Nuorekas viisikymppinen rouva

Anonyymi

etsin herrasmiestä, ehkä pari kertaa viikossa, tanssi ym. merkeissä, olen urheilullinen, siro mutta kuitenkin muodokas, koska tavataan, laiva - hotelli ym. myös käy. juhlitaan minun synttäreitä. nimimerkki ullanoora

10

142

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No moi @ullanoora. Olen Markus. Täältä löytyisi yksi ehkä etsimäsi. Ihan perus suomalainen, herrasmieheksi kutsuttu, 179/80/17 ja muuten huomioon ottava ja tasapainoinen. Milloin ja missä nåhtäisiin?
      -@Markus

• Anonyymi

kerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor

@Ullanoora. Olen siis 27-vuotias, laiva passaa, parhaiten hotelli tai muu majoittuminen. Olen itse pk-seudulta. Miten voitaisiin pitää yhteyttä, jos vielä on kiinnostusta?

• Iltaa Ullanoora, täällä ois 40v mies pääkaupunkiseudun tienoilta vailla mukavaa seuraa.
      Oliskos sulla sähköpostia missä vois jutella rauhassa ? Mut tavoittaa tosta suomi24.fi sähköpostista..

• Täällä olis nuorekas 45 vuotias herrasmies Uudeltamaalta , mut saa kiinni tän sivuston s postilla ,nimimerkki pienellä at Suomi24.fi

• Anonyymi

moikkka, oon 55v 180p 84kg siisti vapaa mies. .asun hesassa keskustassa mihin voisit tulla kylään ..mietittas mitä voitas tehdä..
      oot kiinnostavan olonen.
      laita meiliä [email protected]

• Anonyymi

Hei Ullanoora😊 Kaipisin saman laista ystävyyttä. Tykkään tanssia ja harrastan uintia sekä potku nyrkeilyä. Olen 184 76 19 tummahko ja hiukset päässä.

• Anonyymi

olen Pekka, ota yhteys, mulla hesassa asunto jota käytän vain tilapäisesti, siellä voitais tavata aluksi, olen 47 v, en ole täysin vapaa, lähetä meiliä pekka.eija at outlook.com

• Anonyymi

Hei missä tavataan. mikko koo (laita meiliosoite)

• Anonyymi

tosi herrasmies täällä, Esa Espoosta, monta paikkaa tiedossa jossa voimme tavata kun sinulle sopii myös päivällä, 40v, hoikka, hyväkuntoinen

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      110
      685
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      516
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      39
      506
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      71
      437
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      37
      432
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      21
      419
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      414
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      38
      399
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      394
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      371
    Aihe