Mä olisin halunnut siittää

Anonyymi

Sinut nainen. En viitsi valehdella.

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit?

• Anonyymi

Aivan jokapaikan susta.

• Anonyymi

Ihmisillä on tapana vetkuttaa ja sitten puhua menneessä muodossa. Turvallinen ja toimiva tyyli ilman vastuuta.

• Tuollainen kuulostaa hyvin kauniilta hänelle.🥰

• Anonyymi

Annako piparia

• Anonyymi

Vauvakuume vai seksin nälkä vaivaa? Minulla on viimeiset hetket käsillä, jos haluisin lisääntyä. Vaikka ovulaatiot pyörii säännöllisesti, tilastollisesti pitäs olla jo haastavampaa.

Hänen olisin kuvitellut haluavan lapsen ja vaimon, on hän niin joskus minun kuulteni sanonutkin. Koska hän ei suhdetta halua, tuo lisääntymisoptio on kyllä kiinni. En tiedä miten hän sai minut melkein vauvakuumeeseen, vaikka mitään suhteeseen liittyvää ei edes alkanutkaan ja olen jo kaksi kertaa vannonut ”etten enää ikinä”. On se rakkaus on kummaa... ♥️

• Anonyymi

Onhan se.

• Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi

Minä varmasti olisin halunnut miehenä samaa omalle naiselleni. Olisin halunnut olla se, joka on hänen lastensa isä eikä joku toinen mies..

• Anonyymi

Eikös sulla itselläkin ole lapsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sulla itselläkin ole lapsia?

On. En miehenä ottaisi naista, jolla on lapsia toisen miehen kanssa. Näin naisena voisin hyvin ajatella hoitavani miehen lapsia, jitka eivät ole täysin omiani muutoun kuin miehen kautta.. Miehenä tuskin kestäisin ajatusta siittä ettei nainen ole kokonaan ollut alusta asti minun ja nähdä silmieni edessä toisen muehen lapsia.
        Ymmärrän hyvin, jos mies ei hyväksy toisen miehen lapsia tai toisen mihen siittämää naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. En miehenä ottaisi naista, jolla on lapsia toisen miehen kanssa. Näin naisena voisin hyvin ajatella hoitavani miehen lapsia, jitka eivät ole täysin omiani muutoun kuin miehen kautta.. Miehenä tuskin kestäisin ajatusta siittä ettei nainen ole kokonaan ollut alusta asti minun ja nähdä silmieni edessä toisen muehen lapsia.
        Ymmärrän hyvin, jos mies ei hyväksy toisen miehen lapsia tai toisen mihen siittämää naista.

Ihanan keskiaikaista 🙄

• Anonyymi

Ihana rakkauden tunnustus 01:53.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanan keskiaikaista 🙄

Minkäs teen jatuksilleni. Ehkä olen jämähtänyt siihen aikakauteen kaikkinensa eikä sukumme naiset ole pysyneet kehityksen mukana vaan kantavat vanhaa geeniä perimässään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana rakkauden tunnustus 01:53.

Olen nainen. Minut on kasvatettu ottamaan huomioon miesten tarpeet ja ajatukset. Noin on ollut aina suvussani. Mies on naisen hallitsijani vaikka olen jääräpäinen niin kaikessa ottaisin huomioon miehen mielipiteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. Minut on kasvatettu ottamaan huomioon miesten tarpeet ja ajatukset. Noin on ollut aina suvussani. Mies on naisen hallitsijani vaikka olen jääräpäinen niin kaikessa ottaisin huomioon miehen mielipiteet.

Lopeta toi naisena kirjottelu ei mee läpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi naisena kirjottelu ei mee läpi

Ilmeisesti olen jotenkin melko yksin ajtauksineni tai erillainen? Minulla on samat oikeudet täällä itseni ilmaisuun kuin sinullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanan keskiaikaista 🙄

Tiedä sitten onko kirjoittaja mies- vai naisoletettu, vai jotain siltä väliltä.
        Mielenkiinnolla luin 😯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän kuin PKorean tyyliin. Oletko muuten Alavudelta 😊

• Anonyymi

Joo siis mä en, se homma kävisi hintavaksi ja vielä tässä vaiheessa liian aikaista. Puh.
      Mieheltä.

• Anonyymi

Siittää on ihan kauhea sana. Ei mulla muuta .

• Anonyymi

Niinpä. Kuulostaa ihan joltain maatiloille kuuluvilta töiltä kun nautoja astutetaan.
        Paljonhan tätä paikka trollailee maalaisväestö, että sikäli.
        Avauskin on pelkkä trolli.

• Anonyymi

Se on erittäin kuvaava sana, joka tarkoittaa hedelmöitystä. Kahden eri sukupuolen välistä yhtymistä yhteisestä halusta saada jälkikassvua. Ei jokaista valitakkaan siihen hommaan vaan täytyy olla potentiaalinen kumppani, joka täyttää kriteerit niin tärkeän tehtävän suorittajaksi. Täytyy löytyä ensinnäkin rakkautta. Ilman rakkautta on vain vahinkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on erittäin kuvaava sana, joka tarkoittaa hedelmöitystä. Kahden eri sukupuolen välistä yhtymistä yhteisestä halusta saada jälkikassvua. Ei jokaista valitakkaan siihen hommaan vaan täytyy olla potentiaalinen kumppani, joka täyttää kriteerit niin tärkeän tehtävän suorittajaksi. Täytyy löytyä ensinnäkin rakkautta. Ilman rakkautta on vain vahinkoja.

Se on erittäin alkukantainen termi mitä kukaan normaali ihminen ei käytä arkipuheissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on erittäin alkukantainen termi mitä kukaan normaali ihminen ei käytä arkipuheissa.

Se vie olevaisuuden alkujuurille. Voimakas sana ja maanläheinen.

• Anonyymi

Minun mielestäni siittää sana on kiihottava olen tuo 02:22.

• Anonyymi

Ai pitäiskö naisena minun alkaa vielä elättämään muiden siitoksia? Joo, siittäkää ihan keskenänne vaan, huoh!
      :D

• Anonyymi

Huomenta ja kiitos rehellisyydestäsi : )
      Olen huomannut ja tuntenut sen, mutta vaikutat kovin kiireiseltä, näin aivan partakarvojasi myöten. Minä puolestani ajattelin, että treenaisimme ja treenaisimme ensin, eikä suinpäin näin suoritusta ilmalennosta käsin taikka hiukan turvallisempaan päin, näin pakkolaukaisuhypyssä.
      Mutta, lisääthän myös tämän merkityksellisen asian tulevaan luurivistiin, rakas!

Halaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe