entäs jos meillä kuitenkin on joku

Anonyymi

telepatiayhteys? Kun en edes ajattele sua ja sellainen jännitys/värinä (hyväntuntuinen) tuntuu tuossa rinnan lähellä silti. Ja siitä sitten vasta tuut taas mieleeni. Katselen tvtä ihan tunteettomana ja silti se iskee. Tiedän, että kuulostaa hullulta, mutta aika hullulta myös tuntuu musta. Pitäisit mua hulluna, jos tietäisit tän olevan multa. Nimettömyydessä on se puoli, että voi sanoa ihan hulluimmat asiat "ääneen" koskaan paljastumatta. En haluaisi sun pitävän mua hulluna irl. En oo hullu, mutta täynnä tunteita sua kohtaan.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuo ole hullua. Onhan noista tehty tieteellisiä tutkimuksiakin ja saatu jänniä tuloksia.

• Anonyymi

Omat tuntemuksesi ja tunteesi saavat aikaan nuo tunteet ja värinät. Ei se ole sen kummempaa. Et ole hullu vaan tunteidesi vietävissä. Se on luonnollista ihastuneelle.Pikkusen höprähtäny tunteistasi.

• Anonyymi

On meillä telepatiaa keskenämme. 💖

• Anonyymi

En tiedä kenelle tämä on, mutta minulla ei ole minkäänlaista yhteyttä keneenkään. Hyvin väsynyt rankkohin vuosiin. Menee vuosia selvitä niistä. Ei ole minkäänlaista jaksamista olla tekemisissä kenenkään kanssa. Ainoa mikä voi saada voimaan paremmin on vakituinen työ tutussa paikassa.

• Anonyymi

no toivottavasti ei ollut sulle, varmahan en voi olla t. ap

• Anonyymi

entä jos rintasi ovat kypsyneet, eivät tyytyneet knäppiesi hyllytykseen, ehkä en koskettaisi sua silleen, teurastin petoja, saisinko halata?
      suudelma
      https://www.youtube.com/watch?v=VF6F0kBGYiY

nimeni on tullin ratsia?

• Anonyymi

Miksi sä tunget noita hölynpölyjäsi joka ketjuun??

• Anonyymi

tullin ratsia? onko siinä jotain järkeä?

• Anonyymi

Ehkä meillä on joku yhteys toisiimme😍

• Anonyymi

Ehkä onkin, hänellä ja mulla. Jotein on..

• Anonyymi

Ootkohan mun kaivattu? Yhtä Apocalyptican biisiä kun kuuntelen, niin en pääse alkunuotteja pidemmälle kun syke nousee ja keho värisee..

• Anonyymi

En tiedä oonko sun kaivattu. Häntä kaipaan ja paljon.

• Anonyymi

Ehkä oon

• Anonyymi

En tiedä telepatiasta mutta ajatuskin hänestä lämmittää sydänalaani ja ajattelemattakin hän palaa vähän väliä lämmittämään uudelleen ja uudelleen. Ihastuminen tätä ainakin aiheuttaa mutta tunnen jotain enemmänkin.

• Anonyymi

Voihan tämä olla ihan vaan mieletöntä ihastumista, kuten tuolla joku muukin jo kirjoitti. Ihan uutta mulle näin vahvasti vaikuttavat tunteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan tämä olla ihan vaan mieletöntä ihastumista, kuten tuolla joku muukin jo kirjoitti. Ihan uutta mulle näin vahvasti vaikuttavat tunteet.

Sama se on mulla (olen mies) eli en ole tällaista tai tällä tavalla tuntenut ketään kohtaan ja ihastumisiakin on ollut ilman tällaista tunteilua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se on mulla (olen mies) eli en ole tällaista tai tällä tavalla tuntenut ketään kohtaan ja ihastumisiakin on ollut ilman tällaista tunteilua..

Ilmassa on jotain mitä ei osaa sanoiksi pukea, mun elämässä siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmassa on jotain mitä ei osaa sanoiksi pukea, mun elämässä siis.

Eikä järjellä selittää niin liidellään tunteinemme yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä järjellä selittää niin liidellään tunteinemme yhteen.

Liidellään vaan.

• Anonyymi

Millaselle henkilölle menee?

• Anonyymi

Ruskeahiuksiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruskeahiuksiselle?

Ei sille ruskeahiuksiselle, joka täällä aina väriänsä mainostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sille ruskeahiuksiselle, joka täällä aina väriänsä mainostaa.

Nimikirjanta?

• Anonyymi

Rakkaus tuntuu rintakehässä, sydämessä ja päässä lämpönä. Tunnen lämmön tälläkin hetkellä ja tuntuu melkein kuin joku hyväilisi minua. Aika kuumaksi olo vetää. Huh! Kummia juttuja! S

• Anonyymi

Kuulostaa tutulle, sivusta

• Anonyymi

Onko aloittaja mies vai nainen? Ja mihin suuntaan menee?

• Anonyymi

Antaa olla. Jos jostain tuntuu samalle, voi olla hyvinkin hänelle. Ei ne tunnistamisleikit täällä johda yhtään mihinkään. Pidän hulluuteni itselläni. Kerron hänelle joskus, jos päättää olla elämäni tärkeä palanen joku päivä.

• Anonyymi

On jos annat mulle piparia.

• Anonyymi

Tunnistan ap nuo kuvailemasi tuntemukset myös omalla kohdallani. Itselleni ne saattavat tulla jopa kesken työpäivänkin. Itse uskon kyseessä olevan jonkinlaisen sanattoman, henkisen yhteyden. Kaivatustani (mies) en kuitenkaan tiedä kokeeko hän sitä. Olen asiasta jotain hänelle joskus maininnut.

Toivottavasti yhteys on todellinen meidän molempien kohdalla. 👍

• Anonyymi

Tuttua on jännitystä ja panetusta. Mut en mä uskalla kirjottaa selvinpäin ja kännääminenkin ongelma...

• Anonyymi

Onpas näitä viestejä jo paljon. Minullakin oli vuosia sitten telepaattinen yhteys ihastukseeni(nainen). Kumpikaan ei vain tehnyt asian eteen sen suurempaa ja sit nainen kaappas toisen miehen. Jäin yksin.

• Anonyymi

Toisinaan olen sitä mieltä, että jotain todella erikoista välillämme on, koska ajatellesani häntä.. ilmestyy hän yllättäin läheisyyteeni. Toisinaan taas olen pohtinut, että tämä on vain yksipuolista haihattelua.. tiedä sitten aika näyttää

• Anonyymi

Tää keskustelu oli ihana 😍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe