Mitä mieltä olette onko mulla pieni penis oon 17 ja mulla on stdondiksessa 12,3-13cm penis
onko minulla pieni penis
10
161
Vastaukset
- Anonyymi
on pieni, nyt äkkii lääkäriin ja mieshormooni kuuri huiviin ja naisii panemaan.
- Anonyymi
Voit vaikka putsata vaikut korvistas noin surkealla pilillä
- Anonyymi
Sehän olisi suuhun sopiva!!!
- Anonyymi
olen 18 vuotias mulla 5cm muna
- Anonyymi
Ensinnäkin sulla tuskin on edes 12,3cm kalu. Mutta silti se on normaali. Miten olisit muka voin tarkan mitan saanut?
- Anonyymi
Ihan normaali, älä huoli.
Tältä palstalta ei kannata tuollaisia kysellä. Pahoitat vain mielesi.
Jos kalusi toimii, ole iloinen ja käytä sitä ja heitä se mitta helvettiin.- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä. Aina voi hankkia miehen joka tykkää vain panna pyllyyn poikia ja ei halua itse ainakaan isoa munaa pyllyynsä. Naisille koolla ei olekaan väliä.
- Anonyymi
Keskiverto suomalais miehen vehje ei hätiä mitiä se kasvaa nii kauan ku ite dallaa maan pääl mittavat taas muutaman vuoden kuluttua jos ny tuntuu liian pieneltä mitalta eturauhasen liika kasvusta si tosin on enempi haittaa kun hyötyä
- Anonyymi
Keskikokoinen sinulla. Ei enää kasva, mutta miksi pitäisikään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1694943SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p764045Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732765SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2302188Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202018Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2461267Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49905- 62836
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24825Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6795