Yksin uudessa kaupungissa

Anonyymi

Olen nyt asunut 1,5v isossa kaupungissa, pieneltä paikkakunnalta muutettuani. En kadu valintaani päivääkään koska tunnen vapautta uudessa ympäristössä ja sen että täällä on enemmän mahdollisuuksia. Minulla oli pari kaveria kun muutin tänne mutta he ovat jääneet. Olen ollut parissa työpaikassa menestymättä niissä. Tällä hetkellä siis työtön. Pidän yhteyttä pariin ystävään puhelimen välityksellä, he asuvat eri kaupungeissa. Käyn kuntosalilla ja asun kissan kanssa.
Aika meinaa käydä pitkäksi ja tuntuu että se vaikuttaa terveydentilaani kun kaupassa käynnin lisäksi minulla on täällä vain terapeuttini ketä tapaan. Olen laittanut ilmoituksen kaverihakupalstalle, liittynyt fb ryhmään missä on yksinäisiä. Ne eivät tuota tulosta. Onko vinkkejä, miten voisin tavata uusia ihmisiä? En haluaisi ainakaan näin pian luovuttaa ja muuttaa pois, koska pidän kaupungista paljon ja samanlaiset ongelmat olisivat vastassa kuitenkin. Synnynkaupunkini oli täynnä ahdasmielisiä, kaksinaamaisia ihmisiä missä minulla ei ollut enää mitään. Olin työttömänä sielläkin, kun muutin tänne.
Hjlep!

13

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hups, siis hjelp* :D

    • Anonyymi

      Veikkaan aloittajaa yli 27-30v. naiseksi.
      Minusta saat hyvän ystävän itsellesi, pidän itsekin kissoista :)
      Missä kaupungissa asut?

      • Anonyymi

        Tampereella. Olen 25 vuotias. Kiitos, ajattelin että olisiko mitään hyviä kohtaamispaikkoja missä voisi tavata ja tutustua ihmisiin ihan livenä:)


      • Anonyymi

        Ja kissat on kyllä mahtavia! Ei sillä etteikö koirat ja muutkin lemmikit :) kissa sopii omaan elämäntyyliin hyvin.


    • Kirjoittele minulle. Voidaan tutustua ja tavata. Naispuoleinen ystävä hakusessa.
      Mun profiilissa lisää..

      • Anonyymi

        En etsi tätä kautta ystäviä, vaan ajattelin että onko jotain hyviä paikkoja missä tutustua uusiin ihmisiin face to face


      • Anonyymi

        Sehän on ihan täyttä p*puhetta. Odotan järkeviä vastauksia, kiitti sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on ihan täyttä p*puhetta. Odotan järkeviä vastauksia, kiitti sulle!

        Ihan näin sivusta todettava, että vaikutat kusipäältä.
        Toinen kohteliaasti tarjoutui tutustumaan, niin kehtaat vittuilla. Kuitenkin sanoit jo aloituksessa, että etsit seuraa facesta ja kaverihakupalstalta jne jne, niin miksi et sitten täältäkin kun samat ihmiset ovat kaikkialla. Sitten myöhemmin väitit ettet etsikkään seuraa netistä. Öööööh.

        Asenne ja käytös vaikuttaa olevan sellainen, että eipä ihme, jos ei kukaan halua sinua töihin tai ystäväkseen.
        Ihan ensiks katse peiliin ja piiitkä keskustelu oman itsesi kanssa. Sieltä se ongelma löytyypi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan näin sivusta todettava, että vaikutat kusipäältä.
        Toinen kohteliaasti tarjoutui tutustumaan, niin kehtaat vittuilla. Kuitenkin sanoit jo aloituksessa, että etsit seuraa facesta ja kaverihakupalstalta jne jne, niin miksi et sitten täältäkin kun samat ihmiset ovat kaikkialla. Sitten myöhemmin väitit ettet etsikkään seuraa netistä. Öööööh.

        Asenne ja käytös vaikuttaa olevan sellainen, että eipä ihme, jos ei kukaan halua sinua töihin tai ystäväkseen.
        Ihan ensiks katse peiliin ja piiitkä keskustelu oman itsesi kanssa. Sieltä se ongelma löytyypi.

        Henkilön ilmoitus oli sellainen, mikä ei vastannut sitä mitä itse etsin. Nyt aikuinen ihminen, kokeile purkaa vihaasi jonnekin muualle. Täällä se tuskin mitään auttaa. Nyt on aika erikoisia kommentteja tuntemattomalle ihmiselle. Edelleen odotan järkeviä vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilön ilmoitus oli sellainen, mikä ei vastannut sitä mitä itse etsin. Nyt aikuinen ihminen, kokeile purkaa vihaasi jonnekin muualle. Täällä se tuskin mitään auttaa. Nyt on aika erikoisia kommentteja tuntemattomalle ihmiselle. Edelleen odotan järkeviä vastauksia.

        Eihän kommentissasi ole alkuunkaan mitään järkeä, kun väität ettei minua oteta töihin tai ettei minun kanssani haluta olla ystäviä. Mistä näin päättelet? Minähän kerroin olleeni töissä ja että minulla on pari ystävää.
        Esitin kysymyksen, että missä olisi hyviä paikkoja tavata ihmisiä. Eiköhän kuka vain ymmärrä kysymykseni, joka haluaa olla avuksi eikä purkaa tuntemattomaan ihmiseen omaa pahaa oloaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kommentissasi ole alkuunkaan mitään järkeä, kun väität ettei minua oteta töihin tai ettei minun kanssani haluta olla ystäviä. Mistä näin päättelet? Minähän kerroin olleeni töissä ja että minulla on pari ystävää.
        Esitin kysymyksen, että missä olisi hyviä paikkoja tavata ihmisiä. Eiköhän kuka vain ymmärrä kysymykseni, joka haluaa olla avuksi eikä purkaa tuntemattomaan ihmiseen omaa pahaa oloaan.

        Jos sinulla on ystäviä, niin mikset keskittyisi heihin?
        Kuinka monta ystävää ihminen tarvitsee ja kuinka monelle on aikaa elämässä?

        -Minulla on aikaa vain yhdelle ystävälle kerrallaan.. Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi.
        --> Koska minulla on noinkin suuresti ihmisiä poissulkeva kriteeri tulevalle ystävälleni, niin itse keskityn etsimään ystävää lähinnä netistä. Missään muualla se ei olisi realismia.

        Mistä voi löytää ystäviä yleisesti ottaen?
        -Netistä treffipalstoilta
        -Keskustelupalstoilta
        -Facebook ryhmistä
        -Työpaikoilta.
        -Erilaisista harrastepiireistä: Esim. Ryhmäliikuntatunnit, käsityöpiirit jne jne jne
        - Tosin yleensä jotain harrastetaan aidosta intohimosta asiaa kohtaan, kun taas jonkin asian harrastaminen ikäänkuin ystävien toivossa tuntuisi itsestäni hiukan oudolta, mutta kukin tyylillään. Ihmisillä on oikeus olla epätoivoisia.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Jos sinulla on ystäviä, niin mikset keskittyisi heihin?
        Kuinka monta ystävää ihminen tarvitsee ja kuinka monelle on aikaa elämässä?

        -Minulla on aikaa vain yhdelle ystävälle kerrallaan.. Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi.
        --> Koska minulla on noinkin suuresti ihmisiä poissulkeva kriteeri tulevalle ystävälleni, niin itse keskityn etsimään ystävää lähinnä netistä. Missään muualla se ei olisi realismia.

        Mistä voi löytää ystäviä yleisesti ottaen?
        -Netistä treffipalstoilta
        -Keskustelupalstoilta
        -Facebook ryhmistä
        -Työpaikoilta.
        -Erilaisista harrastepiireistä: Esim. Ryhmäliikuntatunnit, käsityöpiirit jne jne jne
        - Tosin yleensä jotain harrastetaan aidosta intohimosta asiaa kohtaan, kun taas jonkin asian harrastaminen ikäänkuin ystävien toivossa tuntuisi itsestäni hiukan oudolta, mutta kukin tyylillään. Ihmisillä on oikeus olla epätoivoisia.

        Niinkuin jo aloituksessa mainitsin, ystäväni asuvat eri kaupungeissa.
        Epätoivosta voi olla sit varmaan montaa mieltä, kiitti vinkeistä!


    • Anonyymi

      Hyvvee päevvee vuan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe