etsin herrasmiestä, ehkä pari kertaa viikossa, tanssi ym. merkeissä, olen urheilullinen, siro mutta kuitenkin muodokas, koska tavataan, laiva - hotelli ym. myös käy. juhlitaan minun synttäreitä. nimimerkki ullanoora
Nuorekas viisikymppinen rouva
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
No moi @ullanoora. Olen Markus. Täältä löytyisi yksi ehkä etsimäsi. Ihan perus suomalainen, herrasmieheksi kutsuttu, 179/80/17 ja muuten huomioon ottava ja tasapainoinen. Milloin ja missä nåhtäisiin?
-@Markus- Anonyymi
kerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor
@Ullanoora. Olen siis 27-vuotias, laiva passaa, parhaiten hotelli tai muu majoittuminen. Olen itse pk-seudulta. Miten voitaisiin pitää yhteyttä, jos vielä on kiinnostusta?
Iltaa Ullanoora, täällä ois 40v mies pääkaupunkiseudun tienoilta vailla mukavaa seuraa.
Oliskos sulla sähköpostia missä vois jutella rauhassa ? Mut tavoittaa tosta suomi24.fi sähköpostista..Täällä olis nuorekas 45 vuotias herrasmies Uudeltamaalta , mut saa kiinni tän sivuston s postilla ,nimimerkki pienellä at Suomi24.fi
- Anonyymi
moikkka, oon 55v 180p 84kg siisti vapaa mies. .asun hesassa keskustassa mihin voisit tulla kylään ..mietittas mitä voitas tehdä..
oot kiinnostavan olonen.
laita meiliä [email protected] - Anonyymi
Hei Ullanoora😊 Kaipisin saman laista ystävyyttä. Tykkään tanssia ja harrastan uintia sekä potku nyrkeilyä. Olen 184 76 19 tummahko ja hiukset päässä.
- Anonyymi
olen Pekka, ota yhteys, mulla hesassa asunto jota käytän vain tilapäisesti, siellä voitais tavata aluksi, olen 47 v, en ole täysin vapaa, lähetä meiliä pekka.eija at outlook.com
- Anonyymi
Hei missä tavataan. mikko koo (laita meiliosoite)
- Anonyymi
tosi herrasmies täällä, Esa Espoosta, monta paikkaa tiedossa jossa voimme tavata kun sinulle sopii myös päivällä, 40v, hoikka, hyväkuntoinen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846