olla kyllä se joka sinua hoitelee ja hellii. Sitä mieltä itse olen kuitenkin.
Mun pitäisi
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko S?
- Anonyymi
Olisi mukava ensin tutustua 😉
- Anonyymi
Edellyttää se varmasti myös sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellyttää se varmasti myös sitä.
T olen.
- Anonyymi
Rahakirstua sinä haluat vain hoidella. Et muuta. Haluat hänen siivellään arvostusta ja kiivetä ylemmäs. Muuten tunnet itsesi pieneksi luuseriksi.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Minnekäs korkeelle hänen avullaan pääsisi kiipeemään? Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnekäs korkeelle hänen avullaan pääsisi kiipeemään? Sivusta.
Voih taivaisiin asti.
Voisin uida päivät rahoissa ja kylpeä niissä. Rakastelisin rahojen kanssa, suutelisin isoja seteleitä ja olisin niin pirun rakastanut.
Ajelisin hienoilla autoilla joita tallit täynnä. Kulkisin turkeissa ja kalliissa koruissa...
Oih mitä elämää se olisikaan.
Mies olisi tietenkin onnellinen kun minä olisin onnellinen.
- Anonyymi
Heh, hauskoja ketjuja tänään täällä.
- Anonyymi
Suloinen viesti 😊
- Anonyymi
sinä minua ja minä sinua-yhdistelmällä olisi vieläkin parempi ja mausteeksi yksi suklaakonvehti : )
- Anonyymi
onks tossa taas piiloviestinä nimikirjaimet m s ?
- Anonyymi
Miten niin "pitäisi"?
- Anonyymi
vissiin varatusta haaveilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vissiin varatusta haaveilee
Vissii sun tekemä ketju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185