Sinun täytyy seurata?...

Anonyymi

Milloin olen whatsissa? Taisi siellä mennä kolme yötä sitten koko yö. Kiinnostiko niin paljon että kenen kanssa? Soittelit tuntemattomasta? Soita ensi kerralla omasta numerostasi, niin vastaan.😘

7

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdelle soitin tuntemattomasta hiukan ennen joulua, oisin halunnut hoitaa asiat fiksusti päätökseen.Muuten oon poistanut yhteystiedoista ja blokannut myös. Että täällä päin ainakin eletään ihan omaa, oikeaa elämää. Itse oot tainnu tyyppiäsi whatsissa stalkata ;)

• Anonyymi

Itse en kyllä tiedä mistä tietää, että joku tietty seuraa koska olen aktiivisena Whatsappissa? Voisiko ap tai joku muu kertoa?

• Anonyymi

Whatsappin asetuksista saa sulljettua sen ominaisuuden missä näkyy paikalla olo. Itsellä se on estetty eli mua ei pysty sitä kautta seurata olenko online.

Tietosuoja-asetuksien määrittäminen
        Oletuksena WhatsAppin tietosuoja-asetukset on määritetty siten, että kuka tahansa WhatsAppin käyttäjä näkee lukukuittauksesi, viimeksi paikalla -aikasi, tietoja minusta -tekstisi sekä profiilikuvasi yhteystietosi näkevät tilapäivityksesi.

Voit muuttaa näitä asetuksia avaamalla WhatsAppin ja valitsemalla sitten Asetukset > Tili > Tietosuoja.

Huomautus:
        Jos et jaa viimeksi paikalla -aikaasi, et näe sitä myöskään muilta.
        Et voi kytkeä paikalla- tai kirjoittaa-tiloja pois.
        Jos kytket lukukuittaukset pois, et näe niitä myöskään muilta. Lukukuittaukset lähetetään aina ryhmäkeskusteluissa.
        Jos yhteystietosi poistaa lukukuittaukset käytöstä, et näe, onko hän nähnyt tilapäivityksesi.

https://faq.whatsapp.com/fi/iphone/28041111/?category=5245250

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/etko-halua-etta-whatsappin-kayttoasi-stalkataan-tee-nama-asetukset/5900114

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Whatsappin asetuksista saa sulljettua sen ominaisuuden missä näkyy paikalla olo. Itsellä se on estetty eli mua ei pysty sitä kautta seurata olenko online.

Tietosuoja-asetuksien määrittäminen
        Oletuksena WhatsAppin tietosuoja-asetukset on määritetty siten, että kuka tahansa WhatsAppin käyttäjä näkee lukukuittauksesi, viimeksi paikalla -aikasi, tietoja minusta -tekstisi sekä profiilikuvasi yhteystietosi näkevät tilapäivityksesi.

Voit muuttaa näitä asetuksia avaamalla WhatsAppin ja valitsemalla sitten Asetukset > Tili > Tietosuoja.

Huomautus:
        Jos et jaa viimeksi paikalla -aikaasi, et näe sitä myöskään muilta.
        Et voi kytkeä paikalla- tai kirjoittaa-tiloja pois.
        Jos kytket lukukuittaukset pois, et näe niitä myöskään muilta. Lukukuittaukset lähetetään aina ryhmäkeskusteluissa.
        Jos yhteystietosi poistaa lukukuittaukset käytöstä, et näe, onko hän nähnyt tilapäivityksesi.

https://faq.whatsapp.com/fi/iphone/28041111/?category=5245250

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/etko-halua-etta-whatsappin-kayttoasi-stalkataan-tee-nama-asetukset/5900114

Kysyinkin tuon aloituksen perusteella, että mistä tietää Whatsappissa, että juuri joku tietty henkilö seuraa juuri minun aktiivista aikaa. Omat tiedot saa toki piilotettua, mutta tuossa väitetään, että joku tietty henkilö on seurannut koko yön. Mistä tällaisia asioita näkee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyinkin tuon aloituksen perusteella, että mistä tietää Whatsappissa, että juuri joku tietty henkilö seuraa juuri minun aktiivista aikaa. Omat tiedot saa toki piilotettua, mutta tuossa väitetään, että joku tietty henkilö on seurannut koko yön. Mistä tällaisia asioita näkee?

Siitä kun yksi näkee että olen paikalla ja kirjoitan toisen henkilön kanssa, sitten rupeaa tämä yksi kehveli soittelemaan ja häiritsemään yöllistä sessiota moneen otteeseen. Puhelinmyyjät ei soittele yöllä, mustasukkaiset kylläkin? Ap.

• Anonyymi

Miten voi tietää ketä joku muka stalkkaa? Sillähän voi olla menossa muita juttuja MUIDEN kanssa.

• Anonyymi

Jos nyt joku haluaa oikeasti käräyttää esim pettävän puolison niin näitä kai siihen yleisesti käytetään. mSpy, TruthSpy, FlexiSpy.
      Voi näitä kai muihinkin tarkoituksiin käyttää.
      Sitä en tiedä huomaako näitä miten hyvin tietoturva ohjelmistot kuten Fsecure yms
      Asiaa voitte kai itse tiedustella niiltä softavalmistajilta joita käytätte.
      Kannattaa ehkä tutkia hiukan omia laitteita jos tuollasia löytyy, jos epäilee että joku stalkkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3147
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe