Evankelista Johanna Tukiainen

Anonyymi

Johanna on etevin evankelista ja pätevin opettaja. Todellinen raamatuntuntija ja erinomainen esimerkki uskovaisesta uskovaisille.

35

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tuli näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
      He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja. "

      • Anonyymi

        Jos tuo aloitus ei ollut ironiaa, niin mikä sitten olisi? Et tainnut tajuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo aloitus ei ollut ironiaa, niin mikä sitten olisi? Et tainnut tajuta.

        Jos se olisi ollut ironiaa, olisit julkaissut sen rehellisesti omalla nimelläsi.

        Ilmeisesti vaimosi pelosta pukeuduit puskateologiksi, jollaisia on tämä palsta pullollaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos se olisi ollut ironiaa, olisit julkaissut sen rehellisesti omalla nimelläsi.

        Ilmeisesti vaimosi pelosta pukeuduit puskateologiksi, jollaisia on tämä palsta pullollaan.

        Minä en tee noin lapsellisia aloituksia. Kunhan kommentoin sinun yksipiippuisuuttasi.
        Teologiani olen kyllä lukenut ja tullut tulokseen, että kristinusko on opillisesti sekava ja hajanainen uskonto, jonka oikeellisuus on jokaisen yksittäisen uskovan pään sisällä oleva kuvitelma. Yksi pyhä Raamattu, yksi Pyhä Henki sitä kirkastamassa...ja tuhansia keskenään ristiriitaisia uskonnollisia suuntauksia. Joka viikko vartmaan putkahtaa pari lisää jossain päin maailmaa....

        Jos kysyn evoluutioteoriasta tai fysiikasta perusteita Hesan yliopiston tutkijalta tai Bernin yliopiston tutkijalta, vastaus on sama.
        Jos kysyn oppia kasteesta paikkakuntani helluntaiseurakunnasta ja paikkakuntani luterilaiselta papilta, vastaus on täysin erilainen.
        Pidän ristiriitaa varsin kummallisena, etenkin kun teillä kristityillä on usein tapana julistaa "Ainoaa Oikeaa Totuutta."

        "Teidän tähtenne tulee Jumalan nimi pilkatuksi pakanain keskuudessa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tee noin lapsellisia aloituksia. Kunhan kommentoin sinun yksipiippuisuuttasi.
        Teologiani olen kyllä lukenut ja tullut tulokseen, että kristinusko on opillisesti sekava ja hajanainen uskonto, jonka oikeellisuus on jokaisen yksittäisen uskovan pään sisällä oleva kuvitelma. Yksi pyhä Raamattu, yksi Pyhä Henki sitä kirkastamassa...ja tuhansia keskenään ristiriitaisia uskonnollisia suuntauksia. Joka viikko vartmaan putkahtaa pari lisää jossain päin maailmaa....

        Jos kysyn evoluutioteoriasta tai fysiikasta perusteita Hesan yliopiston tutkijalta tai Bernin yliopiston tutkijalta, vastaus on sama.
        Jos kysyn oppia kasteesta paikkakuntani helluntaiseurakunnasta ja paikkakuntani luterilaiselta papilta, vastaus on täysin erilainen.
        Pidän ristiriitaa varsin kummallisena, etenkin kun teillä kristityillä on usein tapana julistaa "Ainoaa Oikeaa Totuutta."

        "Teidän tähtenne tulee Jumalan nimi pilkatuksi pakanain keskuudessa."

        Kapealla tiellä ei pysy kulkemaan edes kaksipiipuisen aseen kanssa.

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Minä en sitä edes etsinyt, mutta hän joka oli jo äitini kohdussa minut omakseen valinnut, tiesi, mistä minut löytää, kun se päivä 40 vuotta Jumalaa vihanneelle koitti:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        https://www.facebook.com/teuvo.suni


      • Anonyymi

        TeuvoSuni älä tee väärää todistusta lähimmäisestäsi. Älä tuomitse. Älä lyö veljeäsi. Sitä sinä teet. Sinä nouset veljeäsi vastaan vihassa. Älä anna auringon laskea sen yli.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kapealla tiellä ei pysy kulkemaan edes kaksipiipuisen aseen kanssa.

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Minä en sitä edes etsinyt, mutta hän joka oli jo äitini kohdussa minut omakseen valinnut, tiesi, mistä minut löytää, kun se päivä 40 vuotta Jumalaa vihanneelle koitti:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        https://www.facebook.com/teuvo.suni

        Oi Teuvo, koska rakastamamme Johanna julistetaan pyhimykseksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi Teuvo, koska rakastamamme Johanna julistetaan pyhimykseksi?

        Minun puolesta vaikka heti. Älkää myöskään unohtako rakastamaanne Pirkko Jalovaaraa. Tuota naista, jonka kaatamina monta ihmistä on kirkkojen alttareilla suu vaahdossa maannut. Kun uskoivat saaneensa Pyhän Hengen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tee noin lapsellisia aloituksia. Kunhan kommentoin sinun yksipiippuisuuttasi.
        Teologiani olen kyllä lukenut ja tullut tulokseen, että kristinusko on opillisesti sekava ja hajanainen uskonto, jonka oikeellisuus on jokaisen yksittäisen uskovan pään sisällä oleva kuvitelma. Yksi pyhä Raamattu, yksi Pyhä Henki sitä kirkastamassa...ja tuhansia keskenään ristiriitaisia uskonnollisia suuntauksia. Joka viikko vartmaan putkahtaa pari lisää jossain päin maailmaa....

        Jos kysyn evoluutioteoriasta tai fysiikasta perusteita Hesan yliopiston tutkijalta tai Bernin yliopiston tutkijalta, vastaus on sama.
        Jos kysyn oppia kasteesta paikkakuntani helluntaiseurakunnasta ja paikkakuntani luterilaiselta papilta, vastaus on täysin erilainen.
        Pidän ristiriitaa varsin kummallisena, etenkin kun teillä kristityillä on usein tapana julistaa "Ainoaa Oikeaa Totuutta."

        "Teidän tähtenne tulee Jumalan nimi pilkatuksi pakanain keskuudessa."

        Helluntailaisuuden henkivalta eivät ole kristittyjä vaan antikristillisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TeuvoSuni älä tee väärää todistusta lähimmäisestäsi. Älä tuomitse. Älä lyö veljeäsi. Sitä sinä teet. Sinä nouset veljeäsi vastaan vihassa. Älä anna auringon laskea sen yli.

        Kyllä
        Teuvo antoi oikean todistuksen ja tuomitsi oikean tuomion. Amen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos se olisi ollut ironiaa, olisit julkaissut sen rehellisesti omalla nimelläsi.

        Ilmeisesti vaimosi pelosta pukeuduit puskateologiksi, jollaisia on tämä palsta pullollaan.

        😁 Hyvä Teuvo!
        Tosiaan tänne on kerääntynyt kaikki suomea vähänkin osaavat paska housut huutelemaan puskista.
        Vihaan tätä palstaa. Nyt vaan eräs mielenkiintoinen artikkeli toi tänne ja koko artikkeli on lähtenyt.
        Juttu on tallella ja koitan saada tekstin kopsattua muistioon talteen jos osaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tee noin lapsellisia aloituksia. Kunhan kommentoin sinun yksipiippuisuuttasi.
        Teologiani olen kyllä lukenut ja tullut tulokseen, että kristinusko on opillisesti sekava ja hajanainen uskonto, jonka oikeellisuus on jokaisen yksittäisen uskovan pään sisällä oleva kuvitelma. Yksi pyhä Raamattu, yksi Pyhä Henki sitä kirkastamassa...ja tuhansia keskenään ristiriitaisia uskonnollisia suuntauksia. Joka viikko vartmaan putkahtaa pari lisää jossain päin maailmaa....

        Jos kysyn evoluutioteoriasta tai fysiikasta perusteita Hesan yliopiston tutkijalta tai Bernin yliopiston tutkijalta, vastaus on sama.
        Jos kysyn oppia kasteesta paikkakuntani helluntaiseurakunnasta ja paikkakuntani luterilaiselta papilta, vastaus on täysin erilainen.
        Pidän ristiriitaa varsin kummallisena, etenkin kun teillä kristityillä on usein tapana julistaa "Ainoaa Oikeaa Totuutta."

        "Teidän tähtenne tulee Jumalan nimi pilkatuksi pakanain keskuudessa."

        Ääliö! Kysy Jumalalta suoraan jos haluat oikean vastauksen sinun huoleeesi sekaannuksesta.
        Ei ole muuta sekavaa kuin sinun oma ajatuksen juoksu ja ääretön tietämättömyys yhdistettynä talonpoikaiseen typeryyteen.
        En viitsi sinulle selittää mitään. Totuus on selkeä ja jokaisen löydettävissä jos Herra suo. Usko ei ole joka miehen...
        Muuten taivaskin olisi täynnä ääliöitä eikä se olisi enää Taivas jos naapurissa olisi idiootti eikä Jeesuksen veren hinta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        TeuvoSuni älä tee väärää todistusta lähimmäisestäsi. Älä tuomitse. Älä lyö veljeäsi. Sitä sinä teet. Sinä nouset veljeäsi vastaan vihassa. Älä anna auringon laskea sen yli.

        Ja sinä sekoitat puurot ja vellit nyt perusteellusesti. Kuka on veli? No samasta isästä syntynyt lapsi tietenkin!
        Kuka on syntynyt 😈 ei voi olla veli. Ei totuuden puhuminen ole synti.
        Me vastaamme joka sanasta eräänä päivänä eli varmaan asia oikaistaan ikuisuudessa jos joku meni vikaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä
        Teuvo antoi oikean todistuksen ja tuomitsi oikean tuomion. Amen.

        Todistaminen ja tuomitseminen on erillään toisistaan.

        Totuuden Hengen saanut ihminen ei tuomitse ketään, koska tuomio tulee hänen lähettäjältään:

        "Älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita. Älkää julistako ketään syylliseksi, niin ei teitäkään julisteta syyllisiksi."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        "Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Todistaminen ja tuomitseminen on erillään toisistaan.

        Totuuden Hengen saanut ihminen ei tuomitse ketään, koska tuomio tulee hänen lähettäjältään:

        "Älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita. Älkää julistako ketään syylliseksi, niin ei teitäkään julisteta syyllisiksi."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        "Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

        "Totuuden Hengen saanut ihminen ei tuomitse ketään, koska tuomio tulee hänen lähettäjältään."

        "Näin viettiin tämäkin nuori mies ja pappi ikuiseen synninorjuuteen Pyhän Hengen herjauksella"

        Näetkö näissä kahdessa lauseessa mitään ristiriitaa? Minä näen, mikäli et ole Jumalan ääni maan päällä. Sellainen uskomus on mielestäni merkki vakavasta harhaisuudesta.

        Ps. Ortodoksisuus edustaa vanhinta kristillisyyttä. Muita suuntia voidaan pitää lahkoina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Totuuden Hengen saanut ihminen ei tuomitse ketään, koska tuomio tulee hänen lähettäjältään."

        "Näin viettiin tämäkin nuori mies ja pappi ikuiseen synninorjuuteen Pyhän Hengen herjauksella"

        Näetkö näissä kahdessa lauseessa mitään ristiriitaa? Minä näen, mikäli et ole Jumalan ääni maan päällä. Sellainen uskomus on mielestäni merkki vakavasta harhaisuudesta.

        Ps. Ortodoksisuus edustaa vanhinta kristillisyyttä. Muita suuntia voidaan pitää lahkoina.

        Pyhän Hengen herjauksella tarkoitin tätä Jeesuksen ilmoituksen mitätöimistä:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

        Murhaajaksi tullaan myös tällä tavalla:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Mitä juuri ortodokseihin tulee, oletko unohtanut tämän Jumalan käskyn:

        "Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

        "Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua."

        Onhan jo pelkän ristin suuteleminen ja kaulassa kantaminen tuollainen jumalankuva.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pyhän Hengen herjauksella tarkoitin tätä Jeesuksen ilmoituksen mitätöimistä:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

        Murhaajaksi tullaan myös tällä tavalla:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Mitä juuri ortodokseihin tulee, oletko unohtanut tämän Jumalan käskyn:

        "Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

        "Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua."

        Onhan jo pelkän ristin suuteleminen ja kaulassa kantaminen tuollainen jumalankuva.

        Eiköhän siinä tarkoiteta epäjumalankuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän siinä tarkoiteta epäjumalankuvia.

        Saatana antoi keisari Konstantinukselle näyn tuosta rististä, jonka turvin ihmisiä tappamalla hän tulee menestymään. Näin tuosta rististä tuli kaikkien tekopyhien palvoma jumalankuva.

        Tämä piti minunkin kantapään kautta todeksi elää.

        "Kaikkihan me hairahdumme monin tavoin", kirjoitti Jeesuksen veli Jaakob.

        Hairahduin minäkin pyytämään vaimolta 50-vuotislahjaksi pientä kultaristiä, 16x22 mm ohuessa kultaketjussa. Siinä on kaiverrettuna syntymäpäivä 1.3.1937 ja opetuslapseksi ottamisen päivä 11.8.1985. Uudestisyntymispäivää, 31.1.1988, ei siinä tietenkään ole, koska se tapahtui vasta vuoden kuluttua.

        Se roikkui kaulassani paidan alla yötä päivää, ja kesällä oli kaikille näkyvissä, kun liikuin ilman paitaa.

        Kun luterilaista kirkkoa ravisteli naispappeus vuonna 1988, katselin kerran televisiosta ohjelmaa, jossa neljä piispaa keskusteli tästä asiasta. Kaikilla vatsan päällä paksussa ketjussa iso kultainen risti. Silloin Pyhä Henki kysyi:

        "Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen?"

        Vastausta en ehtinyt antaa, kun riuhtaisin tuon ristin kaulastani ja laitoin Raamatun väliin, aukeamalle, jossa Jeesus sanoo:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se. mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        Näin katosi sekin maallinen kunnia. Joka ei tätä usko, tulkoon tarkastamaan Raamattuni.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana antoi keisari Konstantinukselle näyn tuosta rististä, jonka turvin ihmisiä tappamalla hän tulee menestymään. Näin tuosta rististä tuli kaikkien tekopyhien palvoma jumalankuva.

        Tämä piti minunkin kantapään kautta todeksi elää.

        "Kaikkihan me hairahdumme monin tavoin", kirjoitti Jeesuksen veli Jaakob.

        Hairahduin minäkin pyytämään vaimolta 50-vuotislahjaksi pientä kultaristiä, 16x22 mm ohuessa kultaketjussa. Siinä on kaiverrettuna syntymäpäivä 1.3.1937 ja opetuslapseksi ottamisen päivä 11.8.1985. Uudestisyntymispäivää, 31.1.1988, ei siinä tietenkään ole, koska se tapahtui vasta vuoden kuluttua.

        Se roikkui kaulassani paidan alla yötä päivää, ja kesällä oli kaikille näkyvissä, kun liikuin ilman paitaa.

        Kun luterilaista kirkkoa ravisteli naispappeus vuonna 1988, katselin kerran televisiosta ohjelmaa, jossa neljä piispaa keskusteli tästä asiasta. Kaikilla vatsan päällä paksussa ketjussa iso kultainen risti. Silloin Pyhä Henki kysyi:

        "Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen?"

        Vastausta en ehtinyt antaa, kun riuhtaisin tuon ristin kaulastani ja laitoin Raamatun väliin, aukeamalle, jossa Jeesus sanoo:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se. mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        Näin katosi sekin maallinen kunnia. Joka ei tätä usko, tulkoon tarkastamaan Raamattuni.

        Outoa se olisikin jos tappovälinettä kumarretaan ja kunnioitetaan?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pyhän Hengen herjauksella tarkoitin tätä Jeesuksen ilmoituksen mitätöimistä:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

        Murhaajaksi tullaan myös tällä tavalla:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Mitä juuri ortodokseihin tulee, oletko unohtanut tämän Jumalan käskyn:

        "Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

        "Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua."

        Onhan jo pelkän ristin suuteleminen ja kaulassa kantaminen tuollainen jumalankuva.

        Tuo on omaa tulkintaasi, joka asetat Jumalan sanan veroiseksi. Ei Raamattu puhu samasta, mihin sinä Sanaa yrität sovittaa.
        Onko kirkon alttaritaulu tai kirkossa oleva krusifiksi kielletty Jumalankuva?

        Valtaosa kristityistä ei jaa käsitystäsi. Sinä olet omassa uskonharhassasi elävä lahkolainen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana antoi keisari Konstantinukselle näyn tuosta rististä, jonka turvin ihmisiä tappamalla hän tulee menestymään. Näin tuosta rististä tuli kaikkien tekopyhien palvoma jumalankuva.

        Tämä piti minunkin kantapään kautta todeksi elää.

        "Kaikkihan me hairahdumme monin tavoin", kirjoitti Jeesuksen veli Jaakob.

        Hairahduin minäkin pyytämään vaimolta 50-vuotislahjaksi pientä kultaristiä, 16x22 mm ohuessa kultaketjussa. Siinä on kaiverrettuna syntymäpäivä 1.3.1937 ja opetuslapseksi ottamisen päivä 11.8.1985. Uudestisyntymispäivää, 31.1.1988, ei siinä tietenkään ole, koska se tapahtui vasta vuoden kuluttua.

        Se roikkui kaulassani paidan alla yötä päivää, ja kesällä oli kaikille näkyvissä, kun liikuin ilman paitaa.

        Kun luterilaista kirkkoa ravisteli naispappeus vuonna 1988, katselin kerran televisiosta ohjelmaa, jossa neljä piispaa keskusteli tästä asiasta. Kaikilla vatsan päällä paksussa ketjussa iso kultainen risti. Silloin Pyhä Henki kysyi:

        "Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen?"

        Vastausta en ehtinyt antaa, kun riuhtaisin tuon ristin kaulastani ja laitoin Raamatun väliin, aukeamalle, jossa Jeesus sanoo:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se. mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        Näin katosi sekin maallinen kunnia. Joka ei tätä usko, tulkoon tarkastamaan Raamattuni.

        "Silloin Pyhä Henki kysyi:
        "Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen?"

        Ei kysynyt. Se oli sinun oma alitajuntasi. Luulet kuulevasi Jumalan äänen ja kyse on vain sinun omista tiedostamattomista sielunliikkeistäsi.


    • Anonyymi

      *paskat, helvettiin tuomittu sekasikiö se on*

    • Anonyymi

      Uskovaisiksihan ne heittäytyy muutkin sammuvat tähdet, sillä pelillä voi vielä jotenkuten roikkua julkisuudessa.

      • Anonyymi

        Myös rikolliset tulevat vankilassa helposti uskoon, kun sen seurauksena monesti vapautuu nopeammin.
        Onko tuo sitten tasa-arvoista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös rikolliset tulevat vankilassa helposti uskoon, kun sen seurauksena monesti vapautuu nopeammin.
        Onko tuo sitten tasa-arvoista?

        Saatana kyllä kaiken hoitaa:

        Eräs kaksi ihmistä murhannut, entisellä kotiseudulla asunut nuori mies, sai Kuopion vankilassa ortodoksipapilta murhat anteeksi, kun liittyi ortodokseihin.

        Näin viettiin tämäkin nuori mies ja pappi ikuiseen synninorjuuteen Pyhän Hengen herjauksella:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana kyllä kaiken hoitaa:

        Eräs kaksi ihmistä murhannut, entisellä kotiseudulla asunut nuori mies, sai Kuopion vankilassa ortodoksipapilta murhat anteeksi, kun liittyi ortodokseihin.

        Näin viettiin tämäkin nuori mies ja pappi ikuiseen synninorjuuteen Pyhän Hengen herjauksella:

        "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

        Entä jos se mies vietiinkin Kristuksen armoon? Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Omahyväinen tekopyhyytesi huutaa taivaaseen asti.


    • Anonyymi

      Mieluummin Johanna kuin Teuvo.

    • Scumback... Hukkaa puhelin palikka!

    • Anonyymi

      Helluntailaiset ovat kaikkein hauskimpia uskovaisista.
      Tai ainakin heidän seuraamisensa on.

      • Anonyymi

        Mitenkä seuraat heitä?

        ajeletko autolla perässä, vai kurkitko ikkunoista iltaisin vai miten sen teet, kerro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä seuraat heitä?

        ajeletko autolla perässä, vai kurkitko ikkunoista iltaisin vai miten sen teet, kerro?

        Konttaan polvillaan heidän alttareilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konttaan polvillaan heidän alttareilleen.

        Helluntailaisten lahkoon jos menet niin ne laittaa sulle sellaisen kahleen että sieltä et pääse ennenkuin maksat heille viimeisenkin roposi.


      • Sieltähän taisi lähteä maailmalle se "nauruherätyskin", joten oikeassa olet.

        Näin ihmeellisellä tavalla Pyhä Henki varjeli minut mahdolliselta helluntailaisten kasteelta,
        ettei Saatana päässyt minua altaissaan omaksensa ottamaan:

        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla, eikä muuallakaan, ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sieltähän taisi lähteä maailmalle se "nauruherätyskin", joten oikeassa olet.

        Näin ihmeellisellä tavalla Pyhä Henki varjeli minut mahdolliselta helluntailaisten kasteelta,
        ettei Saatana päässyt minua altaissaan omaksensa ottamaan:

        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla, eikä muuallakaan, ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.

        Porttisi ei ole mikään suuntaventtiili. Armisikin kulki sen molempiin suuntiin, mielenoikkujesi mukaan.


    • Minulla ei ollut mitään tekemistä Armin kanssa, jota sinä vielä ahtaan portin edessä pelkäsit kuin rutto, kun hän paljasti sinun saatanallisen henkesi.

      Etkö muista:

      Galleria-sivultasi huomasin, että portto-Armi on nyt iskenyt silmänsä sinuun, joten heti alkuun varoitan sinua ryhtymästä minkäänlaiseen viestien vaihtoon hänen kanssaan.

      Monta hyvää havaintoa Devoit Käyttäjän viestit 23.11.2010 21:37 Vastauksia: 44 Lukukertoja: 325 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: ***joutuu ihmettelemään sitä heikkoa tasoa. Kun hän ottaa vastaan henkioppaan suoraa opastusta, miksi kuka tahansa huomaa sen erittäin tökeröksi Raamatun vääristelyksi. Onko siinä kuitenkin suurelti astian makua eli Teuvoa?
      Eikös saatana ole valheen mestari, joka vielä joskus huipentaa petoksensa ” .....eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut” Siis tärkeät sanat ovat ”jos mahdollista” ja osoittavat, ettei eksytyksen ollessa suurimmillaan kaikki Kristuksen omat mene siihen mukaan.****

      -Teuvon tökerö eksytys toimii sen takia eräisiin, kun hän toimii muka pappien "valheenpaljastana" tuoden oman emävaleensa tilalle, eli ojasta allikkoon.Perkele on valheen mestari ja on räätälöinyt eksytyksen kunkun persoonan mukaan. Jopa Teuvon "halpa jäljennös" toimii joihinkin, -minuunkin aikansa.

      ****Silloin ratkaisee uskon kuuliaisuus, rakkaus totuuteen ja tahto koetella opit ja henget. Tämä ei Sunilta onnistunut. Siksi hän on surkea tusinaeksyttäjä, jolla ei olisi mitään mahdollista saada roskaansa kuuluville, ellei elettäisi nettiaikaa.***

      -Onhan hänellä kirjansa, joka vastoin hellariystävänsä povausta, ei myynytkään hirmumyrskyn lailla..

      ***En lukenut palstaa vielä aloituksen aikoina, mutta siinä valaistaan hyvin tilannetta. Suni kuuluu siihen suureen joukkoon, jotka eivät ole ottaneet Raamatun sanaa todesta. Miten paljon Jeesus varoittikaan eksymästä? Ja Paavali tarkoin opettaa, miten pitää koetella kaikki mikä tuntuu oudolta tai epäilyttävältä. Koetteleminen ei yhtään loukkaa Jumalaa, vaan siitä nimenomaan taivaassa iloitaan, kun joku rakastaa Jeesusta ja haluaa varmistaa pysyäkseen puhtaana Hänen opetustensa mukaan.***

      -Näin on, tuohon sanon Aamen!


      ****Suni oli myös tienhaarassa, mutta lähti väärään suuntaan. Oman kertomansa mukaan hän oli hämmentynyt ja kysyi vaimoltaan, mistä hänen ensimmäiset näkynsä voivat olla peräisin.

      Siis koetteli vaimollaan, mutta ei kysynyt Jeesukselta!! Miten käsittämätöntä!***

      -ei ollenkaan käsittämätöntä teuvon kyseessä ollen, vaan luonteenomaista hänelle lähteä "voitelemattomana" matkaan.


      ****Nykyisellään on aivan luonnollista, että Suni kiihtyvään tahtiin pilkkaa Jeesusta ja Hänen verensä pelastavaa voimaa sekä ristinsovitustyötä, jossa mukamas Jeesuksen veri oli lunnasuhri saatanalle. Kaikkiansa hän yrittää mitätöidä koko evankeliumia ja sen keskeisintä julistusta, jossa olemme ansaitsemattomasta armosta pelastetut.***

      Totta, ei epäilystäkään että hän toimii villitsevien riivaajahenkien opastamana. Pitää muistaa että teuvo on sanonut pelkäävänsä henkien kostoa jos ei sanomiansa levitä. Kuka auttaisi teuvon riivauksesta pois?

      ***Ymmärrettävää on ”mustien seinien valitun” halveksunta ja hyökkääminen Paavalia vastaan, joka moitti kirjeissään harhaoppisuudesta ja kehotti koettelemaan. Myös Armi on saanut osansa tästä eksytyksestä, sillä hänkin vastustaa koettelemista ja kuvittelee sitä Jumalaa loukkaavaks***

      -Hyvin ymmärrettävää, mutta mielestäni armikki on yhtä suuri osasyyllinen kuin teuvokin, -eikä teuvon uhri

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      37
      2439
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1599
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1363
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      311
      912
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      75
      816
    Aihe