Varmasti huomasitkin jotain silloin.
On se sitten vihdoin jo myönnettävä, että ihastuin sinuun Heidi
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi että täällä on kaikkien muitten nimi paitsi mun :D
- Anonyymi
Kukas sää sit oot???
- Anonyymi
Ehkä et ole jäänyt kenenkään mieleen?
- Anonyymi
Olen miettinyt että pitäisi alkaa "jakaa" hänen nimeään tänne mutta kun tiedän palstan trollipitoisuuden niin en anna trolleille sitä mahdollisuutta, en edes alkukirjainta.
Kertaalleen olen hänen nimensä täällä vahvistanut :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt että pitäisi alkaa "jakaa" hänen nimeään tänne mutta kun tiedän palstan trollipitoisuuden niin en anna trolleille sitä mahdollisuutta, en edes alkukirjainta.
Kertaalleen olen hänen nimensä täällä vahvistanut :)Kenen nimeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen nimeä?
No, E:n. Siinä se nyt on, hups.
- Anonyymi
Eikös tuo Pasi menny oikein naimisiin tuon Heirin kanssa. Erosta kyllä ei puhuttu missään? Kolmas avioliitto kyllä kirjoitettiin. Ei saatana tätä jaksa enää. Öitä.
- Anonyymi
Ikäviä nää teijän ykspuoliset ihastumiset
- Anonyymi
Missä ja millloin näin kävi että ihastuit?
- Anonyymi
Tottakai huomasin jotain silloin. Pääsit yllättämään :)
Laitatko vinkiksi jotain, jonka vain me kaksi tiedämme?- Anonyymi
Laita sä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sä?
Taidan antaa sinulle ensimmäisen vuoron.
Sinähän tiedät jo nimenikin, kun vastaan tällaiseen aloitukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan antaa sinulle ensimmäisen vuoron.
Sinähän tiedät jo nimenikin, kun vastaan tällaiseen aloitukseen.En mä ole ketjun aloittaja mut voithan itekki laittaa?
- Anonyymi
Ei kyllä tule nyt mieleen mitään vinkkiä.
- Anonyymi
Vinkiksi voin laittaa että kahden istuimme ja keskustelimme tovin kaikkea mahdollista.
-Aloittaja- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkiksi voin laittaa että kahden istuimme ja keskustelimme tovin kaikkea mahdollista.
-Aloittaja-Minäkin olen ihastunut, ehkä jopa rakastanut mutta tiedän ettei se onnistuisi. Parempi pitää välit tällaisena kuin ne nyt ovat. Emme menetä ja satuta toisiamme.
Minne päin aloittajan viesti menee. Keskustelin myös pitämäni ihmisen kanssa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja-Kaikkea mahdollista on aika laaja käsite. 😊 Muitakin oli paikalla vaikka kahden juteltiin, mutta mistä asioista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea mahdollista on aika laaja käsite. 😊 Muitakin oli paikalla vaikka kahden juteltiin, mutta mistä asioista?
Ainakin yhdestä onnettomuudesta.
-Aloittaja-
- Anonyymi
Huomasin kyllä, ja niin taisit sinäkin? Tarkoittanet sitä iltaa kun halailit ja kiedoit kätesi ympärilleni? Mitä sanoin silloin sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125