Auttakaaaaaa!teki niin kovin mieli ruiskuttaa hajuvettä suuhun ja lopputulos oli säikähdys!katsoin peiliin ja huomasin että nenäni alapuolella oli pieniä punaisia pisteitä!googlasin kaikkea mutta en löytänyt mitään!
Hajuvettä menu suuhun!
4
3748
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi huono idis suihkuttaa hajuvettä suuhun,
Se voi aiheuttaa kaikenlaisia allergioita ja joudut lääkäriin.
Suihkuta koskenkorvaa tai vodkaa suuhusi, niin pääset eufooriseen tilaan ja samalla suusi desinfioituu, eikä allergioita tule.
terkkuja lääketieteen opiskelija - Anonyymi
Siitä on yli 20 vuotta kun mulla ei ollut krapulassa mitään juotavaa kotona niin tuli äly ja väläys, join pullollisen hajuvettä mehun seassa.
Sitä en muista tulinko kipeäksi mutta sen muistan että päähän se ei noussut ollenkaan.
Ja meni vielä n. 600 markkaa hukkaan, oli kalliimman puoleinen parfyymi.- Anonyymi
Alkoholistien herkkua tollaset oodecolonkit nielase ja pierase!😭😭
- Anonyymi
Minä just tein silleen älkää yrittäkö huono idis ja vaaralistta nyt suuhun kun poltaa ja maistuu pahalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635519Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193933Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172836- 1502090
- 161815
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171596- 951357
- 711108
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171106Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o51839