Auttakaaaaaa!teki niin kovin mieli ruiskuttaa hajuvettä suuhun ja lopputulos oli säikähdys!katsoin peiliin ja huomasin että nenäni alapuolella oli pieniä punaisia pisteitä!googlasin kaikkea mutta en löytänyt mitään!
Hajuvettä menu suuhun!
4
4516
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi huono idis suihkuttaa hajuvettä suuhun,
Se voi aiheuttaa kaikenlaisia allergioita ja joudut lääkäriin.
Suihkuta koskenkorvaa tai vodkaa suuhusi, niin pääset eufooriseen tilaan ja samalla suusi desinfioituu, eikä allergioita tule.
terkkuja lääketieteen opiskelija - Anonyymi
Siitä on yli 20 vuotta kun mulla ei ollut krapulassa mitään juotavaa kotona niin tuli äly ja väläys, join pullollisen hajuvettä mehun seassa.
Sitä en muista tulinko kipeäksi mutta sen muistan että päähän se ei noussut ollenkaan.
Ja meni vielä n. 600 markkaa hukkaan, oli kalliimman puoleinen parfyymi.- Anonyymi
Alkoholistien herkkua tollaset oodecolonkit nielase ja pierase!😭😭
- Anonyymi
Minä just tein silleen älkää yrittäkö huono idis ja vaaralistta nyt suuhun kun poltaa ja maistuu pahalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381