Kauniina talvipäivänä Omegalle,
Koetin olla kirjoittamatta mitään loppuviikon aikana, mutta en vain saanut pidettyä ajatuksia sisälläni. Mietin kohtaamistamme arjessa vuoden vaihteen jälkeen ja miten se eroaa joulua edeltäneestä ajasta? Miten toimimme etten käyttäytymiselläni paljasta muiden edessä liikaa tunteitani sinuun, sillä joukossa on aina niitä, jotka voivat kokea sen uhkana omalle asemalleen? Ymmärrät kyllä mitä tarkoitan.
En halua peitellä tai etenkään häpeile, vaan kyse on välttämättömästä pahasta, etten vaikeuta asioita ja aiheuta sinulle ongelmia muun joukon suhtautuessa mahdollisesti epäluuloisesti. Jos voisin toimia vapaasti, näyttäisin avoimesti tunteeni sinulle, sekä sanoin että kosketuksin. Nyt joudun patoamaan tulvaa ja päästämään vain pieniä säätövirtauksia patoluukusta ulos, etten pakahdu kokonaan. Lupaan olla avoimempi aina tilanteen niin salliessa.
Viimeisten viikkojen aikana olen tuntenut itseni onnellisemmaksi kuin pitkään aikaan. Pelkkä viestittely, tunteiden ja ajatusten avaaminen kanssasi on ollut mahtavaa. Olen päässyt aivan eri tasolle ajattelussani ja kirjoitusta syntyy suorana tajunnanvirtana, mikä on uutta minulle. Sekä kirjoittaessani että lukiessani viestejäsi olen nähnyt sinut edessäni vieno ja veikeä hymy kasvoillasi ja terävä lämmin katse silmissäsi. Olen myös nähnyt miten vaaleat hiuksesi laskeutuvat vapaina olkapäillesi ja rajaavat kasvosi kuin kultaisiin kehyksiin. Välillä olen toivonut, että kirjoitukseni ovat nostaneet poskillesi sen söpön punan, jonka olen muistaakseni ainakin kerran aiemmin saanut nähdä ☺.
Tähänastisesta tähtienvälisestä kiertoratamatkani seurasta kiittäen ja siihen upeaa jatkoa kanssasi toivoen, sekä tapaamistamme innolla odotellen,
-Jääris- Mikey
Jäärikseltä Omegalle
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua Jäärikseni!!
Olet niin mahtava tuon kirjoittamisen ja tunteilunkin kanssa. ☺️
Ei sillä, kyllä nettikirjeesi sykähdytti ja toi ilon sydämeeni. Sinä osaat koskettaa sanoilla. Olet kohan saanut kirjoittamisen lahjan jo syntymästäsi asti vai perinyt sen kenties vanhemmiltasi?
Toivon ettet turhaan huolehdi tapaamisemme aiheuttamasta hämmennyksestä täällä päin. Uskon sen menevän omalla painollaan. Soljuvan kuin virta kirjoitustemme välillä. Tosin kyllä minua hieman jännittää tapaaminen näin pitkän ajan jälkeen....
Kun mainitsit onnellisuudestasi, niin tunnistan tuon samankaltaisen olon itsessäni. Olen onnellinen sinusta. Tuot iloa elämääni. Ihana kuulla, että sulkakynäsi on saanut virtaa.
Jostain syystä mieleeni tulivat juuri nuo menneiden vuosisatojen kirjailijat jotka kirjoittivat sulkakynällä ja musteella ✍️ jossain omassa kammiossaan... Huomaatko, minunkin mielikuvitukseni lähtee lentoon kun mietin sinua.
😎🥰
Ja myönnän, että olen herkistynyt ja punastunutkin usein viime ketjumme kirjeiden äärellä. Kiitos kun muistit minua ja kerroit ajatuksiasi kaikesta.
Rakkain terveisin sinun
✳️-omegasi- Anonyymi
✳️-omegalle, Cityn valoista
Kiitos😊. Ihan itseoppinut rustailija olen. Kammioni on päässäni ja sulkakynäni modernimpi, mutta samankaltaista luomisen tuskaa joskus koen.
Mukava kuulla, että söpö punakin on poskillesi noussut. Silloin tutkani on toiminut oikein😎.
En minä juurikaan tapaamistamne jännitä, vaikka malttamattomana sitä jo odottelen.
Rakkain terveisin,
Mikeysi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✳️-omegalle, Cityn valoista
Kiitos😊. Ihan itseoppinut rustailija olen. Kammioni on päässäni ja sulkakynäni modernimpi, mutta samankaltaista luomisen tuskaa joskus koen.
Mukava kuulla, että söpö punakin on poskillesi noussut. Silloin tutkani on toiminut oikein😎.
En minä juurikaan tapaamistamne jännitä, vaikka malttamattomana sitä jo odottelen.
Rakkain terveisin,
MikeysiTähtipölyn jakajalle.... 💫
... Mietin tuota kirjoittamistasi. Onkohan liian henkilökohtaista kysyä, että oletko joskus julkaissut tekstejäsi tai tarjonnut niitä julkaistavaksi? Minä ajattelen, että niissä on potentiaalia...
Tein tunnin iltakävelyn pakkassäässä ja illan pimeydessä oli tosi kaunista. Puissa oli luminen huntu ja talojen pihoilla vilkkuivat kauniit jouluvalot ja tähdet. Jotenkin on levollinen olo.
Luoja miten olenkaan kaivannut lomaa ja lepoa.
Olen saanut voimia ja virkistynyt viime päivien aikana. Sinulla on siihen oma osuutesi tähtiveljeni. Sinun kirjoituksesi ja kannustavat sanasi ovat kannatelleet minua viime päivien jopa viikkojen ajan. Eikö ole ihana tunne kun saa voimia yhteydestä toiseen ihmiseen?
Minusta se on ihmeellinen asia.
Kiitollisin ajatuksin... Mukavaa illan jatkoa
✳️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtipölyn jakajalle.... 💫
... Mietin tuota kirjoittamistasi. Onkohan liian henkilökohtaista kysyä, että oletko joskus julkaissut tekstejäsi tai tarjonnut niitä julkaistavaksi? Minä ajattelen, että niissä on potentiaalia...
Tein tunnin iltakävelyn pakkassäässä ja illan pimeydessä oli tosi kaunista. Puissa oli luminen huntu ja talojen pihoilla vilkkuivat kauniit jouluvalot ja tähdet. Jotenkin on levollinen olo.
Olen saanut voimia ja virkistynyt viime päivien aikana. Sinulla on siihen oma osuutesi tähtiveljeni. Sinun kirjoituksesi ja kannustavat sanasi ovat kannatelleet minua viime päivien jopa viikkojen ajan. Eikö ole ihana tunne kun saa voimia yhteydestä toiseen ihmiseen?
✳️Tähtisateelleni,🌠
Kävin tänään itsekin ulkoilemassa ja olin samaa mieltä: maailma näyttää kauniilta juuri nyt puhtaan valkoisen lumen ja pimeyttä murtavien jouluvalojen loistaessa kilpaa.
Loma tällaisessa talvisäässä on kyllä hienoa. Katsotaan pilkistäviä tähtiä, näemme samat vaikka emme vierekkäin olisikaan.
Kiitoksesi sanoistani vetää minut sanattomaksi... On upeaa jos kirjoitukseni ovat antaneet sinulle voimia viime viikkoina. Lähdin aluksi kirjoittamaan vain purkaakseni ajatuksiani, joita olen pääni sisällä pyöritellyt ja jalostanut jo pitkään.
Se että sinä olet saanut niistä voimaa, on kirjoitusteni hienoin saavutus ikinä. Muuta kunniaa en ole niillä tavoitellut, mutta katsotaan josko saat minut tuottamaan niitä kirjasen täyteen. Laitan sille nimeksi vaikkapa "Ajatelmia tähtisateessa". Omistan sen sinulle, jos se julkaisuun asti joskus menee
Olen miettinyt itsekin tätä yhteydentunnetta, jonka voimalla jaksan hymyillä täällä pimeyden keskellä. Suuri kiitos sinulle siitä♥️.
Mukavaa talvi- illan jatkoa, tähteni.
-Jääris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✳️Nyt kyllä omakehu haisee mikkelillä, mutta julkaisuhan se tämä kirjekerhokin on *tähtisateen jakelukeskus*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtisateelleni,🌠
Kävin tänään itsekin ulkoilemassa ja olin samaa mieltä: maailma näyttää kauniilta juuri nyt puhtaan valkoisen lumen ja pimeyttä murtavien jouluvalojen loistaessa kilpaa.
Loma tällaisessa talvisäässä on kyllä hienoa. Katsotaan pilkistäviä tähtiä, näemme samat vaikka emme vierekkäin olisikaan.
Kiitoksesi sanoistani vetää minut sanattomaksi... On upeaa jos kirjoitukseni ovat antaneet sinulle voimia viime viikkoina. Lähdin aluksi kirjoittamaan vain purkaakseni ajatuksiani, joita olen pääni sisällä pyöritellyt ja jalostanut jo pitkään.
Se että sinä olet saanut niistä voimaa, on kirjoitusteni hienoin saavutus ikinä. Muuta kunniaa en ole niillä tavoitellut, mutta katsotaan josko saat minut tuottamaan niitä kirjasen täyteen. Laitan sille nimeksi vaikkapa "Ajatelmia tähtisateessa". Omistan sen sinulle, jos se julkaisuun asti joskus menee
Olen miettinyt itsekin tätä yhteydentunnetta, jonka voimalla jaksan hymyillä täällä pimeyden keskellä. Suuri kiitos sinulle siitä♥️.
Mukavaa talvi- illan jatkoa, tähteni.
-Jääris... Tuo voiman saaminen tai antaminen ei ole mikään itsestäänselvyys ja siitä syystä on ihana antaa siitä palautetta. Palaute kuuluu voimaannuttajalle. Sinulle🥀... On mennyt pitkän pitkä aika itselläni, että olen ymmärtänyt miten vähillä voimilla ja energialla olen mennyt päivästä toiseen. Viikosta toiseen. Siitä syystä olen nyt pysähtynyt..
Huomaan, että olen laiminlyönyt itseäni aika paljon monella tavalla. Siinä on vain yksi suunta. Eteenpäin ja parempaan. Kävelylenkillä mietin, että miten luonto voi olla niin kaunis ja haluan olla siellä enemmän. On ollut niin kiirettä, että melkein hukkasin itseni.
Löysin jänskän runon jonka lähetän sinulle:
Tomusokeripuut
katsovat
hopeisia ripsiään
räpsytellen
Tietäen
viehätysvoimansa
valloittavan
(Eija Lahti)
Tähtiveljelleni toivotan kauniita unia💫
Kiitos kun kirjoitit vielä...
✳️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✳️Illanhämystä yön syrjään, ✳️- omegalleni:
Pakkasilman kirkastama pääni tuotti kevyen rutistelun jälkeen(runomuoto on välillä vaikea...) tällaisen intergalaktisen runon, vain sinulle:
Tähtikirkkaan yön pimeydessä / kuulen lumen narskuvan askelteni keveydestä / Kävelen höyhenillä, liidän hangella / vailla huolta murhetta, / sieluni laulaen kauneudesta.
Katson ylös galaksiin, / se ratana ikuisena hohtaa, / aarteen kätketyn valaisee. Sinne liekkini tahtoo niin, kevään sydämeen / tähtisiskoni luokse lämpöiseen.
Askeleeni kevenee, / nousen liitoon lintujen, / kohti galaksia tähtösen. Lennän korkeuksiin, / aina rajalle aurinkojen, / pimeyden läpi pudoten. Luona tähtisiskon pysähdyn, / sieltä tahdo lähteä en, jään luoksesi, / liekkini roihuten.
-Jääris- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Tuo voiman saaminen tai antaminen ei ole mikään itsestäänselvyys ja siitä syystä on ihana antaa siitä palautetta. Palaute kuuluu voimaannuttajalle. Sinulle🥀... On mennyt pitkän pitkä aika itselläni, että olen ymmärtänyt miten vähillä voimilla ja energialla olen mennyt päivästä toiseen. Viikosta toiseen. Siitä syystä olen nyt pysähtynyt..
Huomaan, että olen laiminlyönyt itseäni aika paljon monella tavalla. Siinä on vain yksi suunta. Eteenpäin ja parempaan. Kävelylenkillä mietin, että miten luonto voi olla niin kaunis ja haluan olla siellä enemmän. On ollut niin kiirettä, että melkein hukkasin itseni.
Löysin jänskän runon jonka lähetän sinulle:
Tomusokeripuut
katsovat
hopeisia ripsiään
räpsytellen
Tietäen
viehätysvoimansa
valloittavan
(Eija Lahti)
Tähtiveljelleni toivotan kauniita unia💫
Kiitos kun kirjoitit vielä...
✳️Luonto on voimanlähde, joka on liian helppo unohtaa kaupungin värivalojen loisteessa. Itsekin tähän olen liikaa syyllistynyt, mutta onnekseni olen sen jälleen liikunnan kauttakin löytänyt. Luonto antaa voimaa, kunhan avaa siellä sielunsa ja päästää negatiivisen energian ulos.
Älä unohda tai hukkaa itseäsi, olet liian ainutlaatuinen tuhlattavaksi. Minäkin hukkasin välillä itseni menettäen paikan ja suunnan, kuin laiva ilman navigoijaa sumuisella merellä.
Pidetään huolta, että löydämme itsemme ja suuntamme elämässä.
Tähtisiskolleni hyvää yötä, 🌟
- Tähti- Jääris Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto on voimanlähde, joka on liian helppo unohtaa kaupungin värivalojen loisteessa. Itsekin tähän olen liikaa syyllistynyt, mutta onnekseni olen sen jälleen liikunnan kauttakin löytänyt. Luonto antaa voimaa, kunhan avaa siellä sielunsa ja päästää negatiivisen energian ulos.
Älä unohda tai hukkaa itseäsi, olet liian ainutlaatuinen tuhlattavaksi. Minäkin hukkasin välillä itseni menettäen paikan ja suunnan, kuin laiva ilman navigoijaa sumuisella merellä.
Pidetään huolta, että löydämme itsemme ja suuntamme elämässä.
Tähtisiskolleni hyvää yötä, 🌟
- Tähti- Jääris MikeyPakkasaamua my starman 🌠
Levollinen yöuni takana ja uusi päivä jo pitkällä.
Luin vielä kirjoittamasi runon illalla. Osaat sinä löytää sanat runomuotoon. En ole koskaan päässyt tai saanut olla kenenkään runossa mukana. Kiitos kun otit minut mukaasi☺️
Itsensä hukkaaminen johonkin turhaan on ikävää, mutta parasta siitä tekee sen, että voi löytää itsensä ja perustarpeensa uudelleen.
Pienin askelin aivankuin luottamuksenkin rakentaminen... 👣👣
Toivon, että saat viettää mukavan päivän ja tehdä sellaisia juttuja jotka tuovat sinulle hyvää mieltä ja oloa.
Palaan myöhemmin. Halauksin-
✳️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkasaamua my starman 🌠
Levollinen yöuni takana ja uusi päivä jo pitkällä.
Luin vielä kirjoittamasi runon illalla. Osaat sinä löytää sanat runomuotoon. En ole koskaan päässyt tai saanut olla kenenkään runossa mukana. Kiitos kun otit minut mukaasi☺️
Itsensä hukkaaminen johonkin turhaan on ikävää, mutta parasta siitä tekee sen, että voi löytää itsensä ja perustarpeensa uudelleen.
Pienin askelin aivankuin luottamuksenkin rakentaminen... 👣👣
Toivon, että saat viettää mukavan päivän ja tehdä sellaisia juttuja jotka tuovat sinulle hyvää mieltä ja oloa.
Palaan myöhemmin. Halauksin-
✳️Pakkasaamua sinullekin, my stargirl🌠
Kiva kun pidit runosta😊.
Seuraavan onkin jo maanläheisempi, ehkä luontoon liittyvä. Pitää kehitellä ensin hieman...
Ei ole helppoa löytää itseään, jos kunnolla eksyy sinne omalle sumuiselle ja harmaalle merellee. Silti pienikin valonsäde auttaa navigoimaan kohti rantavesiä, josta niillä pienillä askelilla sitten löytää perille. Ole minun valonsäteeni, niin minä olen sinun kartanlukijasi, jos sitä tarvitset.
Mukavaa, rentouttavaa ja hyvää mieltä tuovaa päivää sinullekin.
Halauksin,
Jääris- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkasaamua sinullekin, my stargirl🌠
Kiva kun pidit runosta😊.
Seuraavan onkin jo maanläheisempi, ehkä luontoon liittyvä. Pitää kehitellä ensin hieman...
Ei ole helppoa löytää itseään, jos kunnolla eksyy sinne omalle sumuiselle ja harmaalle merellee. Silti pienikin valonsäde auttaa navigoimaan kohti rantavesiä, josta niillä pienillä askelilla sitten löytää perille. Ole minun valonsäteeni, niin minä olen sinun kartanlukijasi, jos sitä tarvitset.
Mukavaa, rentouttavaa ja hyvää mieltä tuovaa päivää sinullekin.
Halauksin,
Jääris- Mikey🌟-vastavuoroiselle Jääris-Mikeylleni...
... Suunnistaminen on haastavaa.Oikean suunnan löytäminen elämässä ei ole koskaan helppoa. Olen nähnyt ja kokenut sen. Ihminen tarvitsee kompassin, navigaattorin, majakan tai maamerkit avukseen. Siltikään ei ole takeita perille pääsystä... Oikeaan aikaan. Oikeaan paikkaan. Oikean luokse...
Odotan, että saamme puhua kasvotusten. Silloin on helpompi kertoa ajatuksistaan, tunteistaan ja omien polkujen rosoisista pinnoista. Sen sinä tiedät jo nyt, että olemme kuuluneet toistemme polkuihin jo kauan aikaa.
Yhteytemme olisi kaiketi jo katkennut jos niin olisi tarkoitettu. 💕
Näissä mietteissä hämärtyvään iltapäivään.
Kaivaten
✳️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌟-vastavuoroiselle Jääris-Mikeylleni...
... Suunnistaminen on haastavaa.Oikean suunnan löytäminen elämässä ei ole koskaan helppoa. Olen nähnyt ja kokenut sen. Ihminen tarvitsee kompassin, navigaattorin, majakan tai maamerkit avukseen. Siltikään ei ole takeita perille pääsystä... Oikeaan aikaan. Oikeaan paikkaan. Oikean luokse...
Odotan, että saamme puhua kasvotusten. Silloin on helpompi kertoa ajatuksistaan, tunteistaan ja omien polkujen rosoisista pinnoista. Sen sinä tiedät jo nyt, että olemme kuuluneet toistemme polkuihin jo kauan aikaa.
Yhteytemme olisi kaiketi jo katkennut jos niin olisi tarkoitettu. 💕
Näissä mietteissä hämärtyvään iltapäivään.
Kaivaten
✳️🌟- omegalleni,
Tiedän kyllä ettei oikean suunnan, ajan, paikan ja vielä ihmisen löytäminen ole helppoa. Ja niitä rosoisia pintoja riittää meissä kaikissa, joista voi vain toivoa niiden hioutuvan pyöreämmiksi ajan aaltojen keinutuksessa. Ja lämpimät kädet, ne hiovat kostetuksellaan parhaiten.
Minäkin odotan tapaamistamme kovasti, ja juuri tuo toistemme polkuihin kuuluminen jo pitkään, tekee tästä niin jännittävää. Kasvotusten voimme puhua kaikesta helpommin, sillä tiedän sen meiltä sujuvan hyvin. Älä huoli ✳️, olet minulle tärkeä. 💖
Sinua kaivaten,
Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌟- omegalleni,
Tiedän kyllä ettei oikean suunnan, ajan, paikan ja vielä ihmisen löytäminen ole helppoa. Ja niitä rosoisia pintoja riittää meissä kaikissa, joista voi vain toivoa niiden hioutuvan pyöreämmiksi ajan aaltojen keinutuksessa. Ja lämpimät kädet, ne hiovat kostetuksellaan parhaiten.
Minäkin odotan tapaamistamme kovasti, ja juuri tuo toistemme polkuihin kuuluminen jo pitkään, tekee tästä niin jännittävää. Kasvotusten voimme puhua kaikesta helpommin, sillä tiedän sen meiltä sujuvan hyvin. Älä huoli ✳️, olet minulle tärkeä. 💖
Sinua kaivaten,
Mikey🌟- omegalle, lauantai- illan ajatuksina:
Joka on pidellyt
aaltojen silittämää
kiveä kädessään,
tietää että jatkuvilla
hyväilyillä
on ihmeitä
tekevä
voima.
-Tommy Tabermann
Tommyä on kaupallistettu aina rajusti, mutta joskus hänenkin tuotannostaan löytää tilanteeseen sopivaa tekstiä.
Rosoiset kivet hioutuvat parhaiten hellissä käsissä. Siksi onkin jokaiselle tärkeää löytää oma hiojansa, joka väsymättä jaksaa niitä rosoja ja särmiä pyöristää. Se hioja on korvaamaton aarre.
Omaa ahkeraa hiojaansa etsivä,
Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌟- omegalle, lauantai- illan ajatuksina:
Joka on pidellyt
aaltojen silittämää
kiveä kädessään,
tietää että jatkuvilla
hyväilyillä
on ihmeitä
tekevä
voima.
-Tommy Tabermann
Tommyä on kaupallistettu aina rajusti, mutta joskus hänenkin tuotannostaan löytää tilanteeseen sopivaa tekstiä.
Rosoiset kivet hioutuvat parhaiten hellissä käsissä. Siksi onkin jokaiselle tärkeää löytää oma hiojansa, joka väsymättä jaksaa niitä rosoja ja särmiä pyöristää. Se hioja on korvaamaton aarre.
Omaa ahkeraa hiojaansa etsivä,
Mikey🌠Sinulle Jäärikseni... tähän iltaan
Muistan tuon runon. Se on kaunis ja niin totta.
Kun lukee runoja niin niiden äärellä jotenkin nöyrtyy ja hiljentyy. Muutamalla sanalla sanotaan niin paljon.
Tässä sinulle yksi runo minulta.
Kosketa vahvasti
mutta hellästi
Niinkuin et aikoisi
koskaan päästää irti
ja samalla
laskisit perhosen siivilleen.
-Tomi Parkkinen
💛- ajatuksin sinusta
✳️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌠Sinulle Jäärikseni... tähän iltaan
Muistan tuon runon. Se on kaunis ja niin totta.
Kun lukee runoja niin niiden äärellä jotenkin nöyrtyy ja hiljentyy. Muutamalla sanalla sanotaan niin paljon.
Tässä sinulle yksi runo minulta.
Kosketa vahvasti
mutta hellästi
Niinkuin et aikoisi
koskaan päästää irti
ja samalla
laskisit perhosen siivilleen.
-Tomi Parkkinen
💛- ajatuksin sinusta
✳️🌠-Omegalle, pimeään iltaan
Runojen äärellä todellakin nöyrtyy, vaikea edes yrittää itse tiivistää noin hienosti kuin tuossa Parkkisen runossa tehdään.
Tässä toinen poimintani sinulle:
Kynttilät
Ei kukaan meistä kanna
tulta itsessään.
Ei kukaan omin voimin
loista hämärään.
Jos liekkiä ei ole,
ei ole kynttilää,
me loistamme kun toinen
meidät sytyttää.
Anna-Mari Kaskinen
💛💙- aatoksin sinusta,
- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌠-Omegalle, pimeään iltaan
Runojen äärellä todellakin nöyrtyy, vaikea edes yrittää itse tiivistää noin hienosti kuin tuossa Parkkisen runossa tehdään.
Tässä toinen poimintani sinulle:
Kynttilät
Ei kukaan meistä kanna
tulta itsessään.
Ei kukaan omin voimin
loista hämärään.
Jos liekkiä ei ole,
ei ole kynttilää,
me loistamme kun toinen
meidät sytyttää.
Anna-Mari Kaskinen
💛💙- aatoksin sinusta,
- MikeyRakkaalle Mikeylle... ⭐
... Oikea runojen kavalkadi. Tuo Kaskisen runo on myös tuttu. Siinäkin on syvä viisaus. Toinen ihminen voi sytyttää ja saada meidät loistamaan 🕯️🕯️...
Laitan vielä yhden runon joka on minusta tosi upea:
Sano heti jos minä häiritsen, hän sanoi astuessaan ovesta sisään, niin minä lähden samantien pois.
Sinä et ainoastaan häiritse, minä vastasin,
sinä järkytät koko minun olemustani
Tervetuloa
Eeva Kilpi
-Katson vielä Wallanderin jos jaksan, mutta palstalla vastaan vain sinulle.
Uniikille 💙💛
✳️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalle Mikeylle... ⭐
... Oikea runojen kavalkadi. Tuo Kaskisen runo on myös tuttu. Siinäkin on syvä viisaus. Toinen ihminen voi sytyttää ja saada meidät loistamaan 🕯️🕯️...
Laitan vielä yhden runon joka on minusta tosi upea:
Sano heti jos minä häiritsen, hän sanoi astuessaan ovesta sisään, niin minä lähden samantien pois.
Sinä et ainoastaan häiritse, minä vastasin,
sinä järkytät koko minun olemustani
Tervetuloa
Eeva Kilpi
-Katson vielä Wallanderin jos jaksan, mutta palstalla vastaan vain sinulle.
Uniikille 💙💛
✳️Rakkaalle ✳️:lle,
Tuo Eeva Kilven runo on kyllä upea, jättää sanattomaksi vahvalla viestillään. On hienoa voida vaikuttaa toiseen "järisyttävästi", silloin tuntee itsensä tärkeäksi.
Löysin vielä yhden tähän lauantai- iltaan sopivan ytimekkään runon:
Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.
Tommy Tabermann
Näillä Tommyn sanoilla toivotan sinulle levollisia unia, sinä ainutlaatuinen 🌟- nainen.
💙💛:lla
- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalle ✳️:lle,
Tuo Eeva Kilven runo on kyllä upea, jättää sanattomaksi vahvalla viestillään. On hienoa voida vaikuttaa toiseen "järisyttävästi", silloin tuntee itsensä tärkeäksi.
Löysin vielä yhden tähän lauantai- iltaan sopivan ytimekkään runon:
Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.
Tommy Tabermann
Näillä Tommyn sanoilla toivotan sinulle levollisia unia, sinä ainutlaatuinen 🌟- nainen.
💙💛:lla
- Mikey🌠Kiitos vielä tähtiveljeni.
Levollisia unia myös sinulle. Nuku hyvin💫⭐
Olet rakas.
💛💙
✳️ Unten maille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌠Kiitos vielä tähtiveljeni.
Levollisia unia myös sinulle. Nuku hyvin💫⭐
Olet rakas.
💛💙
✳️ Unten maille💫- siskolleni Omegalle,
Näin sunnuntaipäivisin minulla on kiireetön olo, joten etsiskelin tälle päivälle sopivan aforismin:
Onnellinen on hän
joka oppii viihtymään
itsensä ja maailmansa
keskeneräisyyden kanssa.
Onnellinen on hän
joka herää joka aamu
toiveikkaana ja tarmokkaana tavoittelemaan
koskaan täyttymätöntä unelmaansa.
Tommy Taberman & Jussi T. Koski
Näillä ajatuksin viikonvaihteen tunnelmiin.
🌟💙:llä,
-Jääris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💫- siskolleni Omegalle,
Näin sunnuntaipäivisin minulla on kiireetön olo, joten etsiskelin tälle päivälle sopivan aforismin:
Onnellinen on hän
joka oppii viihtymään
itsensä ja maailmansa
keskeneräisyyden kanssa.
Onnellinen on hän
joka herää joka aamu
toiveikkaana ja tarmokkaana tavoittelemaan
koskaan täyttymätöntä unelmaansa.
Tommy Taberman & Jussi T. Koski
Näillä ajatuksin viikonvaihteen tunnelmiin.
🌟💙:llä,
-Jääris⭐-veljelleni Jäärikselle pyhäpäivääsi,
Lliittyen lähettämääsi tekstiisi laitan sinulle tämän...Huomaatko jotain samankaltaista..
Unelma
Älä sano: sehän on
vain unelma.
Unelma vahvempi
kuin terässilta.
Kestävämpi kuin
graniittipaasi
Missä olisit
olisimme
ilman unelmaa?
Ilman unta uudesta
päivästä
paremmasta. (Maaria Leinonen)
Näissä tunnelmissa
💛:llä myös 💫🌠
✳️-omegalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⭐-veljelleni Jäärikselle pyhäpäivääsi,
Lliittyen lähettämääsi tekstiisi laitan sinulle tämän...Huomaatko jotain samankaltaista..
Unelma
Älä sano: sehän on
vain unelma.
Unelma vahvempi
kuin terässilta.
Kestävämpi kuin
graniittipaasi
Missä olisit
olisimme
ilman unelmaa?
Ilman unta uudesta
päivästä
paremmasta. (Maaria Leinonen)
Näissä tunnelmissa
💛:llä myös 💫🌠
✳️-omegalta🌟- siskolleni ✳️-omegalle,
Molemmissa runoissa on kyse toiveista ja niiden tavoittelun tuomasta onnesta. Ilman toiveita ei ole toivoa paremmasta, ja ilman unelmia ei ole onnea. Ilman onnea ei ole oikeaa elämää, vain varjojen harmaata valtakuntaa.
Sunnuntain ajatuksia pyöritellen, ja
💛:llä ajatellen
-Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌟- siskolleni ✳️-omegalle,
Molemmissa runoissa on kyse toiveista ja niiden tavoittelun tuomasta onnesta. Ilman toiveita ei ole toivoa paremmasta, ja ilman unelmia ei ole onnea. Ilman onnea ei ole oikeaa elämää, vain varjojen harmaata valtakuntaa.
Sunnuntain ajatuksia pyöritellen, ja
💛:llä ajatellen
-Mikey🌟- omegalleni,
Tuohon onnen etsimiseen liittyen löysin tämän:
Onni ei ole tasainen tie
vaan erikoinen kyky edetä
miellyttävällä tavalla erämaassa.
Axel Fredenholm
Edetä voi toki ilmankin, mutta paljon ikävämpää se on. Siipi maassa yksin eteenpäin paarustaminen erämaassa on jotenkin masentava ajatus...
Siipi maassa olemisesta tulee muuten aina mieleeni Hugo Simbergin klassikkomaalaus "Haavoittunut enkeli", jossa kaksi poikaa kantavat paareilla istuvaa siipensä katkonutta enkeliä. Jotenkin surumielinen taulu, jossa kuitenkin on toivo mukana poikien auttamishalun kautta...
Näillä ajatuksilla pimenevään iltaan,
💛:llä
🌟- veljesi Jääris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🌟- omegalleni,
Tuohon onnen etsimiseen liittyen löysin tämän:
Onni ei ole tasainen tie
vaan erikoinen kyky edetä
miellyttävällä tavalla erämaassa.
Axel Fredenholm
Edetä voi toki ilmankin, mutta paljon ikävämpää se on. Siipi maassa yksin eteenpäin paarustaminen erämaassa on jotenkin masentava ajatus...
Siipi maassa olemisesta tulee muuten aina mieleeni Hugo Simbergin klassikkomaalaus "Haavoittunut enkeli", jossa kaksi poikaa kantavat paareilla istuvaa siipensä katkonutta enkeliä. Jotenkin surumielinen taulu, jossa kuitenkin on toivo mukana poikien auttamishalun kautta...
Näillä ajatuksilla pimenevään iltaan,
🌟- veljesi JäärisTähtipölyni jakajalle Mikeylle.... ⭐
Kävin ulkoiluttamassa itseäni ja palasin hetki sitten. ☺️
Tuo löytämäsi ajatelma on hieno. Totta joka sana. Samoin H. Simbergin taulu on aina minusta ollut hyvin puhutteleva...
Olen miettinyt surusta niin, että se on elettävä läpi. Olipa sen aiheuttaja mikä tahansa. Se helpottaa ajan myötä. Vielä enemmän olen miettinyt keskeneräisyyttä. Keskeneräisiä asioita, puhumattomia tunteita, kokemuksia, ihan mitä vaan. Keskeneräisyys on se joka pysäyttää. Se koskee. Luo epävarmuutta. Ehkä pelkoakin.
Löysin siitä tekstinkin. Kirjoitan sen tähän vaikka tästä tuleekin pitkä.
Kysy minulta
mitä minulle kuuluu
kysy uudestaan
jos vastaan vain hyvää
kysy niin että huomaat
jos en katso kohti
jos etsin tyhjiä sanoja
valkoisilta seiniltä
Kysy niin kuin
todella haluaisit tietää
mitä minulle kuuluu
Sillä en taida itsekään
ihan tietää
vaikka juuri sinulle
tahtoisin kaikkein eniten
koko maailmani selittää (Elina Salminen)
Tässä mietteitäni sinulle kultainen Jäärikseni
✳️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtipölyni jakajalle Mikeylle.... ⭐
Kävin ulkoiluttamassa itseäni ja palasin hetki sitten. ☺️
Tuo löytämäsi ajatelma on hieno. Totta joka sana. Samoin H. Simbergin taulu on aina minusta ollut hyvin puhutteleva...
Olen miettinyt surusta niin, että se on elettävä läpi. Olipa sen aiheuttaja mikä tahansa. Se helpottaa ajan myötä. Vielä enemmän olen miettinyt keskeneräisyyttä. Keskeneräisiä asioita, puhumattomia tunteita, kokemuksia, ihan mitä vaan. Keskeneräisyys on se joka pysäyttää. Se koskee. Luo epävarmuutta. Ehkä pelkoakin.
Löysin siitä tekstinkin. Kirjoitan sen tähän vaikka tästä tuleekin pitkä.
Kysy minulta
mitä minulle kuuluu
kysy uudestaan
jos vastaan vain hyvää
kysy niin että huomaat
jos en katso kohti
jos etsin tyhjiä sanoja
valkoisilta seiniltä
Kysy niin kuin
todella haluaisit tietää
mitä minulle kuuluu
Sillä en taida itsekään
ihan tietää
vaikka juuri sinulle
tahtoisin kaikkein eniten
koko maailmani selittää (Elina Salminen)
Tässä mietteitäni sinulle kultainen Jäärikseni
✳️Tähtipölyn siskolleni ✳️- Omegalle,
Tuo E. Salmisen teksti on hyvä muistutus kuunnella oikeasti, eikä vain kysyä muodonvuoksi kuulumisia. Näin me liian usein teemme.
Keskeneräisyys on jokaisen elämää vaivaava kirous, jota pelkäämme aivan liikaa. Kukaan ei ole koskaan valmis, vaikka niin luulemmekin.
On vain siedettävä keskeneräisyyttä ja toivottava, että saamme jonkun asian vielä joskus valmiiksi. Minä olen keskeneräinen monelta osin, se vaivaa minuakin, mutta yritän oppia sietämään sitä sekä löytää jonkun palikan lisää tähän elämäni palapeliin.
Sinäkin olet jostain keskeneräinen, mutta toivon, että voimme vaihtaa joitakin paloja saadaksemme taas yhdet nurkat valmiiksi omista kuvistamme.
Näillä palapeliaatoksilla sunnuntai- iltaan,
💛:llä,
-Jääris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtipölyn siskolleni ✳️- Omegalle,
Tuo E. Salmisen teksti on hyvä muistutus kuunnella oikeasti, eikä vain kysyä muodonvuoksi kuulumisia. Näin me liian usein teemme.
Keskeneräisyys on jokaisen elämää vaivaava kirous, jota pelkäämme aivan liikaa. Kukaan ei ole koskaan valmis, vaikka niin luulemmekin.
On vain siedettävä keskeneräisyyttä ja toivottava, että saamme jonkun asian vielä joskus valmiiksi. Minä olen keskeneräinen monelta osin, se vaivaa minuakin, mutta yritän oppia sietämään sitä sekä löytää jonkun palikan lisää tähän elämäni palapeliin.
Sinäkin olet jostain keskeneräinen, mutta toivon, että voimme vaihtaa joitakin paloja saadaksemme taas yhdet nurkat valmiiksi omista kuvistamme.
Näillä palapeliaatoksilla sunnuntai- iltaan,
💛:llä,
-JäärisVielä Jäärikselle tähtiveljelleni🌠
Kyllä minä oman keskeneräisyyteni kanssa tulen toimeen enkä koe sitä mitenkään kirouksena. Tunnen itseni ja ymärrän, että ihminen tulee olemaan keskeneräinen elämänsä loppuun asti.
Ennemminkin ajattelin juuri kesken jääneitä elämän kokemuksia ja tapahtumia. Puhumattomia asioita ihmisten välillä. Juttuja jotka jäävät kuin ilmaan.
Silloin kun edessä on vaikea palapeli, on helpottavaa koota sitä yhdessä. Miettiä mikä pala sopii siniseen taivaaseen ja mikä harmaaseen asfalttiin. Ei tarvitse kummankaan yrittää selviytyä yksin. Kiitos kun olet vieressäni yhteisen palapelin äärellä.
✳️-omega - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä Jäärikselle tähtiveljelleni🌠
Kyllä minä oman keskeneräisyyteni kanssa tulen toimeen enkä koe sitä mitenkään kirouksena. Tunnen itseni ja ymärrän, että ihminen tulee olemaan keskeneräinen elämänsä loppuun asti.
Ennemminkin ajattelin juuri kesken jääneitä elämän kokemuksia ja tapahtumia. Puhumattomia asioita ihmisten välillä. Juttuja jotka jäävät kuin ilmaan.
Silloin kun edessä on vaikea palapeli, on helpottavaa koota sitä yhdessä. Miettiä mikä pala sopii siniseen taivaaseen ja mikä harmaaseen asfalttiin. Ei tarvitse kummankaan yrittää selviytyä yksin. Kiitos kun olet vieressäni yhteisen palapelin äärellä.
✳️-omegaEdelleen ✳️-omegalle, tähtisiskolleni,
Niitä ilmaan jääviä asioita on jokaisen elämässä aivan liikaa. Ne pitäisi puhua ajallaan selviksi, mutta monesti ne vain jäävät leijumaan ilmaan. Lopulta niitä on niin paljon, että ne varjostavat pilvien lailla aurinkoisenkin päivän. Tiedän tämän omalta kokemukselta liiankin hyvin...
Istutaan yhdessä sen palapelin ääreen ja katsotaan miten ne palat löytävät paikkansa.
Uskon, että sinun kanssasi isokaan palapeli ei ole ylipääsemätön ongelma, vain ratkaistava haaste.
💛💙- ajatuksin,
Jääris- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ✳️-omegalle, tähtisiskolleni,
Niitä ilmaan jääviä asioita on jokaisen elämässä aivan liikaa. Ne pitäisi puhua ajallaan selviksi, mutta monesti ne vain jäävät leijumaan ilmaan. Lopulta niitä on niin paljon, että ne varjostavat pilvien lailla aurinkoisenkin päivän. Tiedän tämän omalta kokemukselta liiankin hyvin...
Istutaan yhdessä sen palapelin ääreen ja katsotaan miten ne palat löytävät paikkansa.
Uskon, että sinun kanssasi isokaan palapeli ei ole ylipääsemätön ongelma, vain ratkaistava haaste.
💛💙- ajatuksin,
Jääris- Mikey💫 Kiertoradan toiselle iltayöhön⭐
Pyhäillan sarjat on katsottu ja ajattelin vielä summata ajatuksiani sinulle. Olen tuntenut illan aikana sisäistä rauhaa. Miettinyt miten suuri merkitys tällä avaamallasi yhteydellä on minulle. Sitä on vaikea selittää. Uskon, että ymmärrät sen. Toivon niin.
Vaikka joskus jää jotain puhumatta tai selvittämättä elämässä, niin kaikkein lohdullisinta siinä on, että aina voi palata, tulla takaisin, aivankuin kotiin. Sitä mahdollisuutta ei kukaan voi ottaa meiltä pois.
Tunnen sisimmässäni luottamuksesi.
Minä luotan sinuun. Silloin meillä ei ole mitään hätää palapelimme äärellä.
Levollista yötä ja unta. Nuku hyvin tähtiveljeni⭐
💛💙-llä
✳️-omega - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💫 Kiertoradan toiselle iltayöhön⭐
Pyhäillan sarjat on katsottu ja ajattelin vielä summata ajatuksiani sinulle. Olen tuntenut illan aikana sisäistä rauhaa. Miettinyt miten suuri merkitys tällä avaamallasi yhteydellä on minulle. Sitä on vaikea selittää. Uskon, että ymmärrät sen. Toivon niin.
Vaikka joskus jää jotain puhumatta tai selvittämättä elämässä, niin kaikkein lohdullisinta siinä on, että aina voi palata, tulla takaisin, aivankuin kotiin. Sitä mahdollisuutta ei kukaan voi ottaa meiltä pois.
Tunnen sisimmässäni luottamuksesi.
Minä luotan sinuun. Silloin meillä ei ole mitään hätää palapelimme äärellä.
Levollista yötä ja unta. Nuku hyvin tähtiveljeni⭐
💛💙-llä
✳️-omega✳️- Omegalle, 💫- tähdelle,
Minäkin tunnen tämän yhteyden merkityksen vahvana. Luotan sinuun myös. Siksi tunnen minäkin oloni rauhalliseksi ja seesteiseksi, vaikka tulevaisuus voi tuoda kuoppia tiellemme ja myrskysäätä niskaamme.
Selvitämme ne kyllä kunhan luotamme toisiimme.
Levollista unta, tähtisiskoni. Nuku sinäkin hyvin.
Isolla 💛💙-llä,
Jääris- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✳️- Omegalle, 💫- tähdelle,
Minäkin tunnen tämän yhteyden merkityksen vahvana. Luotan sinuun myös. Siksi tunnen minäkin oloni rauhalliseksi ja seesteiseksi, vaikka tulevaisuus voi tuoda kuoppia tiellemme ja myrskysäätä niskaamme.
Selvitämme ne kyllä kunhan luotamme toisiimme.
Levollista unta, tähtisiskoni. Nuku sinäkin hyvin.
Isolla 💛💙-llä,
Jääris- Mikey✳️- Omegalle, 💫- tähdelle,
Maanantainen arki tuntuu paljon paremmalta kuin aikoihin. Ehkä syynä on se että hymyilen paljon enemmän kuin aikoihin😊.
Tunnen oloni kevyemmäksi ja jopa ulkona pilkottava kaamosajan valonkajo näyttää kirkkaammalta. On seesteinen olo...
Näillä fiiliksillä iltapäivää kohden, odotan tapaamistamme. Aika ja paikka aiemmin sovitusti edelleen ok?
💙-llä,
Jääris- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✳️- Omegalle, 💫- tähdelle,
Maanantainen arki tuntuu paljon paremmalta kuin aikoihin. Ehkä syynä on se että hymyilen paljon enemmän kuin aikoihin😊.
Tunnen oloni kevyemmäksi ja jopa ulkona pilkottava kaamosajan valonkajo näyttää kirkkaammalta. On seesteinen olo...
Näillä fiiliksillä iltapäivää kohden, odotan tapaamistamme. Aika ja paikka aiemmin sovitusti edelleen ok?
💙-llä,
Jääris- Mikey⭐Jäärikselle💫-tähdelle,
Levollinen tunnelma ja olo minullakin.
Mielenkiintoisin päivä aikakausiin... ☺️
Taitaa hymyilyttää meitä molempia tänään.
Iltapäivää kohti. Minäkin odotan tapaamistamme. Aika ja paikka ok kuten olemme sopineet. Kukkaa tuskin tarvitsee takin rintapieleen... 🥀... ☺️
✳️-omega - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⭐Jäärikselle💫-tähdelle,
Levollinen tunnelma ja olo minullakin.
Mielenkiintoisin päivä aikakausiin... ☺️
Taitaa hymyilyttää meitä molempia tänään.
Iltapäivää kohti. Minäkin odotan tapaamistamme. Aika ja paikka ok kuten olemme sopineet. Kukkaa tuskin tarvitsee takin rintapieleen... 🥀... ☺️
✳️-omegaHyvä Mikey, ⭐
Haluan kirjoittaa sinulle vielä kerran. Kävin tänään sopimassamme paikassa enkä löytänyt sitä ihmistä jonka luulin tapaavani.
Lähestyin sinua ainoaa joka oli yksin ja odotti seuraa. Vaihdoimme muutaman sanan.
Kerroin jotakin tilanteestani.
Sanoin, että jos tämä on jotain kusetusta.. Totesit, että kaikenlaisia sitä on...
Pyydän anteeksi, että kuvittelin sinut häneksi.
Olen tosi pahoillani. Minä en halunnut huijata sinua, mutta luulin sinua ihmiseksi jonka halusin tavata vuosien jälkeen.
Olen nyt oppinut, etten luota enkä kaipaa mitään enkä ketään tämän kautta.
Etsikää hyvät ihmiset oikeat yhteydet niihin ihmisiin joita kaipaatte. Jos edes kaipaatte oikeesti.
✳️-omega - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Mikey, ⭐
Haluan kirjoittaa sinulle vielä kerran. Kävin tänään sopimassamme paikassa enkä löytänyt sitä ihmistä jonka luulin tapaavani.
Lähestyin sinua ainoaa joka oli yksin ja odotti seuraa. Vaihdoimme muutaman sanan.
Sanoin, että jos tämä on jotain kusetusta.. Totesit, että kaikenlaisia sitä on...
Olen tosi pahoillani. Minä en halunnut huijata sinua, mutta luulin sinua ihmiseksi jonka halusin tavata vuosien jälkeen.
Etsikää hyvät ihmiset oikeat yhteydet niihin ihmisiin joita kaipaatte. Jos edes kaipaatte oikeesti.
✳️-omegaHyvä ✳️-omega,
Saattaa olla, että olemme molemmat erehtyneet henkilöistä pahemman kerran. Minäkin luulin sinua aivan toiseksi henkilöksi, ei näiden anonyymi nimimerkkien takaa voi olla ikinä varma kuka on kuka.
En ole missään tapauksessa halunnut erehdyttää sinua, minäkin pyydän anteeksi.
Etsikää tosiaan ne kaipaamanne ihmiset ihan käsivarren päähän, älkää luulko että olette varmoja jonkun anonyymin henkilöllisyydestä.
Täällä osa kusettaa hyväluuloisia ihan tahallaankin...
Näillä sanoilla päätän kirjoitteluni tänne.
Hyvää jatkoa sinulle, ✳️-omega.
-Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Mikey, ⭐
✳️-omegaLisään vielä, että elämäni aikana olen tottunut monenlaisiin pettymyksiin ettei tämä siitä juurikaan poikennut. Toki omassa hölmöydessäni tämä oli ykkösiä.
Sinulle joka petyit, olen tosi pahoillani puolestasi. Toivon sydämestäni että löydät omasi. Ethän etsi häntä enää täältä.
✳️
- Anonyymi
Ihana possu 🐖 pusi 😊
Sivusta tämä vain - Anonyymi
Ihana! Mä niin tykkään näistä!
- Anonyymi
Ap-mikkei taisi kirjoittaa tämänkin ylistyksen.. ps my stargirl... voi hyvä jessuksen tähtipöly sentään🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap-mikkei taisi kirjoittaa tämänkin ylistyksen.. ps my stargirl... voi hyvä jessuksen tähtipöly sentään🤓
Ei ole ap- mikkein käsialaa. Ihan on Pohjoisen "nöössikirjoittelija" asialla...
Tietäjät tietää tuon tähtijutun, muut vain kummastelee😉
- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lie 😁
Vapaa sielu. Älä ota sitä vakavasti, ota hellästi niistä jokainen, sitä hellemmin, mitä vakavammin ⭐️Ei koskaan kyyneleitä vaan uusia galakseja, tähdenlentoja, niitä aina vain 🌟
- Anonyymi
Onko muuten kiva stalkata, sillä tekstit paljastaa tämän ja aika lailla taidan tietää henkilön ja henkilöt tässä. Ei oo mullakaan tarve toisten asioista kirjotella.
- Anonyymi
Mukava näitä on lukea. hyvin kirjoitettuja. Näissä on yksi kirjoittaja kuka kirjoittaa vuoroin miehenä ja vuoroin naisena. On itse mies kuka kirjoittaa naisen spiikit kuten uskoisi naisen vastaavan hänelle. Jos olisit seurannut vuosia näitä ketjuja tietäisit.
- Anonyymi
Stalkata? En käsitä nyt, meneeköhän väärinkäsityksen piikkiin? Anonyymipalstalla täysin mahdollista erehtyä asiasta ja henkilöistä.
- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkata? En käsitä nyt, meneeköhän väärinkäsityksen piikkiin? Anonyymipalstalla täysin mahdollista erehtyä asiasta ja henkilöistä.
- MikeyNiin sinä teit. Kosketit tavalla, joka ei jättänyt mitään epäilyn varaan.
Aloitit jonkun lennon, minne se johtaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä teit. Kosketit tavalla, joka ei jättänyt mitään epäilyn varaan.
Aloitit jonkun lennon, minne se johtaakaan.Motiivi antaa suunnan
Ego antaa voiman
Sinullahan on voimaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitit jonkun lennon, minne se johtaakaan.Joku tunniste voisi selventää asiaa?
Lento jonnekin...? 🤔
- Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitit jonkun lennon, minne se johtaakaan."Angel Airlinesin kesälomalento" kyseessä?
Koneena kirkas Caravelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motiivi antaa suunnan
Ego antaa voiman
Sinullahan on voimaaVoisin väittää tunnistavani tämän kirjoittajan...
Ein Rollerscater mit brauen Augen?
- Anonyymi
Ihan hyvin taputeltu.
Minä kuitenkin tiedän totuuden.
Ihminen on inhimillinen.- Anonyymi
Totuus on kovin monipuolinen, riippuu katsonkulmasta. Näin se on, vaikka yhtä totuutta julistettaisiin oikeana.
Voidaanko jatkaa keskustelua siitä vaikka toisessa ketjussa? Esim. Caravelle- stalkkeri?🤔
-Mikey - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on kovin monipuolinen, riippuu katsonkulmasta. Näin se on, vaikka yhtä totuutta julistettaisiin oikeana.
Voidaanko jatkaa keskustelua siitä vaikka toisessa ketjussa? Esim. Caravelle- stalkkeri?🤔
-MikeyUusi ketju avattu em. otsikolla.
Tervetuloa keskustelemaan!
-Mikey
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770