En tunne enää juuri mitään muuta kuin kaipuuta luontoa kohtaan. Metsää ja sammaleen tuoksua. Karkeiden kivilohkareiden maanläheisyyttä ja tukevia kallioita jalkojeni alla.
Sitä odottavaa tunnetta, joka herää katsoessasi hiljaisella merenrannalla kauas taivaanrannan ja meren yhtymäkohtaa ikäänkuin hetkenä minä hyvänsä ilmestyisi ensin piste joka kasvaessaan osoittautuisi joksikin sellaiseksi jota olet odottanut koko ikäsi muttet isaa nimetä tuon kaipuusi kohdetta.
Tuulen voima tarttuu sinuun mutta seisot hievahtamatta odottaen sitä joka kauan sitten lähti pois sinusta.
Sitä tunnetta kun olet hyvin pieni valtavan meten äärellä mutta silti elossa enemmän kuin muualla.
Tai se metsä jossa joka askeleellasi jätät pieniä ääniä oksien naosahdellessa ja varpujen taittuessa. Linnun äkillistä siipien kahahdusta. En minä kaipaa enää muuta kuin tulla siksi joka olin.
Paljain jaloin
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ihan minun arjeltani...
- Anonyymi
Kuulostaa kanojeni elämältä. Tuutha sie takasii tuutha sie vastaaki nii nii tuu takasii.
- Anonyymi
Kuhan kukkoilet tirsk
- Anonyymi
Sitä se teettää kun keski-ikä kolkuttaa. Toi on kyllä tosi kaunista! ❤️ Niinkuin se Nightwishin veturikin haastattelussa sanoi että seksi on yliarvostettua.
- Anonyymi
Totta. Kaipaan juurilleni ja pois hälystä. Luonnonhelmaan ja sen yhteyteen. Jotenkin tämä hektinen nykyisyys on kuin irrallaan elävä juureton sukupolvi. Monikaan ei loppuseltaan tunne oloaan kotoisaksi pidemmässä juoksussa eläessään liikaa irrallisena luontoyhteydestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760