Pahan Valtakunta hävisi 26.12.1991
Hyvää Voiton päivää
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Valitettavasti se oli ehtinyt kylvää itiöitään eri puolille.
- Anonyymi
Neukkuvitsin mukaisesti NL:ssa oli AINA voiton päivä!
- Anonyymi
Suuri voiton päivä koko maailmalle oli Neuvostoliiton loppuminen 26.12.1991.
- Anonyymi
Nl kesti 73 vuotta ja 7kk juuri niinkuin Nostradamus ennusti.
- Anonyymi
Stallarien mukaan Stalin toi demokratian Suomeen 1944.
Miksi sitten suomalaiset taistelivat demokratian puolesta NL:n tukemia kommunisteja vastaan? Ja missä ne ovat nyt? Suomi on tunnustetusti demokratia vuodesta 1918.- Anonyymi
Musti.Hintikka kirjoitti:
Suomi taisteli natseja vastaan Lapin sodassa 1944-1945 demokratian puolesta.
Natsit eivät millään tavalla uhanneet Suomen demokratiaa.
Lapin sota oli välirauhanehtojen määräys.Sakut poistuivat muutenkin parasta vauhtiaan. - Anonyymi
Musti.Hintikka kirjoitti:
Suomi taisteli natseja vastaan Lapin sodassa 1944-1945 demokratian puolesta.
Todellisuudessa SUOMI taisteli 1941-1944 kommunisteja vastaan vapauden ja demokratian puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa SUOMI taisteli 1941-1944 kommunisteja vastaan vapauden ja demokratian puolesta!
Näin tehtiin ja demokratian toteutuminen varmistettiin häviämällä 1944 niin, että valkoinen sortovalta romahti hetkessä ja nykyaikainen, vapaa Suomi syntyi.
Valkeasaaresta perääntyneille tulisi myöntää Vapauden Ristit kaikille.
- Anonyymi
Todellisuudessa Stalin levitti ankean diktatuurin Itä-Eurooppaan 45:n vuoden ajaksi! Kokonaista kaksi sukupolvea joutui tuhlaamaan parhaan osan elämästäänpoliisivaltiioissa ja aatteessa, jonka sen käyttöönottaja lopulta itsekin hylkäsi!
- Anonyymi
Käytännössä Venäjällä on menty diktatuurista toiseen. Gorbatshovin ja Jeltsinin aikaan näytti vielä toiveikkaan hyvältä mutta herra Putin vetäisi maton alta ja aloitti aiempaa vieläkin kovemman diktatuurin. Mikä ihme venäjän kansaa vaivaa kun aina valitsevat huonoimmat johtajat? Onko kyseessä niinsanottu jeesus ilmiö missä yksinkertainen ihminen luulee jonkun ulkopuolisen olevan ihmeiden rakentaja ja pelastaja?
Onneksi Suomalaiset ymmärtävät itse ottaa vastuun elämästään ja pitävät jalat maassa, Kekkosten aika on ohi. - Anonyymi
Voi perse! Rajat aukeni tuolloin ja alkoi paska valumaan Venäjän ja Viron suunnalta. Somalien perästä tuli etenkin valkoisia somaleita. Olisi parempi ollut tukea Janajevia sotilasdiktaattoriksi.
- Anonyymi
Tarkkispojan ikävä puhkesi taas kukkaan? Mikä tahansa aivoton ja juoppo diktaattori kelpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkispojan ikävä puhkesi taas kukkaan? Mikä tahansa aivoton ja juoppo diktaattori kelpaa?
Sellainenhan se pöhveli sinun sankarisi Jeltsin oli. Janejev oli arvostettu Komsomolin työntekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainenhan se pöhveli sinun sankarisi Jeltsin oli. Janejev oli arvostettu Komsomolin työntekijä.
Janejev oli juoppo,jonka hermot pettivät,kun olisi pitänyt kaapata valta takaisin kommunisteille.
Tyypillinen Tarkkis-pojan sankari.
- Anonyymi
Oikein hyvää Voitonpäivää 26.12.!
- Anonyymi
Gennadi Ivanovitš Janajev oli pahoin alkoholisoitunut ja kärsi ajoittain skitsoidisesta paranoiasta ja grandioosista.
Sellainen mies oli tarjolla tuolloin savijaloilla hoippuvan Neuvostoliitto-kyhäelmän "johtajaksi" vallankaappauksella elokuussa 1991.- Anonyymi
Niinhän sillä kädet tärisivät selvästi. Tenniläkään ei tainnut koskaan kieltään toverinsa ottaneen vähän napanderia ennen televisiolähetyksen alkua.
- Anonyymi
Näinhän se oli oikea kysymys Janajevilta häntä kaappauksen epäonnistumisesta syyttäneille, että 'Missä te itse olitte'. Missäkö virolaiset ja leningradilaiset kommunistit olivat? Ne oli nuolemassa suomalaisten ja saksalaisten kapitalistien perseitä väittämällä itseään demokraateiksi.
- Anonyymi
Yritätkö nyt syytellä? Se on turhaa! Ei läpimätää ja toimimatonta poliisivaltiota ollut kenelläkään SYYTÄ PUOLUSTAA!
- Anonyymi
Toveri Janajev oli hyvä mies jota etenkin Viron kansa kaipaa kovasti.
- Anonyymi
Viron kansa ei kaipaa mitään Venäjältä! Juoppo mikä juoppo!
- Anonyymi
Voiton päivä 26.12.1991 taitaa olla hyvin paljolti Gorbatsovin ansiota. Ainut hyvä mies koko itänaapurin yhteiskuntakokeilun historiassa.
- Anonyymi
Ei kestänyt Neukkula avoimuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestänyt Neukkula avoimuutta.
Olisi saanut olla rajat kiinni koko rautaesiripun osalta. Onneksi Ruotsi on lähellä, onko se elämä muuttunut siellä sitten yhdeksi taistelukentäksi. Jos on niin todella ikävää.
- Anonyymi
Jeltsinin 8 vuoden presidenttiyden aikana Venäjän bruttokansantuote väheni noin 40%
Putinin ensimmäisen 8 vuoden aikana Venäjän bruttokansantuote kasvoi 72%.
Putinin suosio Venäjällä perustuu taloukasvuun ja olojen vakauttamiseen.- Anonyymi
Nimenomaan. Melkoinen oligarkeista ryösti valtion omaisuutta itselleen juuri Jeltsinin aikana tehdyissä yksityistämisissä ja sen Putin lopetti.
Putinia vastaan kamppailevat oligarkit eivät ole mitään demokratian ja vapauden, saati paremman tulevaisuuden sankareita, vaan ahneita tyyppejä, joita ei kiinnosta Venäjä vaan oma rikastumisensa. Sellaisia tyyppejä saattaa olla nyt myös Putinin vankkureilla, sellaiset tapaavat uida joka paikkaan, mistä vain haistavat rahaa.
Suomalaiset tiedotusvälineet ovat jälleen kerran valinneet puolensa ja liputtavat avoimesti tavalla, joka kertoo, että rahaa on mukana tässä kuviossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Melkoinen oligarkeista ryösti valtion omaisuutta itselleen juuri Jeltsinin aikana tehdyissä yksityistämisissä ja sen Putin lopetti.
Putinia vastaan kamppailevat oligarkit eivät ole mitään demokratian ja vapauden, saati paremman tulevaisuuden sankareita, vaan ahneita tyyppejä, joita ei kiinnosta Venäjä vaan oma rikastumisensa. Sellaisia tyyppejä saattaa olla nyt myös Putinin vankkureilla, sellaiset tapaavat uida joka paikkaan, mistä vain haistavat rahaa.
Suomalaiset tiedotusvälineet ovat jälleen kerran valinneet puolensa ja liputtavat avoimesti tavalla, joka kertoo, että rahaa on mukana tässä kuviossa.” Sellaisia tyyppejä saattaa olla nyt myös Putinin vankkureilla, sellaiset tapaavat uida joka paikkaan, mistä vain haistavat rahaa.”
Ne Putinin vankkurit KOOSTUVAT juuri näistä tyypeistä,joiden kärjessä Putte itse kahmii kaksin käsin!
”Suomalaiset tiedotusvälineet ovat jälleen kerran valinneet puolensa ja liputtavat avoimesti tavalla, joka kertoo, että rahaa on mukana tässä kuviossa.”
Tiltujen harmiksi Suomen tiedotusvälineet kertoo aina totuuden ja totuushan on myrkkyä stallarille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Sellaisia tyyppejä saattaa olla nyt myös Putinin vankkureilla, sellaiset tapaavat uida joka paikkaan, mistä vain haistavat rahaa.”
Ne Putinin vankkurit KOOSTUVAT juuri näistä tyypeistä,joiden kärjessä Putte itse kahmii kaksin käsin!
”Suomalaiset tiedotusvälineet ovat jälleen kerran valinneet puolensa ja liputtavat avoimesti tavalla, joka kertoo, että rahaa on mukana tässä kuviossa.”
Tiltujen harmiksi Suomen tiedotusvälineet kertoo aina totuuden ja totuushan on myrkkyä stallarille!Kilpavarustelu sen pahuuden kastoi, eli Usa. Joka miekkaan tarttuu, tietää kohtalonsa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051