Mihin oikein minussa

Anonyymi

Olet ihastunut/rakastunut?? Tämä juttu tuli kyllä puun takaa itselleni. En edes osaa sanoa mikä minut sai sinua katselamaan. Muutakuin kaunis ulkonäkö.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieheltä vai naiselta tämä?

• Anonyymi

M mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M mieheltä

Mikä on syntymävuotesi?

• Anonyymi

En minäkään ala vastaileen, jos nainen olet.

• Anonyymi

Kaikkea sinussa rakastin..siitä vuosia kulunut.

• Anonyymi

Varmaan kuitenkin silmät, keikkuva peppu, tummatkutrit, hymy, isot tissit, katse millä katsoo

Eli ulkonäkö ja siihen kun rakastua perustuu voimmekin lieventää ilmausta ihastumiseen

• Anonyymi

Mistäs sä niin oot päätelly että hän olisi sinuun ihastunut?

• Anonyymi

En tiennytkään että katselet minua 😁. Yllättihän tämä minutkin, en tiedä miten se yhtäkkiä tällaiseksi muuttui? En missään nimessä ole rakastunut, mutta varmasti ihastunut. Olet ajatuksissani! En voi vastustaa sitä että joskus kosketan sinua ja olen iloinen että kosketit takaisin. Luulen että tämä on kyllä molemminpuolista. Uppoan silmiisi mielellään, nautin siitä latauksesta, joka välillämme on kun oleilemme samassa seurueessa. Tunnen ja aistin sinut noissa tilanteissa koko ajan, luulen että sinäkin minut, eikä kukaan muu huomaa. Se on kihelmöivää. En vain pääse yli tästä ihanasta tunteesta!

• Anonyymi

Kuka olet? 🧐

• Anonyymi

Samat tunnelmat yhdestä ihanasta miehestä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olet? 🧐

Kyllä sinä sen arvaat 😊. Kerro sinä puolestasi jotain fiiliksiä, tai välillämme tapahtunutta tai sanottua.

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies? Nimesi ensimmäinen kirjain? Jos täsmää, niin kerron itsekin jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies? Nimesi ensimmäinen kirjain? Jos täsmää, niin kerron itsekin jotain.

Olen Satu hik!

Otetaas viinii! Hik!

Nyt naidaan kun usb johto on pillussani jo valmiina. S

• Anonyymi

Vaikutit ihanan rennolta ja iloiselta M-mies 😍

• Anonyymi

Upean ulkonäkösi lisäksi älyysi, huumorintajuusi, hävyttömiin ja perversseihin puheisiisi. Sehän tässä kamalinta onkin!

Varmasti myös hormonaalista vastakohtien vetovoimaa välillämme 😘

t S

• Anonyymi

Nyt sain virtuaaliset orgut !

Haluun lisää joten nyt työnnän usb johdon syvemmälle ja hinkkaan sitä edes takas ja sitten kytken sähköpistokkeeseen!

Aaaaaaaaah

t: S

Ps: uh. Miten ihana tää 20 vuotinen suhteemme on kun saan seksuaalisen täyttymyksen jokainen päivä

Hik

• Anonyymi

Oho ai mulla o salarakas.kerro tarkemmin jooko?..T.M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho ai mulla o salarakas.kerro tarkemmin jooko?..T.M

Hihh, höpö höpö! Ei salarakas! Hih, tää kutittaa pimpsaa kuvasti tää usb johto,

Hinkkaan tätä nyt täsä hetken et pääsen tunnelmiin meidän virtuaali seksistä. Työnnätkö pippelis usb reikään kun siinä virrat?

Rakkautemme kaipaa täyttymystä! S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sain virtuaaliset orgut !

Haluun lisää joten nyt työnnän usb johdon syvemmälle ja hinkkaan sitä edes takas ja sitten kytken sähköpistokkeeseen!

Aaaaaaaaah

t: S

Ps: uh. Miten ihana tää 20 vuotinen suhteemme on kun saan seksuaalisen täyttymyksen jokainen päivä

Hik

Mahtavaa, juuri tällaista taitaa S:n elämä olla. Toivottavasti tämä ei mene poistoon...

• Anonyymi

Kiehdot minua. Jotain tässä on. Miehelle.

• Anonyymi

En arvosta ihmistä, joka käyttää asemaansa väärin enkä sellaista joka tietää tämmöisestä, muttei kerro sitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe