On sinulle s nainen? Mulle ei enää niin tärkeä mitä joskus ollut. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi kuten tiedät :)
Kuinka tärkeä asia seksi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nooh sanotaan että, kyllä seksi kuuluu suhteeseen. On tärkeempiäkin asioita!
- Anonyymi
Ei ole tärkeää nykyisin.
- Anonyymi
Tärkeä osa ihmisen elämää.
- Anonyymi
No on tärkeää. Mä mikään ikäloppu ole. Pitkiä suhteita vain ollut. Tosi tärkeä on minulle. Nautin.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat tänne? Jos olet henkilö (ystäväni) jonka kanssa asiasta on puhuttu.
Olen ollut täällä vain kuuntelulinjalla, paitsi pari viestiä olen nyt laittanut. Täällä on liikaa provoja. Ilkeyttä jossa en halua olla osallinen mitenkään.
Nyt pitää mennä pesemään pyykkiä, moi...
En keskustele täällä. Laita viesti henk. koht.
t. S- Anonyymi
Lisäys:
Siis oikeasti pyykkiä pyykkiä...
t. S
- Anonyymi
Minulla on 3 pitkää parisuhdetta. Kahdessa ekassa seksiä oli 3-5krt/vko vakiintumisvaiheeen jälkeen ja ovulaation kohdalla vähän enemmän. Alussa oli kummankin kanssa varsinainen kanivaihe. Silloin saatoimme tilanteen salliessa viettää päivän ihan hyvin sängyssä. 😁Jos mies jaksaa ja haluaa, en minä ole se joka rajoittaa kutemista edellenkään (mies määrää tahdin). Nautin läheisyydestä ja kosketuksesta ja läsnäolosta, se on oleellinen osa rakastelua.
Kolmas suhde ei ollut seksin suhteen niin onnekas Koska mies oli tavatessa nelikymppinen ajattelin laihan lipidon olevan iän vaikutusta. Hänen halunsa loppui kokonaan, samoin halu koskettaa ja olla lähellä ja olla läsnä. Olen kitunut monta vuotta. Tämän kokeneena, jos joku tarjoaisi rakkaussuhdetta ilman seksiä sanoisin ei-kiitos. Missään muusa kuin rakastelussa ei pääse niin lähelle toista, ja se on toimiessaan iso voima ja suhteen liima. Ilman läheisyyttä ja kosketusta liitto kuolee ennen pitkään.
Puolison erilaiset haluat ei ole ongelma, kunhan ei ole täysin haluton ja kunhan on halut ei niin voimakkast ettei normaalielämää ja sen normaaleja velvollisuuksia saa hoidettua siinä ohessa. Itselläni ainakin halut lisääntyy, kun seksiä/omaa kivaa on enemmän ja sama toiseen suuntaan.
Seksi ei ole tärkein asia elämässä, mutta on rakastelu kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta. Jos syy seksittömyyteen olisi vaikka sairaudessa, en sen takia lähtisi. Sairaus ei estä läheisyyttä, kosketusta ja muita tapoja harrastaa seksiä ja seksuaalisuutta.Oon kyllä samaa mieltä. Mies vain vanhetessaan ei enää könyä päälleni kuulemma ei kerkiä vaan minä hänen enemmänkin sekin potkuri piti viime yönä käynnistää ja oli sitten tömpsyinen tahti.🥰
Mutta ne pitkät suhteet sinulla on mekin ollaan oltu jo 16vuotta yhdessä kohta tulee täyteen 17vuotta mutta ainakin se vielä käynnistyy Noh mutta vaikka mies miehellä laskee toivon kyllä että hakisi sitten sitä bensaa potkuriin asiantuntijalta.
Noh eiköhän tuo suihku hetket hoida lopun puutoksen onhan tässä aikamoisesti miehen kanssa koettu ettei kyllä enempää halua muita kokea.- Anonyymi
Olen kanssa sitä mieltä ilman seksiä suhteessa on tosi surkea loppu
- Anonyymi
Minulle seksi on yksi tärkeimmistä / herkimmistä parisuhteen liimoista. Minä erosin ja lopetin suhteen, koska seksin aikana minulle tuli lähes aina tunne että, partnerini ei ole halukas eikä ole "mukana", vaan jotenkin vältteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827