Adventismin kirous, vai alkoholismin

Anonyymi

Olen juonut nyt lähes kolme vuotta kaljaa lähes joka päivä. Yrittänyt olla ilman mutta adventtikirkon Jumala ei auta! Pitäisikö vaihtaa Jumalaa?

30

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mitään erillistä adventtikirkon Jumalaa. Kaljottelusta saattaa syntyä oma epäjumala. Voisit mennä rohkeasti paikkakuntasi AA-kerhoon. Siellä saat nimettömästi jutella vertaistesi kanssa.

• Anonyymi

Jumala vaihtoon vaan! Kokeile koko USA-sarja. Seuraavaksi mormonit, sitten Jehovat ja lopuksi vaikka Skientologit. Jos ei näiden uskontojen jumalat kykene lopettamaan juomistasi niin taatusti vievät rahasi, niin loppuu se juominen niinkin.

• Anonyymi

Teveysprojekti karpalo netistä voi lukea.
      Monet saaneet apua.

• Anonyymi

Kuulehan nyt. Turhaan syytät Jumalaa siitä mitä sinä ITSE teet. SINUN pitää se päätös tehdä olla juomatta.

Eikä ole mitään adventtikirkon Jumalaa, jonka voisi johonkin toiseen vaihtaa. On vain yksi elävä, oikea Jumala, jota adventistit palvelevat. Ei ole ketään toista. Jumala itse sanoo niin (lue Jesajasta).

• Anonyymi

Kiitos rohkaisevista sanoistasi...

• Anonyymi

Kyllä maailmassa kusipäitä riittää, jotka luulevat tietävänsä oikean jumalan ja sen tahdon. Yksi asia heitä yhdistää: he kaikki kuolevat ja jumalaksi luulemansa pettävät heidät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maailmassa kusipäitä riittää, jotka luulevat tietävänsä oikean jumalan ja sen tahdon. Yksi asia heitä yhdistää: he kaikki kuolevat ja jumalaksi luulemansa pettävät heidät.

Voithan sinä itsellesi noin valehdella, jos haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä itsellesi noin valehdella, jos haluat.

Näin kirjoittaa henkilö, joka pitää muinaisten paimentolaisten kansansatuja totena. Se vaatiikin suurinta valehtelua ja itsepetoksessa elämistä joten ainoa valehtelija olet sinä. Taikauskoinen pösilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kirjoittaa henkilö, joka pitää muinaisten paimentolaisten kansansatuja totena. Se vaatiikin suurinta valehtelua ja itsepetoksessa elämistä joten ainoa valehtelija olet sinä. Taikauskoinen pösilö.

Valehtele itsellesi ihan niin paljon kuin haluat. Ei hetkauta minua.

• Anonyymi

Syytinkö minä Jumalaa? Juurihan sanoin, etten itse pysty lopettamaan. Eikä adventistien Jumalakaan minua siinä auta. Kaikki nämä asiat ovat faktoja.

Minähän olen tehnyt sen päätöksen, etten juo. Juomisen lopettaminen on helppoa. Olen lopettanut juomisen kymmeniä kertoja. Mutta ilman alkoholia oleminen...se se vasta on vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtele itsellesi ihan niin paljon kuin haluat. Ei hetkauta minua.

Sinähän tässä valehtelija olet. Pidät satuja totena. Olet lapsellinen valehtelija. Säälittävä taikauskoinen reppana, joka pitää jumalia totena, vaikka ne kuuluvat samaan sarjaan tonttujen ja maahisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuitko itsestäsi taas. Sinulla ei ole uskoa itse Jumalaan, vaan olet luonut itse oman epäjumalan, jota katselet.
        Eli tieto Jumalasta vaatii Sanan. Eli usko siihen, että rakkaus voittaa maailman, on Luojan Sana. Toteutus siihen on se tahtomme, haluammeko me uskoa, mitä sen kuuleminen saa aikaiseksi vai ei. Jos uskomme, niin se Sana antaa voiman meissä muutokseen, joka ojentautuu sen Sanan mukaan, eli rakkauden lain elämänmuotoiseen tapahtumaan.
        Eli muutos.
        Sana, se kertoo totuuden, miten pitäisi elää- koska tämä maailma on alkujaan luotu hyväksi.
        Me olemme se tekojen ongelman lähde. Jos ei usko Sanaa- niin tulee oma jumaluus, ja sen teot ja maailman pahuus meistä kumpuen. Ja siksi tämä maailma on paha. siis ME.
        Me olemme se, joka saastuttaa tätä maata. Ja kun ME saastutamme, täällä on paha olla ja siksi ME etsimme korviketta, jolla sammuttaisimme oman jumaluutemme elämää, eli etsimme huumeet ja nautinnot, suomeksi korvikkeet elämään.
        Eli ME olemme sen onnemme huono seppä. Onnettomuudessa luotamme vain omaan sanaan, ja tai kaverin samanhenkiseen sanaan, ja sehän ei kanna, muutakuin sotimaan.
        Ja siihempä kuluukin se meitin fyrkat. Ostetaan hävittäjät.
        Siis ME. Me olemme se ongelma, kun emme kuuntele Sanaa ja tee niin.
        Jumala ja Sana on olemassa. Sieltä löytyy ongelmiin ratkaisu, mutta se onkin rakkaudesta ponnistava elämänmuoto ja siinä se ideaalinen hyvä tuleekin.

Mutta pahakin on olemassa, se on näyteikkuna, ovi, näkyvyys meidän jumaluuteeen ja hulluuteemme, sen perijuuri syviin pimeyksiin sisälle, ja kärsimyksiin.
        Se on sitä meidän aluetta. Me emme osaa luoda hyvää. Emme ole Jumala, vaan pikkupirujatkeen jumalia. Se me osataan ja siinä räkyttää kuin kapinen koira ympäriinsä ja päihtyäkin tarpeen mukaan. Sitä se on. Meinaan tuo totuus, sen raadollisuudessaan.

Siinä sitten voi kysyä, että missä se mainitsemasi "kusipää onkaan"! Vastaus on nähtävillä, kun kurkistaa sieltä ovelta, pahanpuolelle ja sitten hyvänpuolelle ja tekee päätöksen.

Näin yksinkertainen tämä elämä on.

• Anonyymi

Eli aloituksen tekijä on paholaisen vallassa ja syyttää siitä Jumalaa. Just. Hohhoijaa.

• Anonyymi

Paholainenko on syypää yksilön omiin valintoihin. Syytämmekö paholaista siitäkin, että Jeesus joi viiniä ja Mooseksen aikana moni joi Jumalan kehottamana väkijuomaa temppelissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paholainenko on syypää yksilön omiin valintoihin. Syytämmekö paholaista siitäkin, että Jeesus joi viiniä ja Mooseksen aikana moni joi Jumalan kehottamana väkijuomaa temppelissä?

Lukisit Raamattusi paremmin.

• Anonyymi

Sinä olet satujen vallassa. Pölvästi olet ja sellaisena pysyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet satujen vallassa. Pölvästi olet ja sellaisena pysyt.

Saathan sinä itsellesi noin valehdella, jos haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukisit Raamattusi paremmin.

Ehkäpä sinun pitäisi lukea se Raamattusi paremmin. Onhan yleistä tietoa, että Jeesus puuhasteli viinin parissa.

5. Mooseksen kirja 14:26
        "Osta rahalla kaikkea, mitä haluat, nautoja tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee. Syö sitten siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä sinun pitäisi lukea se Raamattusi paremmin. Onhan yleistä tietoa, että Jeesus puuhasteli viinin parissa.

"Osta rahalla kaikkea, mitä haluat, nautoja tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee. Syö sitten siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi. "

Ja sinä luet kyseisen Raamatun tekstin väärin. Sitä paitsi oikea käännös on tod.näk. "olut" eikä "väkijuoma".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päihdyttävissä palmu-ja ohraviineissä käytettiin nimeä shekar, Se mainitaan Raamatussa 23 kertaa. Uudessa käännöksessä se on usein käännetty olueksi. Vanhemmissa käännöksissä enimmäkseen sanaparilla väkevä juoma. Meidän väkeviin juomiimme verrattuna shekar, ei kuitenkaan ollut mikään väkevä juoma, sillä siinä voi olla alkoholia korkeintaan 14-16 tilavuusprosenttia. Tislaustaitoa ei vielä silloin ollut opittu. Se opittiin vasta 9. vuosisadalla.

Historiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mihin sitä väkijuomaa käyttää, se onkin viisautta se.
        Toiset käyttää hulluna humaltuakseen.
        Toinen, joka ei voi kipuihinsa ottaa sellaisia lääkkeitä, jotka apteekki ja lääkäri toteaa, että se vaurioittaa sinun keskivaikeaa munuaisia, sekä nukkuakin pitäisi.
        Silloin väkjuoma illalla, että kipu väistyy unen tieltä vie lääkkeenä uneen ja voi jotenkin aamulla herätä, ettei lihakset ole rampissa. Eli se on lääke, sitäkautta nautinto, että kipu on vähempänä. Viina on viistasten juoma, on kansankielen sanonta.
        Se tiedettiin kun ennen ei sitä apteekkia ollut läsnä ja ruumis oli vaivaantunut.
        Tänään lihallisuus huutaa vain päihtymyshuumaa. Eli harhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mihin sitä väkijuomaa käyttää, se onkin viisautta se.
        Toiset käyttää hulluna humaltuakseen.
        Toinen, joka ei voi kipuihinsa ottaa sellaisia lääkkeitä, jotka apteekki ja lääkäri toteaa, että se vaurioittaa sinun keskivaikeaa munuaisia, sekä nukkuakin pitäisi.
        Silloin väkjuoma illalla, että kipu väistyy unen tieltä vie lääkkeenä uneen ja voi jotenkin aamulla herätä, ettei lihakset ole rampissa. Eli se on lääke, sitäkautta nautinto, että kipu on vähempänä. Viina on viistasten juoma, on kansankielen sanonta.
        Se tiedettiin kun ennen ei sitä apteekkia ollut läsnä ja ruumis oli vaivaantunut.
        Tänään lihallisuus huutaa vain päihtymyshuumaa. Eli harhaa.

Sanopa muuta. Minäkin juon iltakännit masennuslääkkeeksi. Toimii minulla.

• Anonyymi

Alkoholi ei liity millään tavalla Kumalaan eikä Jumalan tahtoon. Se on ollut Raamatussa kulttuuriasia ja se on sitä edelleennin. Jotkut seurakunnat ovat tehneet siitä oman perinnäissääntönsä.

• Anonyymi

Alkoholi ilahduttaa sydämen, mutta uskonlahkot tekevät ihmisestä pölvästin.
      Sananlaskut 27:28.

• Anonyymi

Valheesi ei meitä hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valheesi ei meitä hetkauta.

Ketä teitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä teitä?

Meitä paskalahkon=adventtikirkon orjia ei kiinnosta totuus, koska elämme valheessa. Me muutamme totuuden valheeksi ja valheen totuudeksi.

• Anonyymi

Minä lopetin alkoholinkäytön kokonaan toukokuussa 2019. En ota drinkkiä edes ruokaravintolassa, mutta polttelen joka perjantai pilveä vesipiipustani. Suosittelen tätä tapaa kaikille aikuisille.

Psykedeelisiä sieniä käytän harvakseltaan maltillisin annoksin. Tätäkin suosittelen.

T: Iloinen nauraja

• Anonyymi

Ethän sinä muuhun pysty, mitä suusi tunnustaa. Imase kummallakin päällä vuoronperään, niin maku säilyy oikeana. Se on sinun nautintasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä muuhun pysty, mitä suusi tunnustaa. Imase kummallakin päällä vuoronperään, niin maku säilyy oikeana. Se on sinun nautintasi.

Olet seinähullu!

T:Iloinen nauraja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5638
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      494
      2584
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1575
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1409
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1129
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      984
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      907
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      892
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      883
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe