Kovasti jo valmistaudumme, vaikka starttiin on vielä kuukausia.
Onko La Caletassa suomalaisilla harrastekerhoja? Mölkky, petangi, patikointi?
Tiedän, että Puertossa on paljon suomalaisia, mutta miten on tuo etelärannikon laita?
Teneriffa, La Caleta: Onko suomalaisilla harrastekerhoja?
8
148
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, toivotaan että saat vastauksia etelärannikolta. Me asustellaan PdlC:ssa, joten ei ole tietoa kuin "pohjoisesta".
Mukavaa reissun odottelua ja tervetuloa Teneriffalle!
Täällä viihtyy kyllä.- Anonyymi
Ingles on paljon monipuolisempi lomakohde kuin sateinen teneriffa. Siksi suosittelen Inglesin vehreään paratiisiin matkaamista ihan kaikille.
- Anonyymi
Thaimaan leidiboit on paljon parempaa seuraa kuin tukisukissa viihtyivät tuulipuvut. Näin se vaan on
- Anonyymi
On varmaan järkevintä kysyä noita suoraan Teneriffan Suomikerhosta. Voi niillä olla jotain toimintaa etelän puolellakin. Ei tällä palstalla kukaan noistakaan asioista tiedä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450