etsin herrasmiestä, ehkä pari kertaa viikossa, tanssi ym. merkeissä, olen urheilullinen, siro mutta kuitenkin muodokas, koska tavataan, laiva - hotelli ym. myös käy. juhlitaan minun synttäreitä. nimimerkki ullanoora
Nuorekas viisikymppinen rouva
10
103
Vastaukset
- AnonyymiNo moi @ullanoora. Olen Markus. Täältä löytyisi yksi ehkä etsimäsi. Ihan perus suomalainen, herrasmieheksi kutsuttu, 179/80/17 ja muuten huomioon ottava ja tasapainoinen. Milloin ja missä nåhtäisiin? 
 -@Markus- Anonyymikerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kerro Markus vähän lisää, ikä ym, laivalle voitais mennä, ullanoor @Ullanoora. Olen siis 27-vuotias, laiva passaa, parhaiten hotelli tai muu majoittuminen. Olen itse pk-seudulta. Miten voitaisiin pitää yhteyttä, jos vielä on kiinnostusta? 

- Iltaa Ullanoora, täällä ois 40v mies pääkaupunkiseudun tienoilta vailla mukavaa seuraa. 
 Oliskos sulla sähköpostia missä vois jutella rauhassa ? Mut tavoittaa tosta suomi24.fi sähköpostista..
- Täällä olis nuorekas 45 vuotias herrasmies Uudeltamaalta , mut saa kiinni tän sivuston s postilla ,nimimerkki pienellä at Suomi24.fi 
- Anonyymimoikkka, oon 55v 180p 84kg siisti vapaa mies. .asun hesassa keskustassa mihin voisit tulla kylään ..mietittas mitä voitas tehdä.. 
 oot kiinnostavan olonen.
 laita meiliä [email protected]
- AnonyymiHei Ullanoora😊 Kaipisin saman laista ystävyyttä. Tykkään tanssia ja harrastan uintia sekä potku nyrkeilyä. Olen 184 76 19 tummahko ja hiukset päässä. 
- Anonyymiolen Pekka, ota yhteys, mulla hesassa asunto jota käytän vain tilapäisesti, siellä voitais tavata aluksi, olen 47 v, en ole täysin vapaa, lähetä meiliä pekka.eija at outlook.com 
- AnonyymiHei missä tavataan. mikko koo (laita meiliosoite) 
- Anonyymitosi herrasmies täällä, Esa Espoosta, monta paikkaa tiedossa jossa voimme tavata kun sinulle sopii myös päivällä, 40v, hoikka, hyväkuntoinen 
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti805656
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset695218
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut373793
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052897
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942762
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k362724
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132001
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161746
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2341624
- 1561394