Sanna Marin osti Etu Töölöstä kaksion 530.000 eurolla. Tosin pääministerin palkka nousi Antin aikana 2470€, mutta kuitenkin.
Sitähän ne maksavat, mutta...
Pääministeri tiesi, että hänen harjoittamansa ideologisen talouspolitiikan seurauksena Suomen kapitalistinen talous romahtaa ja isotkin firmat kaatuvat valtion syliin, mikä tietysti tietää yhteiskunnallistamisen nopeutumista ja ulkolaisten keinottejoiden pääoman siirtymistä pois Suomesta.
Tällöin myös asuntojen hinnat romahtavat. Hän ei silti malttanut odottaa yhtä vaivaista vuotta, jolloin olisi saanut asunnon Kalliosta kohtuu hintaan.
Meni luotto
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan se myytyä pois ja jos se on sijoitusasunto joutuu maksamaan arvonnoususta veron. Tappion taas saa vähennettyä verotuksessa.
- Anonyymi
"Tappion taas saa vähennettyä verotuksessa."
Sitä tappiota ei kuitenkaan voi millään lailla vähentää Marinin pääministerinpalkasta eikä siitä maksettavista veroista. Sijoitustoiminnan tappioita voi vähentää vain sijoitustoiminnan voitoista.
Jos Marinilla on iso osakesalkku muualla, ja se tuottaa voittoa, ja Töölän kämppä taas myydään tappiolla, niin näitä voittoja ja tappioita saa sitten summata ja vähentää keskenänsä.
- Anonyymi
Demarit haalineet itselleen paljon Hitas-asuntoja ja osa asuu kaupungin asunnoissa halvalla. Sellaisia ne köyhän duunarin kaverit ovat.
- Anonyymi
Tottahan toki jokainen vain yhden taaperon, 3,5 vuoden pätkätyöläis- perheenäiti, tuollaisen reilun puolen millin kakkosasunnon työnsä takia pääkaupungista ostaa :D
- Anonyymi
Ainakaan ei asu vaimon perintörahoilla ostetun Kruunuhaan ökykämpän nurkissa, kuten eräskin kirkkoslaavitohtori ja puoluejohtaja.
- Anonyymi
Ei noi oppositiouutiset ja niiden henkilöhahmot oikeasti ketään kiinnosta.
Sen sijaan maan pääministerinä oleva 34-vuotias kivikasvoinen Sanna Marin on kiinnostava hahmo, salakähmäisine puolen miljoonan euron asuntokeinotteluinensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noi oppositiouutiset ja niiden henkilöhahmot oikeasti ketään kiinnosta.
Sen sijaan maan pääministerinä oleva 34-vuotias kivikasvoinen Sanna Marin on kiinnostava hahmo, salakähmäisine puolen miljoonan euron asuntokeinotteluinensa.Mikä suhteellisen tavallisen määräisessä asuntolainassa on salakähmäistä? Kansanedustajan ja pääministerin tuloilla pikku juttu.
Persujen Tom Packalénin useista omistusasunnoista Helsingin alueella et varmaankaan halua keskustella?
- Anonyymi
Taitaa saldo riittää näillä kansan kuppaajilla.
Sepä se solisaliratti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011