5 viikkoon alkaa oleen aika ikävä.
En ole nähnyt sua.
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit silloin 5 viikkoa sitten?
- Anonyymi
Missäs sä näit? Sivusta:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli nälkä
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli nälkä
sivustaSyö rauhassa, meen sitten suihkuun :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhoissani näin... oikeasti puoli vuotta sitten.
- Anonyymi
Minä en ole nähnyt kaivattuani yli viiteen kuukauteen joten siihen verrattuna tuo viisi viikkoa on aika lyhyt aika... ihan näin sivusta vaan kommentti.
- Anonyymi
Toivottavasti ei nähdä jatkossakaan.
- Anonyymi
Mähän siis olen sokea jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän siis olen sokea jo.
Hienosti sujuu kirjoittaminen suomi 24 palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti sujuu kirjoittaminen suomi 24 palstalle.
Onhan näitä apuohjelmia. Tervetuloa tutustumaan tietotekniikan ihmeisiin.
- Anonyymi
Niinpä joo. Tuon verran siitä taitaa olla.
- Anonyymi
Sama ongelma. Toivottavasti nähdään taas pian ja paljon useammin. :)
- Anonyymi
Me nähtiin 20.12, ja kumpikin säikähti ;D
- Anonyymi
Olet tosi yesss..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosi yesss..
samoin, liiankin.. :);)
- Anonyymi
Mä en haluu nähdä sua koska mulla on jo toinen ja parempi.
- Anonyymi
mene sitten pois sotkemasta tätä ketjua - sivusta
- Anonyymi
Hyvä juttu bravoo;)
- Anonyymi
Niin on!!! Tänään juuri mietin, että mitäköhän keksisi, että törmättäisiin! Halkean ikävästä! Viisi viikkoa on jo tuskallista ja pyörit mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Tais olla keskiviikko kun ollaan Viim.nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla keskiviikko kun ollaan Viim.nähty.
No nyt en kyllä ihan varmaksi osaa päivää sanoa. Missä nähtiin, muistatko paikan?
- Anonyymi
Vakavoidun hetkeksi tähän. Kohta tulee 5 viikkoa, kun näin erästä. Lämpimänoloista. Ihastuin. En tiedä miten kauan ihastuminen kestää, mutta toivottavasti ei vuosia näkemättä - kuukausiako?? kai tämä joskus helpottaa?
- Anonyymi
Mitä tapahtui sellaista, joka sai sinut ihastumaan häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui sellaista, joka sai sinut ihastumaan häneen?
En sitä osaa sanoiksi pukea. En oikein tajua itsekään mitä tapahtui. Hän tuntui hyvin lämpimältä siinä. Jonkinlainen "humahdus" meni lävitseni, tajusin sen vasta jälkikäteen, kun hän jo oli mennyt. Kaikki tuli itselleni ihan puun takaa. Oon itsekin miettinyt, että mitä tapahtui ja miksi... Mutta mielessä on ollut siitä lähtien aika tauotta. Ehkä seurasin häntä hetken liian pitkään silmilläni ja silloin tapahtui jotain.. en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitä osaa sanoiksi pukea. En oikein tajua itsekään mitä tapahtui. Hän tuntui hyvin lämpimältä siinä. Jonkinlainen "humahdus" meni lävitseni, tajusin sen vasta jälkikäteen, kun hän jo oli mennyt. Kaikki tuli itselleni ihan puun takaa. Oon itsekin miettinyt, että mitä tapahtui ja miksi... Mutta mielessä on ollut siitä lähtien aika tauotta. Ehkä seurasin häntä hetken liian pitkään silmilläni ja silloin tapahtui jotain.. en tiedä.
Katsoitteko vain, vai kosketitteko? Joskushan kosketuksin voi jakaa energioita. Vaikka katsekin kyllä voi olla aika kokonaisvaltainen kokemus!
- Anonyymi
Mä en tiiä kuinka kauan sitten olen hänet nähnyt. Liian monia viikkoja jo, kun en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424