Missä tavataan..

Anonyymi

..siellä tavataan

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ai missä? ;)

• Anonyymi

Huomenna?

• Anonyymi

Joo huomenna voidaa tavata. Mut missä tavattais huomena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo huomenna voidaa tavata. Mut missä tavattais huomena?

Siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä.

Siellä on hyvä paikka.

• Anonyymi

mä en jaksa. Tuut tänne ja soitat summeria. Kun seisot oven takana, mä hoidan puhumisen siitä lähtien. Sun ei tarvii kuin raahaat itsesi siihen. Jos noin ei tapahtu, sitten sanot, että sori väärä ovi, olin menossa naapuriin. Mähän en tiedä sun osoitetta. Hyvä plääni, eikö ?

• Anonyymi

Ei sillä Anu oo summerii vaik sulla onkin.

Mut haittaaks et meen sen luokse enkä painele summereitas siellä mihin luulit tän olevan-eli sulle

• Anonyymi

No mää menin kerran yhelle ovelle mutten muistanu et mikä se ovista oli nii sit pimpotin ovikelloa ha sellane tosi pervo venäläismies oli siellä.. ja menin sit sinne sisälle vähä hämmentyneenä..

Onks sul millasia naapureita.. tuli vaa mielee.. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä Anu oo summerii vaik sulla onkin.

Mut haittaaks et meen sen luokse enkä painele summereitas siellä mihin luulit tän olevan-eli sulle

Mä en ymmärrä sun viestistä sanaakaan ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mää menin kerran yhelle ovelle mutten muistanu et mikä se ovista oli nii sit pimpotin ovikelloa ha sellane tosi pervo venäläismies oli siellä.. ja menin sit sinne sisälle vähä hämmentyneenä..

Ei oo mitään pervoja venäläismiehiä. Lupaan:) Toisella puolella on oikein mukava pariskunta (luultavasti jo eläkkeellä) ja toisella vanhempi eläkeläisrouva. Oikein kilttejä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps. näkisitpä miten mä hymyilen/nauran sun viestille:) Harmi kun sitä ei voi täällä nähdä.

• Anonyymi

Ai teillä toimii se summeri! Meillä ei toimi kuin oven avausnappi ja luuri mutta summeri ei toimi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai teillä toimii se summeri! Meillä ei toimi kuin oven avausnappi ja luuri mutta summeri ei toimi...

En mä tiedä mikä siinä toimii ja mikä ei:) se soi ja mä painan auki. Luuria nostelen, mutten mä siihen mitään puhu, mä vaan avaan oven, kun se soi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä mikä siinä toimii ja mikä ei:) se soi ja mä painan auki. Luuria nostelen, mutten mä siihen mitään puhu, mä vaan avaan oven, kun se soi :D

Joo meillä on talossa ovipuhelinjärjestelmä ja yläkerroksista availlaan alaovea napin painalluksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo meillä on talossa ovipuhelinjärjestelmä ja yläkerroksista availlaan alaovea napin painalluksella.

No ehkä tämäkin on ovipuhelinjärjestelmä eikä summeri:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö oot eksynyt väärille oville? :)

• Anonyymi

Luulin tajunneeni mut enpä mä nähny sitte siellä ketää.

• Anonyymi

Tavataan Joella
      Hey Joe

• Anonyymi

Lupaan et en lyö joella.

• Anonyymi

Jos siis tarjoot mulle Sorbuksen niin en mä sitten sua lyö.

• Anonyymi

Ta-va-taan, mis-sä ta-va-taan. Kou-lus-sa ta-va-taan, vai jo-ko ne o-saa lu-ke-a en-nen kou-luun tu-lo-a?

• Anonyymi

Juuri niin, siellä tapaamme klo 7.30
      Sinä menossa töihin, minä saattamassa..
      A-sillalla.
      😘
      🚴‍♀️🚴‍♂️

• Anonyymi

Onnistuiko tapaus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe