jos sä vähän stalkkaisit mua :) Tuli vaan mieleen kun kuin noita palstan otsikoita...
mähän siis olisin oikein onnellinen
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mut ooks se ant….
- Anonyymi
sama. mutta jos ei ole toivottua niin toki ikävää.
- Anonyymi
toki näin, siis ikävää, jos joku jatkaa sitä siitä huolimatta, että hänelle on jo sanottu ei.
- Anonyymi
Mitä jos tulen ikkunan taa?
- Anonyymi
Sehän riippuu täysin siitä kuka oot. Hän saisi tulla koputtelemaan, jos ylettää.. mielellään ei yöllä, ettei naapurit herää. Mulla on sellaiset hälyttimet, jotka herättäis naapurit.
Oon huomannut, että pelottavissa tilanteissa toimin enkä laamannu, pelko ikäänkuin katoaa. Joten tulisin luultavasti kysymään, millä asialla siellä olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu täysin siitä kuka oot. Hän saisi tulla koputtelemaan, jos ylettää.. mielellään ei yöllä, ettei naapurit herää. Mulla on sellaiset hälyttimet, jotka herättäis naapurit.
Oon huomannut, että pelottavissa tilanteissa toimin enkä laamannu, pelko ikäänkuin katoaa. Joten tulisin luultavasti kysymään, millä asialla siellä olet.Onko hän kääpiö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän kääpiö?
no ei oo kääpiö :)
- Anonyymi
Oon mä kattonut sun pepunkaarta ja kuinka kangas housuissasi hyväilee niitä...
- Anonyymi
Onko hyvä peppu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hyvä peppu?
On se. Tiedän, että oikein hyvä kosketeltava koskettamattakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silmäthän ne on se pääasia. Todella iloiset ja loistavat. Kuin tähdet, seksikkäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farkkupeppu, legginspeppu, muu?
- Anonyymi
missäs puskassa katselit muka :) Ehkä tämä aloitus ei ollu sulle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farkkupeppu, legginspeppu, muu?
En ole leggingspeppua nähnyt. Työhousut on kivat kyllä. Ne asennot välillä saa menettämään järjen. Eikä se peppu ujostele. Se kurottaa pitkälle ja alaselkä paistaa kiiltävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole leggingspeppua nähnyt. Työhousut on kivat kyllä. Ne asennot välillä saa menettämään järjen. Eikä se peppu ujostele. Se kurottaa pitkälle ja alaselkä paistaa kiiltävänä.
Kuulostaa hyvältä. Itsekin ajattelen naista,eri nainen tietenkin, farkkupepussaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet viimeksi työhousuista ihaillut? Onko vastakaikua havaittavissa? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missäs puskassa katselit muka :) Ehkä tämä aloitus ei ollu sulle..
Rappusissa näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hyvä peppu?
Leggingsit jalassa nam. Bikinit jalassa nam. Varmaan ilmankin, nam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leggingsit jalassa nam. Bikinit jalassa nam. Varmaan ilmankin, nam.
Terveelle miehelle noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet viimeksi työhousuista ihaillut? Onko vastakaikua havaittavissa? :)
En osaa sanoa. Silmistä jos voi päätellä loisteen, alan aavistella miltä rakkaaus tuntuu. En ole ikinä nähnyt sitä silmistä kenelläkään muulla. Se ei ole vaativa. Se vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rappusissa näin
Koska? Näkikö nainen sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa. Silmistä jos voi päätellä loisteen, alan aavistella miltä rakkaaus tuntuu. En ole ikinä nähnyt sitä silmistä kenelläkään muulla. Se ei ole vaativa. Se vain on.
Oli semmoiset seksihelteet, että mulla stondasi koko ajan sen seurassa. Epäilen, että taisi nähdä mun pullotuksen. Ilma oli koko ajan sakeanaan kuumaa seksiä ja halua-fiilistä. On mulla koko elämä ollut täynnä kummia juttuja, mutta oikeesti se on todella tuskallista kun joutuu kikkeliä painelemaan että saa veren taas kiertämään ja se innostuu vaan lisää siitä.
Luulen, että huomasi mun oman taputteluni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli semmoiset seksihelteet, että mulla stondasi koko ajan sen seurassa. Epäilen, että taisi nähdä mun pullotuksen. Ilma oli koko ajan sakeanaan kuumaa seksiä ja halua-fiilistä. On mulla koko elämä ollut täynnä kummia juttuja, mutta oikeesti se on todella tuskallista kun joutuu kikkeliä painelemaan että saa veren taas kiertämään ja se innostuu vaan lisää siitä.
Luulen, että huomasi mun oman taputteluni.Missä tuo kamaluus tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että huomasi mun oman taputteluni.Hän on monta kertaa pitänyt kättä reidellään kun ollaan kahden. 😉 Vasen puoli hänen näkövinkkelistään, aina. Se ele on saanut minut kiemurtelemaan ja no... sanotaan nyt sitten rehellisesti ... kostumaankin, koska tiedän kyllä mitä kämmenen alla on. 😂 En tiedä miksi hän tuota teki. Emme tosin ole pitkään aikaan ole olleet noissa tilanteissa.
Hänkin saa minut kiihkoon vain tavallisella keskustelulla ja silmiin katsomisella. Joskus olen tahallani kiusoitella, myönnän se kyllä, kumartelemalla muka ajattelematta sopiviin suuntiin.🤣 En tiedä miten hän on reagoinut, koska en ole katsonut reaktiota. Hän ehkä kuitenkin näkee haluni eleiden ja asentojen takana, niin luulen. Tietyllä tavalla sanoista huolimatta, tunnen että hänkin koki noissa tilanteissa saman sähköisyyden kuin minäkin.
Hän on ainoa, joka saa minun niin syvän kontaktin pelkillä silmillä, ja se tuntuva sähkö on huima. Ja sen kerran kun käteemme olivat vastakkain hetken tuntui taivaalliselta. Hänen kosketuksensa tuntuu täysin erilaiselta kuin kenenkään muun. Se ei ole pelkkää himoa, intimiteetti ja läsnäolo on vahvana läsnä. Tiedän etten oikeassa tilanteessa pystyisi häntä vastustamaan, jos hän aloitteen tekisi, enkä oikeastaan edes haluaisi vastustaa. Antaisin vaan mennä, tiedän sen varsin hyvin. Tiedän, että se olisi taivaallista jo pelkästään vahvan läsnäolon takia. Kukaan muu ei vaikusta minuun noin.
Voimakkaista tunteistani ja sähköstä huolimatta tiedän, ettei hän halua suhdetta. Ei edes lyhyttä ja intohimoista ja taivas jää vain omiin haaveisiini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on monta kertaa pitänyt kättä reidellään kun ollaan kahden. 😉 Vasen puoli hänen näkövinkkelistään, aina. Se ele on saanut minut kiemurtelemaan ja no... sanotaan nyt sitten rehellisesti ... kostumaankin, koska tiedän kyllä mitä kämmenen alla on. 😂 En tiedä miksi hän tuota teki. Emme tosin ole pitkään aikaan ole olleet noissa tilanteissa.
Hänkin saa minut kiihkoon vain tavallisella keskustelulla ja silmiin katsomisella. Joskus olen tahallani kiusoitella, myönnän se kyllä, kumartelemalla muka ajattelematta sopiviin suuntiin.🤣 En tiedä miten hän on reagoinut, koska en ole katsonut reaktiota. Hän ehkä kuitenkin näkee haluni eleiden ja asentojen takana, niin luulen. Tietyllä tavalla sanoista huolimatta, tunnen että hänkin koki noissa tilanteissa saman sähköisyyden kuin minäkin.
Hän on ainoa, joka saa minun niin syvän kontaktin pelkillä silmillä, ja se tuntuva sähkö on huima. Ja sen kerran kun käteemme olivat vastakkain hetken tuntui taivaalliselta. Hänen kosketuksensa tuntuu täysin erilaiselta kuin kenenkään muun. Se ei ole pelkkää himoa, intimiteetti ja läsnäolo on vahvana läsnä. Tiedän etten oikeassa tilanteessa pystyisi häntä vastustamaan, jos hän aloitteen tekisi, enkä oikeastaan edes haluaisi vastustaa. Antaisin vaan mennä, tiedän sen varsin hyvin. Tiedän, että se olisi taivaallista jo pelkästään vahvan läsnäolon takia. Kukaan muu ei vaikusta minuun noin.
Voimakkaista tunteistani ja sähköstä huolimatta tiedän, ettei hän halua suhdetta. Ei edes lyhyttä ja intohimoista ja taivas jää vain omiin haaveisiini.ja tämä edellinen ei siis ollut aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tämä edellinen ei siis ollut aloittajalta.
Onko aloittaja nainen vai mies? Tuon pitäis oikeesti olla pakollinen tieto, ei jaksa näitä enää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aloittaja nainen vai mies? Tuon pitäis oikeesti olla pakollinen tieto, ei jaksa näitä enää...
Nainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävä runccari perässä kiinni, varmaan kivaa työpaikalla.
- Anonyymi
Miten toivoisit sinua stalkattavan?
- Anonyymi
Noin pitkälle en osaa ajatella. En tunne stalkkauksen alalajeja. Tulisi lähelle, jotenkin niin...
- Anonyymi
Jos stalkkaaja on mieleinen niin hyvä ja jollei niin huonompi juttu? 🙄 Vanha viidakon sanonta?
- Anonyymi
Stalkkaaminen on luusereiden hommaa.
Sillä tavalla ei edes saa todellista tietoa.
Oikeimman tiedon saa yleensä jutellessa ihmisen itsensä kanssa kasvotusten. - Anonyymi
Lopettakaa tämmöset hölmöt aloitukset, yllytätte vain stalkkaamisen, mikä ei ole ikinä hyvästä.
Oikeasti yhteyteen kykenevät pystyvät puhumaan ja tutustumaan ilman tarvetta stalkkaukselle.
Yllytätte näillä vain niitä joiden kanssa ette oikeasti halua suhdetta.- Anonyymi
ok, lopetan, mutta vain, jos muut lopettaa tuo inhottavat aloitukset, joissa syytetään stalkkauksesta muita palstalla olijoita. nimettömiä, syyttömiä, sivullisia.
- Anonyymi
NO MIKSSUT LUETNÄTIÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok, lopetan, mutta vain, jos muut lopettaa tuo inhottavat aloitukset, joissa syytetään stalkkauksesta muita palstalla olijoita. nimettömiä, syyttömiä, sivullisia.
Sun keino alottaja, ei auta ketään eikä lopeta mitään täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun keino alottaja, ei auta ketään eikä lopeta mitään täällä.
Jokainen normaalijärkinen tajuaa mitä eroa on stalkkauksella ja "stalkkauksella". Ensimmäinen on sairaalloista vaanimista ja häirintää sellaista henkilöä kohtaan, joka ei halua moista huomiota, kun taas toinen on mielenkiintoa ja halua ottaa selvää hienotunteisesti ihmisestä, josta on kiinnostunut. Itse ainakin nuuskin kaikki mahdolliset tiedot miehestä, josta olen kiinnostunut, mutten todellakaan lähtisi häntä häiriköimään millään lailla. Sain selville mm. että on varattu, joten se siitä. Itse en ainakaan lähde häntä vikittelemään, kun en kenenkään suhdetta halua sekoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen normaalijärkinen tajuaa mitä eroa on stalkkauksella ja "stalkkauksella". Ensimmäinen on sairaalloista vaanimista ja häirintää sellaista henkilöä kohtaan, joka ei halua moista huomiota, kun taas toinen on mielenkiintoa ja halua ottaa selvää hienotunteisesti ihmisestä, josta on kiinnostunut. Itse ainakin nuuskin kaikki mahdolliset tiedot miehestä, josta olen kiinnostunut, mutten todellakaan lähtisi häntä häiriköimään millään lailla. Sain selville mm. että on varattu, joten se siitä. Itse en ainakaan lähde häntä vikittelemään, kun en kenenkään suhdetta halua sekoittaa.
Toikin lasketaan stalkkaamiseksi. Itse en lähtisi urkkimaan mistään muualta, juttelemalla vain sen ihmisen kanssa kenestä olen kiinnostunut.
Ei ole olemassa hienotunteista stalkkausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toikin lasketaan stalkkaamiseksi. Itse en lähtisi urkkimaan mistään muualta, juttelemalla vain sen ihmisen kanssa kenestä olen kiinnostunut.
Ei ole olemassa hienotunteista stalkkausta.Stalkkaus ja urkkiminen eivät ole sama asia. Stalkkaus on vainoamista, mutta tämä nykyajan trendi, jossa mennään muuttamaan asioiden ja termien merkityksiä saa aikaan jatkuvia väärinkäsityksiä ja mielensäpahoituksia. Olet siis väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkaus ja urkkiminen eivät ole sama asia. Stalkkaus on vainoamista, mutta tämä nykyajan trendi, jossa mennään muuttamaan asioiden ja termien merkityksiä saa aikaan jatkuvia väärinkäsityksiä ja mielensäpahoituksia. Olet siis väärässä.
Mielestäni urkkiminen on stalkkausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Tiedon etsiminen ja toisen vaaniminen/häiriköinti on 2 eri asiaa. Kumma, kun et tunnu ymmärtävän yksinkertaista asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkeri sanan "suomennos" on vaanija, ahdistelija, kyttääjä.
Stalkkeri siis vaanii, ahdistelee ja kyttää uhriaan. Rakastuneen ihmisen käytös, jossa haluaa nähdä kohdettaan usein tai haluaa lisätietoja (onko vapaa, varattu..) hänestä, ei ole stalkkausta. Se muuttuu stalkkaukseksi vasta sitten, kun toinen on siitä jotenkin ahdistunut ja toinen alkaa vaania. Eihän parisuhteita voisi olla, jos kaikki tiedonhankinta olisi stalkkausta, kukaan ei voisi ketään enää lähestyä (paitsi toki jossain tinderissä). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkeri sanan "suomennos" on vaanija, ahdistelija, kyttääjä.
Stalkkeri siis vaanii, ahdistelee ja kyttää uhriaan. Rakastuneen ihmisen käytös, jossa haluaa nähdä kohdettaan usein tai haluaa lisätietoja (onko vapaa, varattu..) hänestä, ei ole stalkkausta. Se muuttuu stalkkaukseksi vasta sitten, kun toinen on siitä jotenkin ahdistunut ja toinen alkaa vaania. Eihän parisuhteita voisi olla, jos kaikki tiedonhankinta olisi stalkkausta, kukaan ei voisi ketään enää lähestyä (paitsi toki jossain tinderissä).Helvetin hyvä. Nykynuorten puheissa melkein on stalkkausta :)
- Anonyymi
Joskus oon, mutta tulee liian ikävä. Vaikka tahtoo se tulla muutoinkin.
- Anonyymi
Emmä voi stalkkaa kun siitä tulee jotenkin retardi-sääliö fiilari.
Jos sul on hyvät biksut voin kyl snadisti vilkasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059