tunturi-lappiin
Muuta kanssani joskus
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, tottakai 😉😘
- Anonyymi
Ei en mutta pappa-tunturin vois jostain yrittää löytää itelleen
- Anonyymi
Kyllä kiitos, jos oot mun oma lämmittäjä sitten ;)
- Anonyymi
Saatan mie joskus sinua lämmittää
😃😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan mie joskus sinua lämmittää
😃😘Ai kerran vuojessa :D
- Anonyymi
Ihan toiseen suuntaan muuttaisin, mikäli joku lähtisi kanssani eli Kanariansaarille. Muuten pysyn edelleenkin täällä melko eteläisessä Suomessa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä??
- Anonyymi
Täällä on oikeat vuodenajat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on oikeat vuodenajat .
Vuodenajat on joka paikassa tässä maailmassa.
- Anonyymi
Voisin muuttaa heti,eikä vasta joskus :)
- Anonyymi
Taidan aavistaa, että haluaisit minut seuraksi joikaamaan rakkaudesta.
- Anonyymi
En muuta koska https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201705242200159927
Tthhrjjjjj- Anonyymi
Jouluksi voisin sinne lähteä, mutta on se aika kaukana, kylmä ja varmaan ihana paikka. Jos sanon etten muuta niin kohta kuitenkin saan sieltä työtarjouksen tai perinnöksi porotilan ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluksi voisin sinne lähteä, mutta on se aika kaukana, kylmä ja varmaan ihana paikka. Jos sanon etten muuta niin kohta kuitenkin saan sieltä työtarjouksen tai perinnöksi porotilan ☺️
Nyt tuli vastaus väärään paikkaan, tarkoitettu aloitukseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en miekään muuttais. Eläkeläiset keksii juoruja sen minkä kerkeävät 🙄😃
Mutta jos nyt sanon etten muuta niin kymmenen vuoden päästä siellä asun
- Anonyymi
Jos olisit hän niin ihan minne vaan. Lappi kuulostaa paremmalle kuin jonnekin lämpimään. Lappiin siis.
- Anonyymi
Ilman muuta muuttaisin :) Rauhaa vähän kaipaisin vastapainoksi. Toki pitäisi minun päästä säännöllisesti sukuloimaan..
- Anonyymi
Joskus oikeesti haaveilen, että pakkaan tavarani ja lähden lappiin tai muualle korpeen. Pelkäisin vaan susia ja muita niin paljon, etten uskaltaisi. Yhessä?
- Anonyymi
Kyllä mä sudet karkoitan, olenhan minä itse iso paha susi. Tuli on hyvä väline.
- Anonyymi
Voisin muuttaakin, kun siellä on alani töitä tarjolla.
- Anonyymi
Mielelläni. Siellä kai saisi elää rauhassa sellaisena kuin on, ilman turhaa hyysäystä. Hiljainen ei ole sama kuin avun tarpeessa oleva, mitä ei täällä muualla aina ymmärretä. Hänen kanssaan rauhassa, kyllä kelpaisi! Ja juurikin ne kunnon vuodenajat, ihanaa!
- Anonyymi
Olisin heti valmis kunhan lapset muuttaneet kaikki omilleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760