en tajua lukekaa

Anonyymi

elikkäs olen käyttänyt tässä jo yli vuoden joka päivä nuuskaa ja välillä polttanut tupakkaakin ja on mennyt tän yli vuoden aikan joka päivä about 1-3 säkkiä huuleen ja olin jo varma että olen koukussa mutta päätin kokeilla ny että tuleeko mulle niitä niksoja ja oon ollu tässä ny 4 päivää ilma enkä oo tuntenut mitään

4

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On hyvä asia jos onnistuu noin helpolla.
      Jotkut onnistuvat, jotkut ei. Loppujen lopuksi neljä päivää on vielä lyhyt aika mutta en halua lannistaa. Hattua nostan jos pääset helposti eroon.

• Anonyymi

odotas kun olet kuukauden ilman.Itse nyt kuukauden ilman nikotiinia missään muodossa kun lopetin ja aika tuskaa on ollut ja hermot pinnassa vaikka eläkkeellä ja rahaasiat hyvin eikä edes akkaa huutamassa.

• Anonyymi

Kuukausi vieroitusoireita on lyhytaika ,siihen kuin toisten sauhuttelun seurauksena,KESKUSHERMOSTON RAPPEUTUMA JA LIIKUTARAJOITTEINEN YLI 40VUOTTA,VAIKEAT KRAMPPIKIVUT. Olet oikeillajäljillä,kun lopetat sauhuttelun,olen suositellut nuuskan vapauttamista,se tuhoaa vain käyttäjänsä ###

• Anonyymi

En ole käyttänyt nuuskaa mutta tupakoin kyllä.
      Sitten sain raskaustestistä plussaa ja tupakka jäi siihen paikkaan. Eikä mitään vieroitusoireita! Tosin tilanteissa joissa oli tottunut tupakoimaan tuli automaattisesti mieleen kaivaa tupakat esiin. Muuten ei mitään. Helppoa oli.
      Tyttö syntyi ja on nyt esiteini. Vieläkään en ole vanhoihin tapoihin palannut eikä tupakka todellakaan houkuttele. Isäni lopetti 50-vuotispäivänään. Sanoi vain että nyt loppui tupakat ja uusia ei osteta. Ja se sana piti ja pitää edelleen. Isä oli sentään tupakoinut ihan kakarasta.
      Että kyllä se vain toisilta onnistuu varsin hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      105
      4532
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3373
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1398
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      35
      1249
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1146
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1074
    8. 159
      1016
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.