Ensiksi en ole mikään huijari tai juoppo, vaan elämän kolhima 60 mies Sysmästä koko ikäni olen elänyt köyhyydessä, ja siitä syystä olen saanut maksu häiriö merkinnän joka vaikeuttaa tällä hetkellä lainan saantia pankeista. Nyt minulla olisi mahdollisuus lunastaa Isäni ja Äitini perintönä rivitalo-osake n.50000 hintaan.
Kaksi veljeäni ei suostu antamaan tuolle summalle maksuaikaa vaikka olen sitä pyytänyt, vaan lunastus pitäisi tapahtua 2.1.2020, muuten osake menee myyntiin, olemme asuneet poikani ja koirani kanssa tässä asunnossa vuokralla v.2013 eikä vuokrasopimuksen jatkaminenkaan enää sovi veljilleni ja tämä asunto tuntuu omalta kodilta ja olisi muist Isältäni ja äidiltäni.
Siksi olenkin nöyrästi anomassa Siilinjärveläisiltä Eurojackpot voittajilta lainaksi 50000€ summaa jotta saataisiin pitää tämä asunto omana kotinamme. Vakuutena olisi tämä rivitalo-osake.
Lisätietoja: [email protected]
Kun hätä on suurin onko apu lähellä
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaus kysymykseeni. Kyllä. Tänä aamuna kusetti aivan helkatisti ja piti käydä puskan takana kusella.
- Anonyymi
Savossa suattaa käävvä niinnii jotta apu on suurin vuan hätä on lähinnä.
https://www.youtube.com/watch?v=SiNy_Jhxeow - Anonyymi
Elämän kolhimia, suurta epäonnea, tai tragedioita, tai huonon kohtalon saaneita ovat kokeneet monet muutkin. Et ole siis ainoa.
En silti ole tässä visertelemässä, tai pyytämässä eurojackpotvoittajilta apua.
Vaikka sellainen saattaisi tulla monelle, tai on varmaan tullutkin, mieleen, että voisiko joku auttaa ja antaa rahaa lainaksi.
Oma isäukkovainaa sanoi joskus kauan sitten: " Ei kannata ottaa koskaan lainaa".
Koska se on ennemmin, tai myöhemmin maksettava takaisin.
Ja jos satut olemaan persaukinen, etkä voikaan maksaa saamaasi lainaa antajalle takaisin, niin lainanantajahan siinä vain menettää.
Pyytelemäsi summa on muuten aivan liian suuri.
- Ja jos sinulla on lämmin asunto, lemmikkejä, elämässäsi ystäviä, työ, tai mielekästä tekemistä, niin mietipä niitä asioita, joita sinulla jo nyt on.
Jos sitten elämässäsi ei ole mitään, niin sitten en voi auttaa!
Itselläni tilanne on melkein niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746