Mitä drinkkejä otatte baarissa? En oo koskaan hirveemmin sielä niitä juonut koska ne on kalliita mutta seuraavan kerran olisi kiva jokin ottaa, en vain tiedä mitä....
Joten parhaat drinkit baarissa?
Parhaat drinkit
Anonyymi
4
356
Vastaukset
- Anonyymi
GinTonic, KossuRussian ja Mojito.
- Anonyymi
Jaa, en ole varmaan 5-10 vuoteen kaynyt mytta alkuun yleensa otin mai thain. Sitten sillei fiilarin mukaan.
- Anonyymi
Kotikylän kapakassa ja lähikaupungin rokkibaarissa on kyllä mennyt juomavalikoima surkeaksi.
Kun viimeksi oli kapakointivaihe elämässä, oli pikkubaarissakin pitkä rivi pulloja.
Jallu-cola, rommi-cola ja gin tonic ovat sellaisia, mihin löytyy ainekset yleensä.- Anonyymi
Juuri piipahdin kylän baarissa parilla.
Otin shotin Captain Morgan- rommia, oluen, sekä Bacardi-Colan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169