Pitääköhän mun

Anonyymi

sitten rohkaistua ja pyytää sua vaikka kävelylle? Ja jos nyt edes suostuisit mutta eihän tässä nyt näin tule hullua hurskaammaksi.

45

849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina voi pyytää.

• Anonyymi

mut mikä sen nimi ja onks miehelle

• Anonyymi

Kysy vaan , jos mies oot.

• Anonyymi

Etköhän sinä itse osaa sen parhaiten päättää, kun muut täällä eivät tiedä asianhaaroja.

Teet niinkuin sydän, järki ja tunteesi sanovat!

• Anonyymi

Oletko hullu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hullu?

Kyllä tuo taitaa olla ”hullu”, korektimmin sanoen taitaa olla mielenterveys heikoilla kun tarvitsee sivulllisten kimppuun hyökätä.

• Anonyymi

Kaipa tässä jonkun pitäisi tehdä jotain. Nämä palstat on muuttumassa hyvin ilkeiksi. Joidenkin sisäpiirien välien selvittelyä taitaa olla. Hulluksihan tässä tulee, jos pitkäksi aikaa jää. Ja tunteiden tappoon nämä palstat on ihan koneita..

• Anonyymi

Tääl on terro ridteja ja sit lappeengay.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tääl on terro ridteja ja sit lappeengay.

kuka lappeengay minuuko trkotat?

• Anonyymi

Pyydä vain,lähden mielelläni oi armahin 🤗

• Anonyymi

Pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää

Bandidos on suurin...

• Anonyymi

Turha pyytää, en ole tulossa.

• Anonyymi

No kukas oot? Kerro nyt niin säästyy multa tuo vaiva. Niinhän se silti on että tyhjän saa pyytämättäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kukas oot? Kerro nyt niin säästyy multa tuo vaiva. Niinhän se silti on että tyhjän saa pyytämättäkin.

Olen se Tarja Mikkelistä, älä tule pyytämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen se Tarja Mikkelistä, älä tule pyytämään.

No häntä en kyllä ajatellut pyytää.

• Anonyymi

pyyntönne ei ole tällä hetkellä mahdollinen, sillä join eilen 10 olutta pullon jäägärin mälliä ja söin keltaista lunta, olen muutenkin vapaa naisten mielivallasta joten en aio antautua halluusioillenne.
      https://www.youtube.com/watch?v=iFMb_5zF_fU

• Anonyymi

Kysy vaan jos olet hän(mies)

• Anonyymi

Hänmies, Speedy?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kysy vaan jos olet hän nainen (nainen shortsit)

• Anonyymi

Ei h.lvetissä.

• Anonyymi

Voin lähteä olipa sitten kysymys muhkeapeppuisesta tai tiukkapeppuisesta "lenkkiseurasta". Erään tiukkapeppuisen uroksen kanssa voisi kokeilla muitakin lajeja kuin kävelyä; hän on niin tajunnanräjäyttävän taitava muissakin lajeissa. Hyvin terhakka yksilö! ;)

• Anonyymi

P.S. Pitkä lenkki tekisi hyvää jouluherkkujen jälkeen!

• Anonyymi

Ap kannustan siirtymään oikean elämän puolelle. Epätietoisuus on pahinta, eikä lopputulos voi olla huonompi kuin täällä tuloksettomasti roikkuen (täällä et häntä saa). Parhaimmillaan saat hänet ja pahimmillaan tulos on sama kuin nyt (et saa häntä). Yrittänyttä ei laiteta!

• Anonyymi

Kaikilla naisilla on.

• Anonyymi

Miksi hän ei suostuisi? Lähde siltä pohjalta, niin kysyminen on helpompaa. Jollei ole erottu riitaisissa väleissä (joskus sovinnon tekokin ijan mahdollista) tai osaa perustella kiinnostuksen jatkumisen. Tai jos ei koskaan vielä olla oltu kävelyllä, ainahan sitä kerran voi kokeilla ;)

• Anonyymi

Kysy vain jos mielesi tekee kysyä miehekäs mies.
      Kukkakepit pysykööt poissa.

• Anonyymi

En kysy enää. Ajattelin kysyä mutta jos kukkakeppi ei kelpaa niin ei sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kysy enää. Ajattelin kysyä mutta jos kukkakeppi ei kelpaa niin ei sitten.

Kukkakepit kelpaa toisille naisille paremmin kuin mitkään lihaskimput. Itse huolisin vain kukkakeppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkakepit kelpaa toisille naisille paremmin kuin mitkään lihaskimput. Itse huolisin vain kukkakeppejä.

Sama täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä.

Tai siis vain eräs tietty kukkakeppi kelpaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joillekin ihmisen sisin ja tunteet on ne, jotka merkitsee. Seksikkyys eikä karisma eivärt ole ulkonäköasioita. Aina kun olen ihastunut/rakastunut, on mies ollut minusta viehättävä, haluttava ja komea. Jokaisessa on jotain kaunista/komeaa. Näin silloinkin kun hän ei yleisen mittarin mukaan sitä olisi.

Hän on komea yleisenkin mittarin mukaan, mutta vaikka hän olisi ollut 15v vanhempi vatsakas setä, ei se olisi tunteisiini vaikuttanut. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joillekin ihmisen sisin ja tunteet on ne, jotka merkitsee. Seksikkyys eikä karisma eivärt ole ulkonäköasioita. Aina kun olen ihastunut/rakastunut, on mies ollut minusta viehättävä, haluttava ja komea. Jokaisessa on jotain kaunista/komeaa. Näin silloinkin kun hän ei yleisen mittarin mukaan sitä olisi.

Hän on komea yleisenkin mittarin mukaan, mutta vaikka hän olisi ollut 15v vanhempi vatsakas setä, ei se olisi tunteisiini vaikuttanut. S

Sisin on tärkeä asia myös mutta ei kai se minun vika ole jos mies on miehekäs ja silmääni miellyttävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hoikat miehetkin voi treeneillä ja oikealla ruokavaliolla kasvattaa lihaksia. Tiedän tapauksia, jotka ovat onnistuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisin on tärkeä asia myös mutta ei kai se minun vika ole jos mies on miehekäs ja silmääni miellyttävä.

Kuka sitten on miehekäs tai naisellinen - se on täysin subjektiivinen asia. Kyllä minusta olisi harmillista lukea "lähden kyllä lenkille kurvikkaan ja isopyllyisen naisen kanssa, mutta en minkään epänaisellisen luuviulun". Tuskin sinäkään olet kaikkien mielestä naisellinen, ja "kukkakeppi" voi olla monenkin mielestä itse ihanuus.

Lähtisin hyvin mielelläni kävelylle mukavan miehen kanssa.

• Anonyymi

Raamikkaat miehet ovat itsellenikin silmänilo, mutta niin se vain on että kokonaisuus ratkaisee. En siksi tykkää kriteerilistoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hoikat miehetkin voi treeneillä ja oikealla ruokavaliolla kasvattaa lihaksia. Tiedän tapauksia, jotka ovat onnistuneet.

Miksi pitäisi? Itse viihdyn hoikkana maratoonarina. Läskien juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sitten on miehekäs tai naisellinen - se on täysin subjektiivinen asia. Kyllä minusta olisi harmillista lukea "lähden kyllä lenkille kurvikkaan ja isopyllyisen naisen kanssa, mutta en minkään epänaisellisen luuviulun". Tuskin sinäkään olet kaikkien mielestä naisellinen, ja "kukkakeppi" voi olla monenkin mielestä itse ihanuus.

Lähtisin hyvin mielelläni kävelylle mukavan miehen kanssa.

Hän on miehekäs luonnostaan ei siitä loukkaantua tarvitse. Uskoisin hänen olevan herkkä nalle sisimmältään.

• Tee se, voi käydä flaksi.
      täältä sivusta

• Anonyymi

Oletko koskaan käynyt hänen kanssaan kävelyllä?

• Anonyymi

Kävelisitkö edessäni m n.

• Anonyymi

Kyllä pyydä ihmeessä ihan minne tahansa :)

• Anonyymi

Juu pyydä vaan. Lähtisin toki.

• Anonyymi

Kyllä nyt lähen. En enää voi kieltäytyä. Tule heti , ootan.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe