Mies haluu toisen naisen ottaa mun kanssa siltä suihin. Tulisitsä? Keksitään yhdessä vaikka mitä muutakin kivaa.. Saaks sut ottaa myös takaa? Mulla on kans paljon leluja joilla voidaan etsiä nautintomme rajoja. Jos oot avoin ja spontaani, omat halusi ääneen kertova, tai hiljaisesti annetusta nauttiva nainen, niin tullaan varmasti aika hyvin juttuun. Ollaan luotettavia, olethan säkin.
18-34v nainen siis haussa. Pistä meiliosoitteesi, mikäli oot valmis vaikka vaan nopeeseen videopuheluun ennenku vaihdetaan kuvia tms enempää. Ihan et nähdään kenen kanssa oikeasti jutellaan ;) Sit voidaanki alkaa sopimaan, missä sä haluat tulla riisutuksi..
Tuu kolmanneksi? 34v latinomies ja 27v blondi hoikka nainen
Anonyymi
1
125
Vastaukset
Täällä...... Jos 33vlikka kiinnostaa... Uusimaa..
Vähän pyöreä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647