Mitä toivot tulevalta vuodelta ?

Anonyymi

Minä toivon että saisin olla edes näissä voimissa ja koko jälkikasvulleni kaikkea hyvää.

15

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole vuodelta koskaan mitään toivonut.
      Olen tehnyt kaiken ihan itse.
      Elämä sitten tekee mitä haluaa.
      Vaikka en toivoisikaan.

      H.

      • Anonyymi

        Toivon saavani nähdä jälleen aurinkoisen kevään, puiden silmujen puhkeavan hentoon vehreyteensä, ja kukkasten peittävän lehdot ja tienoot.
        Vuosi vuodelta toivon yhä kiitollisempana, että saisin vielä olla mukana, keväisen luonnon heräämisessä sinitaivaan alla, kauneimpaan kukoistukseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon saavani nähdä jälleen aurinkoisen kevään, puiden silmujen puhkeavan hentoon vehreyteensä, ja kukkasten peittävän lehdot ja tienoot.
        Vuosi vuodelta toivon yhä kiitollisempana, että saisin vielä olla mukana, keväisen luonnon heräämisessä sinitaivaan alla, kauneimpaan kukoistukseensa.

        Ken lienetkää,
        rakkaudella toivon sinulle kaikkea tuota mitä luettelit
        ensi kevättä aurikoa , luontoa joka puhkeaa uuteen elämään,
        jumala olkoon kanssasi,


    • Anonyymi

      Olen lueskellut Ilkka Remeksen uusinta kirjaa. Jotensakin pelottavaa kun ihan noita merkkejä on viime vuosina näkynyt. Puolivälissä kirjaa olen.

      Ihan kohtuuvointi itsellä. Pienet sairausoireet hoituneet toistaiseksi hyvin.

      • Anonyymi

        En voinut edes aavistaa miten vuosi 2019 on rapauttanut kuntoani. Juhannuksen jälkeen luisumäki alkoi.
        Elokuun alussa tuli toinen takaisku. Tätä ukkova viedään kuin myrskyssä keppikerjäläistä.
        Mut onhan taival ollutkin jo pitkä. Lainaan virsikirjan erään virrensäkeistön osaa: Se että täältä erkanen, mä katson voitokseni.
        tuplaklenkka man


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut edes aavistaa miten vuosi 2019 on rapauttanut kuntoani. Juhannuksen jälkeen luisumäki alkoi.
        Elokuun alussa tuli toinen takaisku. Tätä ukkova viedään kuin myrskyssä keppikerjäläistä.
        Mut onhan taival ollutkin jo pitkä. Lainaan virsikirjan erään virrensäkeistön osaa: Se että täältä erkanen, mä katson voitokseni.
        tuplaklenkka man

        Voi kumpa voisin sinua auttaa,
        ottaisin sairautesi / taakkasi pois,
        rukoilen puolestasi,
        antakoon jumala sinulle voimia jaksaa tämä vaihe elämässä,
        me kaikki olemme samassa veneessä jo
        tavallaan,
        enkeleitä sinne ajatuksen siivin,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut edes aavistaa miten vuosi 2019 on rapauttanut kuntoani. Juhannuksen jälkeen luisumäki alkoi.
        Elokuun alussa tuli toinen takaisku. Tätä ukkova viedään kuin myrskyssä keppikerjäläistä.
        Mut onhan taival ollutkin jo pitkä. Lainaan virsikirjan erään virrensäkeistön osaa: Se että täältä erkanen, mä katson voitokseni.
        tuplaklenkka man

        Pistän minäkin kädet ristiin puolestasi. Hyvää yötä nyt!


    • Anonyymi

      alottajalle,

      minäki olen sairas,
      nyt päätin tulla hulluksi,
      kun kysyt mitä toivon,,,

      ku kuitenki kuolen ja vaointi huononee, haluun uuden sydän-ystävän,
      haluun rakastua viimesillä voimillani,
      naurakoon vaikka heinäseipäät,
      haluun ensivuonna rakastua,

      rakastuminen on hullu tunne ihan kauhee tunne, uuuuhhh kuinka sen kestäisi,,,

    • Anonyymi

      Hyvää yötä rakkaat palstalaiset
      ja sinulle kuoleva alottaja erikoisen paljon rakkaita ajatuksia ja enkeleitä
      olkoon luoja kanssamme,,,,,

    • Anonyymi

      alotukseen vastaus ,,,

      toivon
      rakkautta rakkautta rakkautta rakkautta

      ja PALJON ,,,, RAHAAAAAAA,,,,,,

    • Anonyymi

      Ostin äsken risteilyn Helsinkiin ensi kuussa, toivottavasti oon vielä silloin leikissä mukana :)

      • Anonyymi

        toivottavasi, mukavaa reissua,


    • Anonyymi

      Toivon että elämä jatkuu pääpiirteissään samaa rataa kuin ennenkin. Että kun lannistuu, harmistuu tai väsyy niin sitten kuitenkin siitä toipuu ja on taas jokseenkin energinen jatkamaan. Tiedän että tästä elämän laatu voi vain huonota, mutta vielä ei ole ratkaisevaa muutosta tapahtunut. Vielä pystyy tuntemaan ikävien tunteiden vastapainoksi iloa ja tyytyväisyyttä. Käteni ristin ja Kiitän.

    • Toivon työtä ja ahkeruutta työhaluisille.
      Toivon terveellistä ja riittävästi ruokaa nälkäisille.
      Toivon onnistumisia ja hyvää mieltä.
      Toivon ystävän jokaiselle yksinäiselle.
      Toivon kodin kodittomalle, turvan turvattomalle.
      Toivon terveitä hyviä päiviä sairaille.
      Toivon paljon terveitä ja kauniita vauvoja.
      Toivon lapsille leikkejä, iloa ja innostusta.
      Toivon liikettä ja liikuntaa jokaiselle.
      Toivon lämmintä ja kesää ja lupsakkaa talvea.
      Toivon leutoja tuulia ja mietoja myrskyjä.
      Toivon viisutta päättäjille.

      Mutta ennen kaikkea toivon,
      että vielä ensi joulunkin jälkeen saisimme kaikki toivoa
      jotain hyvää uudelle tulevalle vuodelle .

    • Anonyymi

      Ostin äsken risteilyn Helsinkiin ensi kuussa, toivottavasti oon vielä silloin leikissä mukana :)

      Hyvä
      Muista vaihtaa Helsigin valuuttaa ja sanakirja mukaan nykyisin saa päiväviisumeja
      Menikmä vahingos sekottama Pietariin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe