etsin herrasmiestä, ehkä pari kertaa viikossa, tanssi ym. merkeissä, olen urheilullinen, siro mutta kuitenkin muodokas, koska tavataan, laiva - hotelli ym. myös käy. juhlitaan minun synttäreitä. nimimerkki ullanoora
Vastaukset 10
- Anonyymi
No moi @ullanoora. Olen Markus. Täältä löytyisi yksi ehkä etsimäsi. Ihan perus suomalainen, herrasmieheksi kutsuttu, 179/80/17 ja muuten huomioon ottava ja tasapainoinen. Milloin ja missä nåhtäisiin?
-@Markus- Anonyymi
kerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor
@Ullanoora. Olen siis 27-vuotias, laiva passaa, parhaiten hotelli tai muu majoittuminen. Olen itse pk-seudulta. Miten voitaisiin pitää yhteyttä, jos vielä on kiinnostusta?
Iltaa Ullanoora, täällä ois 40v mies pääkaupunkiseudun tienoilta vailla mukavaa seuraa.
Oliskos sulla sähköpostia missä vois jutella rauhassa ? Mut tavoittaa tosta suomi24.fi sähköpostista..Täällä olis nuorekas 45 vuotias herrasmies Uudeltamaalta , mut saa kiinni tän sivuston s postilla ,nimimerkki pienellä at Suomi24.fi
- Anonyymi
moikkka, oon 55v 180p 84kg siisti vapaa mies. .asun hesassa keskustassa mihin voisit tulla kylään ..mietittas mitä voitas tehdä..
oot kiinnostavan olonen.
laita meiliä [email protected] - Anonyymi
Hei Ullanoora😊 Kaipisin saman laista ystävyyttä. Tykkään tanssia ja harrastan uintia sekä potku nyrkeilyä. Olen 184 76 19 tummahko ja hiukset päässä.
- Anonyymi
olen Pekka, ota yhteys, mulla hesassa asunto jota käytän vain tilapäisesti, siellä voitais tavata aluksi, olen 47 v, en ole täysin vapaa, lähetä meiliä pekka.eija at outlook.com
- Anonyymi
Hei missä tavataan. mikko koo (laita meiliosoite)
- Anonyymi
tosi herrasmies täällä, Esa Espoosta, monta paikkaa tiedossa jossa voimme tavata kun sinulle sopii myös päivällä, 40v, hoikka, hyväkuntoinen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650