Rehellisesti jos sanon, eipä juuri ole työhaluja 😴😵
Työttömänä karkkarissa.
64
947
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, et ole ainut siellä.
- Anonyymi
Elät siis jonkun töissä käyvän siivellä?
- Anonyymi
siivellä elää Ek ja Mtk väki, on tuet, edut, veroalet jne.. Niiden elintaso tulee tosi kalliiksi.
Ja verorahaa menee asunto-keinottlu-bisnekseen miljardeja e vuodessa,, oliko 3-4 miljardia !!
Kehitysapuun katooa eri huijjareille paljon verorahaa !!
Pakolais turisteja ja terroristeja asutetaan supmeen kela lomille.
E-Suomen kalliisiin asuntoihin lomille, ilman työvelvollisuutta ne lepää rukoilee, siittää. Suuret suvut ja ryhmät vuosikymmenoä levossa ! jne jne
Kyllä se kanta supmalainen työtön piruparka aika pienillä summilla pääsee etuhin käsiksi, ei siis kannata kadehtia.
--- mutta kateelliset voi ola kateellisia työttömän vapaa-ajasta ! se harmittaakin kovasti, kun huomaa oman kuolevaisuuden, niin samalla huomaa, että se arvokkain on se vapaa-aika!!
Ei siis se titteli, tavara, omaisuus, jota ei edes hautaansa saa..
Mutta rahalla tietysti voi saada komean kiven haudan päälle.. Joka sekin kuitenkin lopiulta joutuu jonnekin tieen täytteeksi...
- Anonyymi
Sossupummina pärjää hyvin, mitä järkeä käydä töissä? Aamuisin on koomista katsoa, kun paskaduunarit ajelee halvalla autollaan tekemään yksitoikkoista työtä pienellä palkalla, kun itse voi vetää vilttiä päälle ja heräillä kun haluaa. Ja koko päivä silkkaa vapaa-aikaa! 😎😄
- Anonyymi
Oikea asenne, mikä karkkarissa onkin omaksuttu kiitettävän hyvin! 👍
- Anonyymi
Mä olin viimeksi töissä vuonna 2001. Enää ei edes työkkäri ahdistele vaan saa rentoutua ihan rauhassa!
- Anonyymi
Hieno homma!
- Anonyymi
Tulee vielä se kaunis päivä, kun hypitte ikkunoista ulos suuren pakokauhun vallassa, koska sisällä pysyminen tappaa.
- Anonyymi
Tämän kansanosan katoaminen kestää pari kolme sukupolvea. Sen jälkeen loput jäävät marginaaliin. Ulkomaalaiset vievät heikoimmalta ainekselta työt ja naiset. Häviäjäkansa ei lisäänny tehokkaasti, lapset seuraavat vanhempiaan ja ovat tyypillisesti päihdeongelmaisia jo parhaassa lisääntymisiässä. Me vaihdetaan nämä luuserit tehokkaisiin ulkomaalaisiin. 😊
- Anonyymi
Työn teko ei kannata. Lihottaa vaan kapitalistien pankkitilejä. Karkkarissa on työttömän hyvä olla
- Anonyymi
Teidän kelatukilaisten rahoista onneksi saa osan takaisin kun vuokraa teille kämppiä. Kaikki hikiset luukut menee karkkarissa vuokralle hyvin ja kela takaa vuokranmaksun. Loput rahathan teillä menee röökiin ja kaljaan ja palautuu onneksi näin valtiolle.
Suurin osa teistä heikkolahjaisista on menetettyä kamaa jo yläasteen jälkeen. Tosi harvalla teistä riittää älli tavoittelemaan parempaa tulevaisuutta kuin monisairaana jonottelu mamujen keskellä karkkarin terveyskeskuksessa.. Ainiin, eliniän odote on Karhuvuoressa Kymenlaakson heikoin! Tätähän te ette tiedä kun ette viitsi/osaa etsiä tietoa. Sitäkään ette taida tietää että aika moni tekee työtä josta nauttii.. omassa duunissa on yhtä paljon vapaata kuin työtä.. minulla on 20 vuotta aikaa viralliseen eläkeikään mutta sijoitusten onnistumisasteesta riippuen jään työelämästä ainakin osittain pois jo 5-10 vuoden kuluttua. Ihan kiva! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän kelatukilaisten rahoista onneksi saa osan takaisin kun vuokraa teille kämppiä. Kaikki hikiset luukut menee karkkarissa vuokralle hyvin ja kela takaa vuokranmaksun. Loput rahathan teillä menee röökiin ja kaljaan ja palautuu onneksi näin valtiolle.
Suurin osa teistä heikkolahjaisista on menetettyä kamaa jo yläasteen jälkeen. Tosi harvalla teistä riittää älli tavoittelemaan parempaa tulevaisuutta kuin monisairaana jonottelu mamujen keskellä karkkarin terveyskeskuksessa.. Ainiin, eliniän odote on Karhuvuoressa Kymenlaakson heikoin! Tätähän te ette tiedä kun ette viitsi/osaa etsiä tietoa. Sitäkään ette taida tietää että aika moni tekee työtä josta nauttii.. omassa duunissa on yhtä paljon vapaata kuin työtä.. minulla on 20 vuotta aikaa viralliseen eläkeikään mutta sijoitusten onnistumisasteesta riippuen jään työelämästä ainakin osittain pois jo 5-10 vuoden kuluttua. Ihan kiva!Onko tämä paksuposkinen tullut tännekin kommentoimaan. Veikkaan, että kuolet sydänsairauksiin aiemmin kuin moni muu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä paksuposkinen tullut tännekin kommentoimaan. Veikkaan, että kuolet sydänsairauksiin aiemmin kuin moni muu !
Sori mutta vaikka mulla on fyrkkaa se ei tarkoita että olisin läski! Lihavuuskin kasaantuu vähävaraisille. Harrastuksetkin peruskarhuvuorelaisella persulla tai vasemmistolaisella on aika vähissä! Sosku kai antaa jotain kuntosalilippuja? Ne varmaan vaihdatte kaljaan? Teillä ei ole rahaa ostaa terveellistä ruokaa tai ostatte mieluummin sen pirkkalaatikon! Kivahan se on juoda laimeaa pissakaljaa kun se on niin halpaa! Kun minä juon olutta, valikoin ne alkon hyllyltä. Eikä tarvi katsoa alehintaisia! Vaihtaisin teidät heti ahkeriin venäläisiin jos voisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mutta vaikka mulla on fyrkkaa se ei tarkoita että olisin läski! Lihavuuskin kasaantuu vähävaraisille. Harrastuksetkin peruskarhuvuorelaisella persulla tai vasemmistolaisella on aika vähissä! Sosku kai antaa jotain kuntosalilippuja? Ne varmaan vaihdatte kaljaan? Teillä ei ole rahaa ostaa terveellistä ruokaa tai ostatte mieluummin sen pirkkalaatikon! Kivahan se on juoda laimeaa pissakaljaa kun se on niin halpaa! Kun minä juon olutta, valikoin ne alkon hyllyltä. Eikä tarvi katsoa alehintaisia! Vaihtaisin teidät heti ahkeriin venäläisiin jos voisin!
Pirkka on kallista, eiköhän ne koffia kanna..
- Anonyymi
Alustuksesta eräs kommentti.
Että masennus lisääntyy. Yritä lenkkeillä, hae apua. Vaikka en osaa osoittaa mistä...itse olen jo pappa ja teen työtä josta ei jää käteen edes se mitä eräät esim. K.vuoressa saavat tekemättä ja välitämättä mistään. En tarkoita sinua.
K.vuori on valloitettu jo aikoja sitten rikollisten käsiin. Jos et tee rikoksia et tee mitään.
Ennen oli ennen , K. Vuori oli ok paikka. Ei enään. Monen tapaiset ns. kulttuurit kasautuvat kuten monissa kaupungeissa. Ja kaikki eivät todellakaan ole ihan vilpittömiä.
Syytä jos syytät niin ihan muita kuin itseäsi. Sääliä et kaipaa. Toimit vaan!
Mutta , Kotka on todella pieni kaupunki.
Esim. Mexico cityn ja Manilan paikat ja kauhut poissa Suomesta.
En suosittele vierailua vaikka edes noissa paikoissa.
Lähdet pois muukalaisten Vuoresta ja aloitat uuden toiminnan.
Kyllä aluksi jotain löytyy työtä. Tiedän itse konkurssin tehneenä että sitä vaan maksetaan ja ...niille ketkä ovat tulleet Suomeen hakemaan herkkuja ...ilmaisia.
Ei ihan hyvä juttu...
Uutta vuotta sinulle!!!
pappa - Anonyymi
Ahtaajat on jopa työttomiäkin surkeampia!
- Anonyymi
Uusintana sama.
Ahtaajat on kovimpia juoruilijoita joita maa päällään kantaa, katkeria, laiskoja ja valittajia.
Hietasesta työsuhde lopetettiin lapsen törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistyneellä ahtaajalla viime kesänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusintana sama.
Ahtaajat on kovimpia juoruilijoita joita maa päällään kantaa, katkeria, laiskoja ja valittajia.
Hietasesta työsuhde lopetettiin lapsen törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistyneellä ahtaajalla viime kesänä.Mutta niillä jotka on töissä, vuosiansiot on toki yli 60.000, mikä aiheuttaa karkkarissa tavatonta kateutta. Ostarilla lorvimalla ei saa kun sossurahaa.
- Anonyymi
No jos tuo on elämää niin pieni on mieli. Se vaan vituttaa kun itse maksaa veroa tollaselle lorville. 40% menee mutta on tuloja ja on koulutus molemmilla. Mutta jos olet oikeasti tuota mieltä, sama koko ketjussa niin jatkakaa samaan malliin. Pieni mieli, pieni elämä, suppea äly.
- Anonyymi
Ai niin. Olen myös persu.
- Anonyymi
Tavastilassa työtä ahkeralle vesipostille, että saadaan kenttä jäähän!
- Anonyymi
Hirvonen kuulemma meni lakkkoon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvonen kuulemma meni lakkkoon ?
Ai hirvosella eturauhasongelmia, ei kaari toteudu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei oikeen urea lennä arskalla, vaikka roiskauksia joskus sattuukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos tavastilassa ei ole jäätä, taitaa olla Hirvosen kepissä tuhkaa.
- Anonyymi
Sossurahat kilahti tilille, eli alkoon heti!
- Anonyymi
Rapeloo pukkaa, tuokaaa mulle olutta tai viinaa!
- Anonyymi
Onko nuotiopaikal ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nuotiopaikal ketään
Menkää "kauppa-aukiolle" perjantainailtana. Hyvänen aika mitä touhua.
- Anonyymi
heiij ollaan aiva tuupat ja viinaa ritää
t karkkaarib´ok ihmiset - Anonyymi
ei muutaku syytämään kolikkoa ykskätiseen, sillä ne muukkin tollot on järjestäneet raha-asiansa vuosiksi
- Anonyymi
Mikähän mahtaisi olla karkkari, varmaankin joku kioski joka myy irtokarkkeja.
Karkeista muuten.... olin tyytyväinen kun Fazer tuo salmiakkiaakkoset uudelleen herkuteltavaksi, kaipasin näitä.- Anonyymi
Joo, totta. Niitä kun laittaa kossun sekaan, saa salmiakkikossua!
- Anonyymi
Karkkari on suomen monaco, kukaan ei käy työssä eikä maksa veroja!
- Anonyymi
Hieno päivä olla työttömänä, aurinko paistaa! Haen kontin kaljaa ja menen ulos niitä nautiskelemaan 😎😋
- Anonyymi
Näinkin sinut ja muutaman ystäväsi. Olitte todella onnellisen näköisiä siinä kaupan kulmalla torstaiaamupäivää kaljatölkit kädessä juhlistaen. Ihan kuten muinakin päivinä. Te onnekkaat menestyjät. Elätte unelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkin sinut ja muutaman ystäväsi. Olitte todella onnellisen näköisiä siinä kaupan kulmalla torstaiaamupäivää kaljatölkit kädessä juhlistaen. Ihan kuten muinakin päivinä. Te onnekkaat menestyjät. Elätte unelmaa.
Kiitos! Tässä odotellaan, että kaupassa alkaa kaljanmyynti. Arska kyllä varmaan ottaa normaaliin tapaan juoksukaljat. Tai eihän se enää edes juokse, vaan kävelee kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tässä odotellaan, että kaupassa alkaa kaljanmyynti. Arska kyllä varmaan ottaa normaaliin tapaan juoksukaljat. Tai eihän se enää edes juokse, vaan kävelee kaikessa rauhassa.
Tarkempi diagnoosi tosin on että Arska KATKOkävelee nuotiolle imeäkseen siellä pussikaljaa, sillä terveys ei anna mahdollisuutta edetä vikkelämmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkempi diagnoosi tosin on että Arska KATKOkävelee nuotiolle imeäkseen siellä pussikaljaa, sillä terveys ei anna mahdollisuutta edetä vikkelämmin.
Ei ne mihinkään KATKOLLE kävele. Ei ole alkoholiongelmaa, kunhan vaan alkoholia riittää!
- Anonyymi
Tänäänkin työttömänä! 🤑
- Anonyymi
Näin on! Huomennakin saa nukkua pitkään ja kun herää, haetaan iso kuorma koffia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on! Huomennakin saa nukkua pitkään ja kun herää, haetaan iso kuorma koffia!
Ai että! Varmaan ihanaa elämää! Olet urasi huipulla aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että! Varmaan ihanaa elämää! Olet urasi huipulla aina!
Mikä ura? Mihin sitä tarvitaan?
- Anonyymi
Huomenna säälittävät duunarit taas raahautuu töihin. Me työttömät nukutaan pitkään ja kunhan herätään, haetaa kaupasta pihviä ja kaljaa! Upeaa!
- Anonyymi
Mul on noiden kahden vaihtoehdon väivaihtoehto eli se paras vaihtoehto eli suojatyöpaikka. Aamul mee ja leimaan kellokortin, jonka jälkeen voikin raahautua jonnekin räplää kännykkkää loppupäiväks kunnes 8h on kulunut.
- Anonyymi
Mul onki varaa juoda Remy Martinia ja Meukow VSOP konua kun te työttömät juotte sitä kiljua tai korkeintaan lähikaupasta varastamaanne koffia tai karjalaa.
- Anonyymi
Sit kun te taistelette ruosteisten auton kotteroidenne kanssa, jos teil on edes varaa niihinkään niin mää starttaan mun koko Aittakorven kadehtiman Toyota Camryn vm. 2019, jossa kromi kiiltää. Penniäkään ei oo velkaa koko autosta. hahahahaa
- Anonyymi
Eipä käy kateeks jos aamulla joutuu jo autoa starttailee. Itse käännän vaan kylkeä sitten kun jaksaa niin nousen
- Anonyymi
Upea maanantai, arska paistaa! Korkkaan ekan kaljan ja kohta lähden ostarille notkuu ja moikkaa kavereita!
- Anonyymi
Mikä pöhinä ostarilla, onx kannabista ja tenttuu? Ollaan tulos just sinnepäin!
T Jose Oksman- Anonyymi
Käsidesii löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsidesii löytyy
Onko Erisanii?
- Anonyymi
Epäilen, että aloittaja kuuluu siihen Karhuvuoren "eliittiin" joku norkoilee siinä äässmarketin eessä päivät pitkät. Ei teitä voi edes töihin laittaa vaan homma pitäis aloittaa ihan katkaisuhoidolla. Ehkä sitten sen jälkeen työleirille Siperiaan.
- Anonyymi
Mielummin siperiaan kuin kotkalaiseen firmaan riistettäväksi
- Anonyymi
Miksi käydä töissä kun sossu maksaa kaiken? 🍗👌
- Anonyymi
Mulla on ollut jonkin verran työhaluja, mutta olen oppinut hillitsemään.
- Anonyymi
On taas hieno päivä. Haen pari konttia koffia ja sitten vaikkapa sapokkaan ryyppäämään. Tai jonnekkin.
- Anonyymi
Nykyään koff oluessa on vain 4,4% alkoholia, meitä huijjataan! Ne lantraa kaljaa!
- Anonyymi
Juokaa käsidesiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juokaa käsidesiä!
Onko ok juoda sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ok juoda sitä?
Karkkarissa se on ihan ok! Otetaan sille! 👌
- Anonyymi
Näin eilen entisiä ahtaajia, kaikki työttöminä ja aivan alkoholisoituneita, toki olivat jo töissä aina känäs, mut nyt on padot heillä avautuneet 😂🤣
- Anonyymi
Se on havaittu. Arvaa onko meillä muilla haluja elättää teitä?
- Anonyymi
Luultavasti on! Siitä teille kiitos 🌻
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2483487
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322529Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152015Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251872Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3441811- 571428
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491394- 1111140
- 1021108
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan651103