Olet ihastunut/rakastunut?? Tämä juttu tuli kyllä puun takaa itselleni. En edes osaa sanoa mikä minut sai sinua katselamaan. Muutakuin kaunis ulkonäkö.
Mihin oikein minussa
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mieheltä vai naiselta tämä?
- Anonyymi
M mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M mieheltä
Mikä on syntymävuotesi?
- Anonyymi
En minäkään ala vastaileen, jos nainen olet.
- Anonyymi
Kaikkea sinussa rakastin..siitä vuosia kulunut.
- Anonyymi
Varmaan kuitenkin silmät, keikkuva peppu, tummatkutrit, hymy, isot tissit, katse millä katsoo
Eli ulkonäkö ja siihen kun rakastua perustuu voimmekin lieventää ilmausta ihastumiseen
- Anonyymi
Mistäs sä niin oot päätelly että hän olisi sinuun ihastunut?
- Anonyymi
En tiennytkään että katselet minua 😁. Yllättihän tämä minutkin, en tiedä miten se yhtäkkiä tällaiseksi muuttui? En missään nimessä ole rakastunut, mutta varmasti ihastunut. Olet ajatuksissani! En voi vastustaa sitä että joskus kosketan sinua ja olen iloinen että kosketit takaisin. Luulen että tämä on kyllä molemminpuolista. Uppoan silmiisi mielellään, nautin siitä latauksesta, joka välillämme on kun oleilemme samassa seurueessa. Tunnen ja aistin sinut noissa tilanteissa koko ajan, luulen että sinäkin minut, eikä kukaan muu huomaa. Se on kihelmöivää. En vain pääse yli tästä ihanasta tunteesta!
- Anonyymi
Kuka olet? 🧐
- Anonyymi
Samat tunnelmat yhdestä ihanasta miehestä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet? 🧐
Kyllä sinä sen arvaat 😊. Kerro sinä puolestasi jotain fiiliksiä, tai välillämme tapahtunutta tai sanottua.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Nimesi ensimmäinen kirjain? Jos täsmää, niin kerron itsekin jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Nimesi ensimmäinen kirjain? Jos täsmää, niin kerron itsekin jotain.
Olen Satu hik!
Otetaas viinii! Hik!
Nyt naidaan kun usb johto on pillussani jo valmiina. S
- Anonyymi
Vaikutit ihanan rennolta ja iloiselta M-mies 😍
- Anonyymi
Upean ulkonäkösi lisäksi älyysi, huumorintajuusi, hävyttömiin ja perversseihin puheisiisi. Sehän tässä kamalinta onkin!
Varmasti myös hormonaalista vastakohtien vetovoimaa välillämme 😘
t S- Anonyymi
Nyt sain virtuaaliset orgut !
Haluun lisää joten nyt työnnän usb johdon syvemmälle ja hinkkaan sitä edes takas ja sitten kytken sähköpistokkeeseen!
Aaaaaaaaah
t: S
Ps: uh. Miten ihana tää 20 vuotinen suhteemme on kun saan seksuaalisen täyttymyksen jokainen päivä
Hik - Anonyymi
Oho ai mulla o salarakas.kerro tarkemmin jooko?..T.M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho ai mulla o salarakas.kerro tarkemmin jooko?..T.M
Hihh, höpö höpö! Ei salarakas! Hih, tää kutittaa pimpsaa kuvasti tää usb johto,
Hinkkaan tätä nyt täsä hetken et pääsen tunnelmiin meidän virtuaali seksistä. Työnnätkö pippelis usb reikään kun siinä virrat?
Rakkautemme kaipaa täyttymystä! S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sain virtuaaliset orgut !
Haluun lisää joten nyt työnnän usb johdon syvemmälle ja hinkkaan sitä edes takas ja sitten kytken sähköpistokkeeseen!
Aaaaaaaaah
t: S
Ps: uh. Miten ihana tää 20 vuotinen suhteemme on kun saan seksuaalisen täyttymyksen jokainen päivä
HikMahtavaa, juuri tällaista taitaa S:n elämä olla. Toivottavasti tämä ei mene poistoon...
- Anonyymi
Kiehdot minua. Jotain tässä on. Miehelle.
- Anonyymi
En arvosta ihmistä, joka käyttää asemaansa väärin enkä sellaista joka tietää tämmöisestä, muttei kerro sitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770