Aikaisempina vuosina täällä on vuoden lopussa tehty ehdotuksia vuoden ketjuksi a vuoden kirjoittajaksi,
Tuntuu siltä, että tänä vuonna on kaikki kirjoittelu palstalla ollut niin tasapaksua ja mielenkiinnotonta, ettei juuri kukaan tunne aihetta valita vuoden ketjua ja kirjoittajaa.
vuoden ketju / kirjoittaja ?
7
<50
Vastaukset
No mutta!
Täällähän on jo aloitus missä minulle irvistellään.
Miksi sinä et siihen kirjoittanut? :):)
H.- Anonyymi
Aikuinen mies, älä nyt ole tuollainen lapsellinen nirppanokka. Olet vuosia panetellut ja mustamaalannut muita kirjoittajia, oli vai oikeus ja kohtuus, kun vihdoinkin joku sanoi suoraan mitä touhuistasi ajatellaan.
"Anonyymi"
Saa sanoa ihan vapaasti mitä haluaa.
Tai miten sitten asioita katselee.
En minä murehdi.
H.- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Saa sanoa ihan vapaasti mitä haluaa.
Tai miten sitten asioita katselee.
En minä murehdi.
H."minä minä minä MINÄ MINÄ", aina vain sinä ja sinustako kaikki on kiinni.
Huono arvioida kun ei palstalaisia tunne, eikä ole totta puhuen järkeviä ketjujakaan näkynyt. Toisaalta "ketjut" eivät itsessään ole edes hyvä idea mielestäni. Aina ne jatkuessaan paisuvat kirjoittajien toinen toistaan sivaltaviksi rumien ajatusten mielipidekasautumiksi. Jokainen omalla barrikadillaan - eikä periksi anneta. :)
- Anonyymi
Ilkeämielinen aloitus.
Nosta sinä W palstan tasoa ja tee järkevä aloitus.
- Anonyymi
On ollut kiinnostavia asia-aiheitakin joskus,
se vähemmistö, joka niitä aloituksia tekee ja
kommentoi, ei ole tietenkään "syyllinen" siihen,
että suurin osa kirjoittajista "tehtailee" tyhjänpäiväisiä aiheita,
joihin enemmistö innokkaasti vastailee,
vaikkei luulisi kiinnostavan ketään.
Turhaa on kenenkään tehdä aloitusta moittiakseen tasoa,
jos ei itsekään pysty vaikuttamaan tason nostoon
eikä ole millään lailla edes yrittänyt vaikuttaa.
( Saa närkästyä :DDD )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830