Kaipaan katsetta, kaipaan keskustelua, hymyä ja naurua. Samaan aikaan tajuan miten ääliömäinen tää tilanne on. Mulla on kaikki mitä nainen voi haluta. Kuitenkin jotain puuttuu, koska ajan kuluessa rakastuin suhun, kaipaan sua aina kun en näe. Ollaan täysin eri elämäntilanteessa, mutta meissä on jotain niin samaa. Alusta alkaen sussa oli jotain niin tuttua. Herätit mut henkiin, sen minän joka mä joskus olin. Kuitenkin tajuan, ettei meistä mitään voisi tulla. Sun täytyy saada olla vapaa ja elää elämääsi. Toisina hetkinä taas mikään ei tunnu esteeltä. Nyt just tuntuu vain ikävä...
Järki vai tunteet
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä estää olemasta vapaa ilman mitään sitoumuksia?
- Anonyymi
Niin. Sulla on omistushaluja. Mä vaa luulen et jos näkisit mut niin sitten ehkä tulisit järkiisi etkä enää aattelis mua ikään..
- Anonyymi
mistä tiedät et on omistushaluja... 😉
- Anonyymi
Joo-o, kyllä haluja on, myönnän sen. Mutta ei omistushaluja kuin ihan hetkittäin...
- Anonyymi
Story of my life... tosin mieheltä ihanaa naista kohtaan. Olen myöskin korvia myöten rakastunut ja todella hankalassa tilanteessa
- Anonyymi
Mikä tekee tilanteesta todella h
ankalan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee tilanteesta todella h
ankalan?Molemmat varattuja ja tämän ihanan naisen viimeaikaiset peliliikkeet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760