mitenkäs sun loma/joulu on mennyt? Mitä oot puuhastellut? Ootko katsellut paljon leffoja? :)
Moiiiii :)
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mutkenelle
- Anonyymi
Naiselle joka on super mukava, kaunis,musikaalinen, hauska..... ja ja jaj ja jaja mun sielunkumpparinii :) ;) <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle joka on super mukava, kaunis,musikaalinen, hauska..... ja ja jaj ja jaja mun sielunkumpparinii :) ;) <3
Leffoja tuhlannut huolella. Nautin kun saan olla kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon katsonut paljon leffoja, syönyt vihreitä kuulia, ja suklaata, käynyt välillä juoksulenkillä ja saunassa sekä muistellut teiniajan nörtteilyhetkiä. Sellaista rentoa toimintaa. 😊Mitäs itse olet puuhastellut?
- Anonyymi
Paska fiilis.
Rakastuin luuseriin.
Tunnevammainen joka roikkuu eksässä.
Viettänyt sen kanssa jouluna enemmän aikaa kuin mun kanssa.- Anonyymi
Mistä tiedät, että roikkuu eksässä? En minä ainakaan.
- Anonyymi
Ei ne ole edes eronnut. Yhä yhdessä J ja M. Olkoonkin niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eroprosessi käynnissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä ovat J ja M? Palstarakkaus vai ehkä jotain enemmän?
- Anonyymi
Ei kannata sellaiseen tuhlata tunteita, jonka tietää olevan suhteessa. Jos miehellä on tarpeeksi selkärankaa ja henkistä "munaa" alias "Das Ei:tä", hän kyllä huolehtii vanhat suhteensa pois ennen uuden aloittamista (eikä pidä päällekkäissuhteita). Joistakin ei ole koskaan yhden naisen mieheksi. Ehkä siksi me typykät kuunnellaan vielä Nylon Beatia 2020-luvulla.
Suosittelen ulkomaalaisia miehiä, jos suomalaisten kanssa ei onnistu. Isommat apajat. Paremmat mahikset. Ei huono vaihtoehto ollenkaan! ;)
- Anonyymi
Mä oon seurustellu x kanssa. En ole katsonut nyt yhtään leffoja , en lukenut kirjoja, enkä - yllätys, yllätys, edes kuunnellut musaa. Hiljaisuudesta nauttinut. Pari yökkäripäivää. Relannu ja semmosta.
Entäs sä? - Anonyymi
Ihan rennosti olen itsekin nyt ottanut, alkuviikon kyläilyjen jälkeen. Katsellut telkkua, lukenut, surfaillut netissä ja syönyt lähinnä, pikku happihyppelyjä unohtamatta. Josko huomenna sitten viittis jo läheteä vähän ulkoilemaankin. :) mutta nyt hyvää yötä & kauniita unia!
T. ap.- Anonyymi
Tosin en alkanutkaan vielä nukkumaan vaan aloin katsomaan ASMR-videoita! ;)
Anonyymi kirjoitti:
Tosin en alkanutkaan vielä nukkumaan vaan aloin katsomaan ASMR-videoita! ;)
Asmr video?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298