissa, että juuri joku tietty henkilö seuraa juuri minun aktiivista aikaa. Omat tiedot saa toki piilotettua, mutta tuossa väitetään, että joku tietty henkilö on seurannut koko yön. Mistä tällaisia asioita näkee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyinkin tuon aloituksen perusteella, että mistä tietää Whatsappissa, että juuri joku tietty henkilö seuraa juuri minun aktiivista aikaa. Omat tiedot saa toki piilotettua, mutta tuossa väitetään, että joku tietty henkilö on seurannut koko yön. Mistä tällaisia asioita näkee?
Siitä kun yksi näkee että olen paikalla ja kirjoitan toisen henkilön kanssa, sitten rupeaa tämä yksi kehveli soittelemaan ja häiritsemään yöllistä sessiota moneen otteeseen. Puhelinmyyjät ei soittele yöllä, mustasukkaiset kylläkin? Ap.
- Anonyymi
Miten voi tietää ketä joku muka stalkkaa? Sillähän voi olla menossa muita juttuja MUIDEN kanssa.
- Anonyymi
Jos nyt joku haluaa oikeasti käräyttää esim pettävän puolison niin näitä kai siihen yleisesti käytetään. mSpy, TruthSpy, FlexiSpy.
Voi näitä kai muihinkin tarkoituksiin käyttää.
Sitä en tiedä huomaako näitä miten hyvin tietoturva ohjelmistot kuten Fsecure yms
Asiaa voitte kai itse tiedustella niiltä softavalmistajilta joita käytätte.
Kannattaa ehkä tutkia hiukan omia laitteita jos tuollasia löytyy, jos epäilee että joku stalkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283147No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770