..siellä tavataan
Missä tavataan..
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ai missä? ;)
- Anonyymi
Huomenna?
- Anonyymi
Joo huomenna voidaa tavata. Mut missä tavattais huomena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo huomenna voidaa tavata. Mut missä tavattais huomena?
Siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä.
Siellä on hyvä paikka.
- Anonyymi
mä en jaksa. Tuut tänne ja soitat summeria. Kun seisot oven takana, mä hoidan puhumisen siitä lähtien. Sun ei tarvii kuin raahaat itsesi siihen. Jos noin ei tapahtu, sitten sanot, että sori väärä ovi, olin menossa naapuriin. Mähän en tiedä sun osoitetta. Hyvä plääni, eikö ?
- Anonyymi
Ei sillä Anu oo summerii vaik sulla onkin.
Mut haittaaks et meen sen luokse enkä painele summereitas siellä mihin luulit tän olevan-eli sulle - Anonyymi
No mää menin kerran yhelle ovelle mutten muistanu et mikä se ovista oli nii sit pimpotin ovikelloa ha sellane tosi pervo venäläismies oli siellä.. ja menin sit sinne sisälle vähä hämmentyneenä..
Onks sul millasia naapureita.. tuli vaa mielee.. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä Anu oo summerii vaik sulla onkin.
Mut haittaaks et meen sen luokse enkä painele summereitas siellä mihin luulit tän olevan-eli sulleMä en ymmärrä sun viestistä sanaakaan ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mää menin kerran yhelle ovelle mutten muistanu et mikä se ovista oli nii sit pimpotin ovikelloa ha sellane tosi pervo venäläismies oli siellä.. ja menin sit sinne sisälle vähä hämmentyneenä..
Onks sul millasia naapureita.. tuli vaa mielee.. :DEi oo mitään pervoja venäläismiehiä. Lupaan:) Toisella puolella on oikein mukava pariskunta (luultavasti jo eläkkeellä) ja toisella vanhempi eläkeläisrouva. Oikein kilttejä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sul millasia naapureita.. tuli vaa mielee.. :Dps. näkisitpä miten mä hymyilen/nauran sun viestille:) Harmi kun sitä ei voi täällä nähdä.
- Anonyymi
Ai teillä toimii se summeri! Meillä ei toimi kuin oven avausnappi ja luuri mutta summeri ei toimi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai teillä toimii se summeri! Meillä ei toimi kuin oven avausnappi ja luuri mutta summeri ei toimi...
En mä tiedä mikä siinä toimii ja mikä ei:) se soi ja mä painan auki. Luuria nostelen, mutten mä siihen mitään puhu, mä vaan avaan oven, kun se soi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tiedä mikä siinä toimii ja mikä ei:) se soi ja mä painan auki. Luuria nostelen, mutten mä siihen mitään puhu, mä vaan avaan oven, kun se soi :D
Joo meillä on talossa ovipuhelinjärjestelmä ja yläkerroksista availlaan alaovea napin painalluksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo meillä on talossa ovipuhelinjärjestelmä ja yläkerroksista availlaan alaovea napin painalluksella.
No ehkä tämäkin on ovipuhelinjärjestelmä eikä summeri:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sul millasia naapureita.. tuli vaa mielee.. :DVieläkö oot eksynyt väärille oville? :)
- Anonyymi
Luulin tajunneeni mut enpä mä nähny sitte siellä ketää.
- Anonyymi
Tavataan Joella
Hey Joe - Anonyymi
Lupaan et en lyö joella.
- Anonyymi
Jos siis tarjoot mulle Sorbuksen niin en mä sitten sua lyö.
- Anonyymi
Ta-va-taan, mis-sä ta-va-taan. Kou-lus-sa ta-va-taan, vai jo-ko ne o-saa lu-ke-a en-nen kou-luun tu-lo-a?
- Anonyymi
Juuri niin, siellä tapaamme klo 7.30
Sinä menossa töihin, minä saattamassa..
A-sillalla.
😘
🚴♀️🚴♂️- Anonyymi
Onnistuiko tapaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753